בימים האחרונים רץ ברשתות החברתיות הקמפיין הויראלי האשטאג מי טו, או בעברית גם אני, שיזמה השחקנית אליסה מילנו, במטרה לשתף, לתמוך ולחשוף הטרדות מיניות כדי להבהיר את היקף התופעה. הקמפיין נולד בעקבות פרשיית הארי ויינשטיין שחשפה כי המפיק הטריד במהלך 30 שנה שחקניות הוליוודיות, את חלקן גם אנס. אבל כולן שתקו כי לא היה להן נעים להתלונן, וכעת בכל יום צצה עוד תלונה והכוכבות הבינלאומיות לא מפסיקות לעורר מודעות לנושא.
בארץ, הסלבריטאיות ובייחוד אלו עם מאות אלפי העוקבים נמנעות מלקחת חלק בקמפיין. עכשיו נכון, אולי הן לא הוטרדו מעולם, אבל הבעת תמיכה היא מעשה מקובל. כאן בדיוק טמון הכוח שלכן ואתן יכולות לגרום למאות אלפי העוקבים שלכן לדעת שהם לא לבד. ראינו לא פעם מפורסמות שרצות להתנדב לקמפיינים שונים ברוח ההתנדבות, אבל זוכות להעלות את ערך המותג שלהן עצמן. איפה אתן עכשיו? איך ייתכן ש99% מבעלות עמודי האינסטגרם בישראל, לא לקחו חלק בפרויקט העולמי שמנסה לעשות שינוי? אני מבטיחה לכם שאם היו מתלווים להאשטאג גם תערוכה, תצוגה או איזה קליפ מגניב, כבר הייתם רואים את כולן עומדות בתור. אז אני קוראת לכן, סלבס יקרות: בואו נעמוד אחת בשביל השנייה, וגם אם זה הורס את הרצף בפיד הפסטורלי שלכן - בואו ננסה להשפיע על העולם ולהפוך אותו למקום בטוח יותר.