מתוך "זוג מנצח VIP" 
(באדיבות ערוץ 10)
כשהוא היה בלעדיה, הוא הרגיש אבוד. כשהיא הרגישה שהדביקו לו תווית של דוש, היא שכנעה אותו להשתתף בעוד תוכנית טלוויזיה כדי שכולם יכירו אותו באמת. גם אם רוב האנשים הימרו שייפרדו בתוך חודשיים, דנית גרינברג ואליאב אוזן סוגרים יותר משנה של נישואים, שהם חוגגים בעונה השנייה של "זוג מנצח VIP " בערוץ 10. לכבוד ט"ו באב ישבנו לדבר איתם על הזוגיות שלהם, על כסף ובגידות ותוכניות לעתיד. וכן, גם על זה שדנית מסרבת להוריד את המים עם טישו מנוזל מטעמי איכות הסביבה.
4 צפייה בגלריה
זוג מנצח. אליאב אוזן ודנית גרינברג
זוג מנצח. אליאב אוזן ודנית גרינברג
זוג מנצח. אליאב אוזן ודנית גרינברג
(צילום: אביב אברמוב)
את תחילת הריאיון פותחת דנית בווידוי: "אליאב יותר רומנטי ממני. אני נהייתי רומנטית בעקבותיו. הוא אוהב להפתיע, משאיר לי פתקים בבוקר ומתנות סימבוליות. הוא גם מביא לי פרחים לכל אירוע: יום האהבה, יום האישה, ולנטיין, כל מה שיש".
אבל מסתבר שלא כולם מפרגנים. "רוב האנשים הימרו שניפרד תוך חודשיים ,אמרו: 'אני נותן להם שנה והם מתגרשים'. יש כאלה שעדיין אומרים את זה. יש גם כאלה שחושבים שאנחנו בכלל לא זוג אמיתי". אוזן, שגם כן חווה תסכול מהנושא, מוסיף: "זה אף פעם לא פרונטלי, זה תמיד בטוקבקים. דווקא מאנשים שאני פוגש, כאלה עם ניסיון חיים, אני שומע דברים אחרים. הם אומרים לי: 'ידענו שתהיו יחד, ראינו כמה אתם מאוהבים'. ויש את הטוקבקיסטים, ואנחנו לא חיים לפי מה שהם כותבים".
השניים, שכזכור הכירו לראשונה בבית "האח הגדול", שם ניהלו רומן רדוף שקרים שהתפוצץ די מהר, בעיקר בגלל שקריו של אוזן, לבסוף מצאו את דרכם חזרה האחד אל השנייה, התחתנו וכעת מרגיעים את כולנו כשהם מכריזים בקול "אין בינינו שקרים". "אם הייתי משקר, אני יודע שהיא הייתה עולה עליי", מספר אליאב ומוסיף "כמו שכולכם עליתם עליי ב'האח הגדול'. פעם הייתי שקרן לבן - משקר המון בשביל לסדר את העניינים. היום אני לא משקר. אין לי בוסים שאני צריך לשקר להם, יש לי רק בוס אחד, וזה היא. בינינו, הכול גלוי".
4 צפייה בגלריה
"אין בינינו שקרים"
"אין בינינו שקרים"
"אין בינינו שקרים"
(צילום: אביב אברמוב)
ומה לגבי כסף? מסתבר שזה מטריד את כולם, גם את המקעקע הנחשב. "הדבר שהכי מפחיד את אליאב זה שלא יהיה כסף. אנחנו מאוד מחושבים בזמן האחרון. יש לנו מחשבות על ילדים, ואנחנו חושבים על זה שצריך שיהיה להם כסף ללימודים ולאוניברסיטאות. לפני זה לא חשבנו. אנחנו רוצים לשמור לבית ולילדים, שיהיה להם הכול".
בהמשך הריאיון מקטרת דנית על כך ש"אליאב וורקוהוליק, אין לו די. הוא מקעקע מהבוקר עד הלילה" ומספרת על הקושי שאי אפשר לדבר איתו במהלך היום: "יש ימים שהוא חוזר ואני כבר עם דמעות בעיניים. אני לא יכולה להתקשר אליו באמצע היום ולקבל תמיכה, כי הוא לא יכול להפסיק באמצע. הוא חורט על מישהו. בערב, כשהוא בא, אני מפנקת אותו בארוחת ערב. כל צהריים אני מתקשרת ושואלת מה הוא רוצה לאכול היום".
4 צפייה בגלריה
חוסכים לילדים
חוסכים לילדים
חוסכים לילדים
(צילום: אביב אברמוב)
ואיך קרה שהשתתפו השניים בעוד תוכנית ריאליטי? "ממש לא חשבתי שאי פעם אני אשתתף בעוד ריאליטי", הוא מכריז. "עברתי חוויה כל כך רעה ולקח לי זמן להתאושש. שלוש שנים ברחתי מכל הצעה בטלוויזיה, וכשדנית באה עם ההצעה ל'זוג מנצח' גם לזה סירבתי, ואמרתי לה שאם הנושא עולה עוד פעם הכול מתפרק ואני עוזב. לא רוצה להתעורר עוד פעם מול כולם, ולריב עם אשתי מול כולם. לא רוצה".

הריאיון המלא, עכשיו בגיליון החדש של "פנאי פלוס"

4 צפייה בגלריה
עכשיו בדוכנים
עכשיו בדוכנים
עכשיו בדוכנים
(צילום: אביב אברמוב)