סטטיק מגיב לעוקבים 
הבוקר פתחנו את היום עם שלל תמונות מרחבי הרשתות החברתיות כשהסלבס שלנו חגגו את חג החנוכה ,הדליקו נר ראשון ואכלו סופגניה. ביניהם, כפי שראיתם, היו גם כמה שדאגו לאחל חג מולד שמח לחוגגים האחרים בעולם ואפילו הצטלמו עם עץ אשוח. אבל, מסתבר שאצל העוקבים הנאמנים, תמונות מסוג זה לא מתקבלות בברכה, כמו שהבין על בשרו סטטיק (לירז רוסו), שהעלה פוסט לכבוד הכריסמס.
אתמול (ש') פרסם הזמר תמונה של עץ אשוח עטור מתנות בעמוד האינסטגרם שלו וכתב "חג כריסמס שמח לכל מי שחוגג היום, לכל החברים שלי ובמיוחד לחבריי הקולומביאנים שמשתתפים בפסטיגל. בתמונה: ההפתעה הקטנה שהכנתי לאקרובטים מקולומביה בפסטיגל.. אמורים לגלות אותה בדקות הקרובות".
2 צפייה בגלריה
המחווה לחברים שנמצאים רחוק מהבית
המחווה לחברים שנמצאים רחוק מהבית
המחווה לחברים שנמצאים רחוק מהבית
(צילום מסך)
אממה, מסתבר שהמחווה הקטנה של סטטיק לחבריו הנוצרים לא התקבלה בהבנה אצל המעריצים שדאגו להשאיר תגובות מעליבות ופוגעות, לכנות את סטטיק "גוי מסריח" ועוד. אבל סטטיק לא נשאר חייב, התגובות הפוגעניות נמחקו והוא העלה וידאו בו הוא מסביר שוב מדוע העלה את התמונה, הבהיר כי הוא חוגג חנוכה והוא יהודי, אבל בעיקר קרא לגלות ולפתח סובלנות בין אחד לשני, כשאפילו הרחיק עד לדוגמת גרמניה הנאצית, כדי להסביר למעריצים הצעירים עד כמה שנאת חינם יכולה להזיק.
"לכל מי שהגיב על עץ האשוח שהעליתי שאני גוי מסריח וכו׳... את רובכם אני אחסום עוד היום, אבל אתם שלא הגבתם אלא רק חשבתם לעצמכם, יש לי שני דברים להגיד: האחד, הבנת הנקרא. כתבתי במפורש שזו מתנה לחברים שלי מקולומביה, בשתי שפות. למה אתם עוקבים אחריי אם לא מעניין אתכם מה אני רושם? והדבר השני: סובלנות. האם זה שמישהו לא יהודי באמת משנה את סוג האדם שהוא? ממש לא. עלינו לדעת לקבל את האחר והשונה ולכבד את דתו, עדתו, ודעתו. ראו מקרה גרמניה הנאצית. דוגמא נוראית אבל מדוייקת למה שקורה כששונאים אנשים על רקע הדת שלהם. אוהב אתכם המון. אם אתם יהודים, נוצרים או מוסלמים.... או כל דבר אחר. מאחל לכם יום מקסים".
2 צפייה בגלריה
(צילום מסך)