לפני שתבקשו חשוב לנו להבהיר - אנחנו לא מתכוונים להעביר לאף אחד את המספרים שברשותנו, אלה שאספנו בעמל רב לאורך השנים ונחשבים לנכס משמעותי במערכת - אבל לכבוד יום המדיה החברתית שחל היום (ו') החלטנו לפשפש בחשבונות הוואטסאפ של הכוכבים ולבדוק אילו תמונות הם בחרו לשים בפרופיל של האפליקציה הפופולרית. אז איזו מגישת חדשות פירגנה דווקא לבעלה בתמונה, מי הכוכבים שעושים תרגיל הטעיה למעריצים השרופים ומי זוכה לקטגוריה בפני עצמה?

המתעתעים

אנחנו מקווים שלא הרסנו לנועה קירל, דנה פרידר, בן אל תבורי ועוד כמה סלבס מקומיים שמשתמשים בתמונות של אנשים אנונימיים בוואטסאפ שלהם כדי לתעתע במעריצים האובססיביים שטרחו והשיגו את מספר הטלפון הנחשק. סורי חמודים, בשביל זה אנחנו כאן - כדי לגלות להם שהמספר שעלה בגורל הוא דווקא הנכון.
כוכבי הילדים לא לבד בקטגוריית המתעתעים. ציון ברוך למשל החליט להפוך את העין של אשתו יאנה יוסף לתמונת הפרופיל בוואטסאפ והחבר הטוב, שלום מיכאלשווילי, מצא תמונה בשחור-לבן של חייל מראשית המאה ה-20, שדומה לו באופן מעורר חשד. מייקל לואיס, מצדו, החליט לוותר על תמונה של הקוביות ובחר להזכיר לעצמו שפעם תספורת "פטרייה" הייתה ממש להיט. לא היינו מזהים.

החיים בשחור-לבן

כולם כבר יודעים שפילטר שחור-לבן הוא בחירה שאי אפשר לטעות בה ומשדרגת כל תמונה. תוסיפו לזה גם את העובדה שהתמונות צולמו על ידי צלם מקצועי וקיבלתם את תמונת הוואטסאפ האולטימטיבית. תשאלו את גלית גוטמן, מיה דגן, רוסלנה רודינה ואפילו טום באום שהפנימו את השילוב הזה מזמן.

לנו יש תמונה מקצועית ולכם לא!

יש כאלה שלא משאירות את המקצוע מחוץ לגבולות הוואטסאפ, ואנחנו מתכוונים אליכן - הדוגמניות מירי בוהדנה, נטלי דדון וטיטי איינאו, שחיות על סט הצילומים. אחרי יום הצילומים המפרך הן זוכות לחזור הביתה עם תמונה מז'ורנל, כזאת שאנחנו רק יכולים לחלום שתהיה אצלנו בנייד, ומשוויצות בה בפרופיל הוואטסאפ.
אבל מסתבר שהטופ מודלס לא לבד, וגם השחקנית והקומיקאית אורנה בנאי ניצלה את התמונה שקיבלה מצילומי השער שלה למגזין "לאשה" כדי להזכיר לעצמה כמה טוב היא נראית. לפחות באותו יום.

זוג מנצח

מכירים את הזוגות האלה שיש להם תמונת פרופיל זוגית ודביקה במיוחד בפייסבוק, או לא עלינו - חשבון פייסבוק משותף? אז אותו דבר - רק בוואטסאפ. ברשימה נמצאים עודד מנשה, שנזכר בכל יום באשת החיל שלו עדן הראל, לירן כוהנר שנזכרת בחופשה הרומנטית שלה עם בעלה גיא גיאור, נטע אלחמיסטר שמזכירה לכל מי שמנסה להתקרב שהיא אישה של גבר אחד - הכדורגלן רמי גרשון, ומיכל הקטנה שבחרה תמונה יחד עם בעלה, ניר ויצמן.

והרי החדשות

אם חשבתם שלמגישת החדשות, יונית לוי, אין חוש הומור משובח, חשבון הוואטסאפ שלה מוכיח אחרת לגמרי. לוי מתהדרת בתמונת פרופיל של בעלה, עידו רוזנבלום, כשהוא חובש כובע פרווה רוסי שהצליח להעלות לנו חיוך על השפתיים.
המתחרה מערוץ 10, תמר איש שלום, לא הלכה באותו כיוון (סורי נדב איל), אלא בחרה בתמונת נוף שהיא בטח שמחה להסתכל עליה בכל פעם שהיא מרגישה שהיא טובעת בעבודה במערכת. לוסי אהריש נשארה נאמנה למקורות עם תמונה שלה ועל התמונה של אילנה דיין יחד עם גבר זר מה אומרים? לא אומרים. מי שמזהה אותו - שיכתוב לנו!

הכל נשאר במשפחה

יש את הסלבס שדואגים שתמונת הפרופיל בוואטסאפ שלהם תשדר מסר אחד - משפחה היא קודם כל ולפני הכול. לרשימת אנשי המשפחה נכנסות היולדת הטרייה, שירי מימון, שתצטרך עכשיו לעדכן את התמונה שצולמה כשהיא בהיריון יחד עם הבעל יוני רג'ואן והבן איתי, ומירי מסיקה ברגע אישי עם הבת תמר.
גם מיכל ינאי משפחתית, אמנם היא עצמה לא מופיעה בתמונה, אבל כן מופיעים הבעל ושלושת הילדים שלה. עוד ברשימת אנשי המשפחה נמצאת מי שגידלה דורות שלמים, ציפי שביט עם הנכד אביב.

תנו לחיות לחיות

ירדן הראל ורועי בר נתן לא היו צריכים להוריד תמונות של חיות מגוגל כדי לשים אותן באפליקציה, הם פשוט צילמו את חיית המחמד שלהם. זה לא תקף במקרה של יהודה לוי, שהיינו שמחים לדעת מדוע בחר בג'ירפה ולא בדובי כתמונת הנושא שלו, אולי פשוט כי דר זוזבסקי חשבה על זה קודם עם דב הפנדה שלה.

ליגה משלה

הישראלית הכי מצליחה בעולם, גל גדות, זוכה לקטגוריה בפני עצמה בעיקר בגלל שהיא לא דומה לאף אחת אחרת. גדות, שהמספר שלה שמור היטב במערכת, תענה לכם אם ממש תהיו נחמדים, אבל לא לפני שתשטפו את העיניים עם תמונה שלה ממה שנראה כמו פריים מתוך אחד מסרטי "מהיר ועצבני" (מזהים אחרת? ספרו לנו בתגובות!). נראה לנו שזה בדיוק הזמן להחליף תמונה, כפרה.