אין דבר שאנחנו אוהבים יותר מאשר אה בלאסט פרום דה פאסט משובח, כמו זה שביצעה השבוע מלאני פרס, אחת מנערות הזוהר הכי בולטות של שנות ה-90, שנעלמה לגמרי מהרדאר וחזרה להופעת אורח אחת באירוע מתוקשר. עכשיו, כל כך התרגשנו, שהחלטנו שאנחנו חייבים להעלות עוד כמה שמות מהבוידעם ולקוות שהם יראו את המצעד, יעשו קאמבק מפתיע ויגשימו לנו חלום. מצעד נערי ונערות הזוהר של שנות ה-90, שאיך לומר, פליז קאמ בק, הבנתם?

במקום החמישי: רות גונזלס

4 צפייה בגלריה
התלתלים שכיכבו לצד ארז טל בשנות ה90. רות גונזלס
התלתלים שכיכבו לצד ארז טל בשנות ה90. רות גונזלס
התלתלים שכיכבו לצד ארז טל בשנות ה90. רות גונזלס
(צילום מסך)
ב-1995, ישראל עצרה את הנשימה, כשמרב לוין, נערת הגלגל הכל יכולה, הודיעה שהיא פורשת מסיבוב האותיות. כתוצאה מכך, ארז טל חיפש מנחה חדשה ואנחנו קיבלנו את הריאליטי הראשון בטלוויזיה, בו הקהל בחר את נערת הגלגל - רות גונזלס. העולה חדשה מפוארטו ריקו נבחרה פה אחד, להיות המאמי הלאומית שלנו. עם תלתלים ומבטא שובב, גונזלס כבשה את ערוץ 2 והיתה כוכבת הפריים טיים למשך שנה וחצי. כשפרשה מהעקבים, ניסתה את מזלה בסדרות והצגות ילדים, אבל די נעלמה מהתודעה. ופייר, כשאנחנו רואים את התלתלים של קורין גדעון לצד ארז טל, אנחנו לגמרי מתגעגעים למקור.

במקום הרביעי: שירי בן ארי

4 צפייה בגלריה
זוכרת את הימים שכולם קראו לך שלי? שירי בן ארי
זוכרת את הימים שכולם קראו לך שלי? שירי בן ארי
זוכרת את הימים שכולם קראו לך שלי? שירי בן ארי
(צילום: שמואל יערי)
הרבה לפני נינט והקרחת המפורסמת, הייתה נערת זוהר אחרת שעשתה קרחת בשביל פרסומת, ולא עשו מזה כזה ביג דיל. הדוגמנית שירי בן ארי שלטה במקבצי הפרסומות כשהם רק התחילו, אי שם באמצע שנות התשעים. היא הייתה שלי המפורסמת שליאור מילר ואלון ריינהורן רבו עליה, ואם זה לא מספיק, היא גם טיילה מסביב לעולם בפרסומת של אל על. תוסיפו לזה מראה בלתי נשכח וגזרה אלוהית, ותבינו למה היא היתה האיט הגירל האולטימטיבית. היום, היא רחוקה מהביצה, נשואה ואמא לשלושה ילדים, וממש לא טורחת להגיע לאירועים מתוקשרים. מילה מאיתנו, תנסי פעם אחת - מבטיחים לך את התמונה הראשית באייטם.

במקום השלישי: איתי אטיאס

איתי אטיאס היה הדוגמן הכי פרובוקטיבי, כלומר לוהט, שיצא מגבולות ישראל. החזה המפוסל, הריבועים בבטן ואוי אלוהים, מי יכול לשכוח את התחתונים הלבנים בפרסומת לוראסצ'ה. הוא דיגמן לצד קייט מוס וג'יזל ברחבי העולם, אבל בואו נודה על האמת, אנחנו התאהבנו בו כשהוא התפשט לפרסומות של כאוס. ואתם חשבתם שג'סטין ביבר המציא את הגלגל.

ומי קטף את המקום הראשון? צפו בווידאו בתחילת הכתבה וגלו