צפו: הקעקועים של הסלבס 
(צילום: אלי דסה, טל שחר)
2 צפייה בגלריה
מאי גורפינקל היא השראה. נטלי דדון
מאי גורפינקל היא השראה. נטלי דדון
מאי גורפינקל היא השראה. נטלי דדון
(גבריאל בהרליה)

נטלי דדון (34) דוגמנית ומנחת טלוויזיה

את הקעקוע הראשון, "my self", קיעקעתי לפני חמש שנים כדי להזכיר לי לשים את עצמי לפני כולם. קלישאתי ככל שזה נשמע, הוא עומד במבחן המציאות, כי אם אני לא אוהבת את עצמי — אין לי סיכוי לאהוב מישהו אחר. לפני כחודש הצטרף אליו קעקוע נוסף, "may life". הוא נולד בעקבות סיפור שמתמשך על פני שלוש שנים וקשור לחברה. אני יודעת שמוזר לשמוע את המילה חברה בהקשר של נערה בת 15, אבל ככה תמיד הרגשתי לגביה.
במשך שנים אני נוהגת לבקר בבתי החולים, במיוחד במחלקות הילדים, כדי להעניק לאחרים ולעזור. כשנכנסתי לחדר של מאי גורפינקל ז"ל (בתו של השף גולן גורפינקל), היא פשוט משכה אותי אליה כמו מגנט. כשהתחלנו לדבר הבנתי שמצאתי לי כתף תומכת וחברה. בהמשך ניהלנו שיחות עומק של שעות על החיים. היא לימדה אותי לחיות, להעריך כל נשימה, כל רגע. ילדה שכל הילדות נלקחה ממנה, מחוברת למכשירים אחרי כימו, הייתה אומרת לי: "נטלי, הכל בסדר. יהיה טוב", ומחייכת. זה נתן לי כוח ופרופורציות. למדתי ממנה ליהנות מכל ביס שהחיים נותנים. לאסוף רגעים, לא חפצים. עם הזמן התקרבנו יותר ויותר. היינו ישנות יחד במיטה. זו הייתה חברות אמת.
לפני כמה שבועות טסתי לתאילנד עם הבן שלי לחגוג לו יום הולדת שנה. הייתי במסיבת פול מון, בכיף של החיים, כשהודיעו לי שמאי נפטרה. בתגובה פשוט נכנסתי למקעקע הראשון על החוף ואמרתי לו: "תחרוט 'may life'". מאי גורפינקל היא השראה עבורי. אני מדברת עליה בהרצאות שלי לפני נערות. תמיד אני אומרת להן שברגעים האלו כשהכל נראה כל כך קשה וגדול — נכשלת במבחן, חברה פוגעת בך - אסור לשכוח ליהנות ממה שיש. לקום בבוקר כמו מאי ולומר תודה. עד שאי אפשר יותר.
2 צפייה בגלריה
חושף את הסיפור מאחורי העיניים שבעורף. אייל גולן
חושף את הסיפור מאחורי העיניים שבעורף. אייל גולן
חושף את הסיפור מאחורי העיניים שבעורף. אייל גולן
(גבריאל בהרליה)
גם אייל גולן, מוקי, מיכל הקטנה ויצמן וסלבס אחרים חושפים את הסיפורים שמאחורי הקעקועים שלהם.
הכתבה המלאה - היום בגיליון הכפול של מוסף "7 ימים" של "ידיעות אחרונות".
פורסם לראשונה: 10:19, 07.09.17