עומר אדם נהיה דוגמן

אסי עזר פנה אליו באינסטגרם וביקש להתאמן אצלו, ומאז כולם מגיעים להתאמן אצל נתי אבידן
7 צפייה בגלריה
כמה לייקים אסי מביא? נתי אבידן עם אסי עזר
כמה לייקים אסי מביא? נתי אבידן עם אסי עזר
כמה לייקים אסי מביא? נתי אבידן עם אסי עזר
שם: נתי אבידן
גיל: 25
מתאמנים מפורסמים: אסי עזר, רותם סלע, שחר פאר, עדי אשכנזי, מרינה קבישר, שחר צוברי, עומר אדם, סיון כהן, יוצאות "הישרדות" בר זומר וענבר פיניאבסקי.
קריירה: עוסק בתחום אימוני הכושר ארבע שנים. מיד עם שחרורו מהצבא החל את לימודיו במכון וינגייט, וכיום מחזיק בבעלותו שני סניפים של סטודיו לכושר, בתל אביב וברמת פולג בנתניה. אסי עזר הפך אותו להיסטריה שהעלה רבבות סטוריז איתו וסיפר על השינוי שהעביר אותו.
הסלב הראשון שלי: "הראשון היה אסי עזר. הקשר נוצר דרך האינסטגרם, הוא פנה אליי ומאז הכל היסטוריה".
מי עבר את השינוי הכי דרסטי: "עומר אדם ואסי עזר. שניהם עשו הרבה אימוני אירובי וכוח בשיתוף עם תזונאי. אסי ירד 6.5 קילו וגם עבר שינוי משמעותי באחוזי השומן בגופו. עומר אדם מתמיד באימונים, ובעקבות השינוי הגדול שהוא עבר הוא אפילו קיבל קמפיין דוגמנות במנגו .אם היו פונים אליו לפני שנה, לפני המהפך, סביר להניח שהוא היה מרגיש עם זה פחות בנוח".
המתאמן הכי חרוץ: "שחר פאר, כי פעם אלופה - תמיד אלופה".
הסלב הכי נחוש: "שחר צוברי. אנשים שבאים מהספורט יודעים מהי התמדה".
המבריזן הכי יצירתי: רותם סלע. "יש לה המון תירוצים, וזה על אף שהיא מגיעה להישגים יפים מאוד באימונים עצמם".
מי יעדיף קוביית שוקולד על קוביות בבטן: "כולם כנראה".
תרגיל אהוב על סלב: "רותם סלע אוהבת בעיקר תרגילי לחיצת ישבן ורגליים".

פוטין איז אין דה האוס

אירה דולפין יודעת שמפחדים ממנה פחד מוות, אבל היא יודעת לבנות טוסיק יפה לדוגמניות
7 צפייה בגלריה
בדרך לספורטס אילוסטרייטד עוצרים אצל אירה. אירה דולפין ואלכסה דול
בדרך לספורטס אילוסטרייטד עוצרים אצל אירה. אירה דולפין ואלכסה דול
בדרך לספורטס אילוסטרייטד עוצרים אצל אירה. אירה דולפין ואלכסה דול
שם: אירה דולפין
גיל: 37
מתאמנים מפורסמים: נטלי דדון, מיכל ויצמן, רותם כהן, אלכסה דול, טיטי איינאו, טהוניה רובל, אדל בספלוב, ג'ני צ'רוואני, ליטל שוורץ, איגי וקסמן, דנה זרמון, אבישג נגר, מורן מזור, שגית רביבו, אופירה אסייג, דנית גרינברג, שני גולדשטיין, קסניה טרנטול, פאולינה אלברשטיין, נסרין קדרי, נועם פרוסט, ארבל קינן, אדריאנו חאובל.
קריירה: כמי שהייתה חלק מנבחרת ישראל באתלטיקה קלה, דוגמנית בסוכנות יולי וספורטאית מצטיינת בצבא, הקריירה של דולפין כמאמנת סלבז התלבשה עליה כמו כפפה. היום יש לה ערוץ יוטיוב מצליח שבו היא משתפת אימונים, טיפים ומתכונים. יש לה שלושה סניפים בתל אביב של פינק רום - סטודיו לאימון נשים שבו מתאמנות כרגע 450 נשים, והיא גם קצת סלב בעצמה, עם פינת כושר בתוכנית הבוקר של רשת, והובלה של שת"פים וקמפיינים באינסטגרם.
הסלב הראשון שלי: "את נטלי דדון הכרתי במסיבת יום הולדת של חבר משותף, הייתי אז ממש בתחילת דרכי והיא רצתה להתאמן קצת, ואני לקחתי על עצמי את הפרויקט. היינו מתאמנות במקלט בבניין שלה, ולימים דפקתי השתלטות והייתי מביאה לשם את שאר המתאמנות שלי. אני חייבת לה את ההתחלה והיא גם לימדה אותי את כל עניין הרשתות החברתיות, איך לשווק את עצמי ואיך לפרסם. מהר מאוד השמועה התגלגלה, ואחרי חודשים ספורים הבנתי שאני לא יכולה לאמן אנשים שהם מוכרים כל כך ברחובות ושאני חייבת מקום שהוא בית, שיאכלס את כולן".
מי עבר את השינוי הכי דרסטי: "מורן מזור, ללא ספק. הבחורה הגיע אליי לפני שלוש שנים במשקל של יותר מ־ 100 קילו, ללא מודעות לכושר או לאיך שהיא נראית. היא בכלל לא רצתה שינוי. עבדנו לאט ובלי להציב מטרות בומבסטיות. כיום היא 35 קילו פחות, בן אדם אחר לחלוטין, ולא רק מבחינת המשקל. זה משפיע על יכולות אחרות, היא טובה יותר בהופעות, מרגישה יותר טוב ומן הסתם נראית מדהים. דבר אחד שאמרתי לה לאורך כל הדרך זה שהיא תמיד תצטרך להיות פעילה איכשהו - איתי או בלעדיי - אחרת כל ההשקעה תרד לטימיון".
המתאמן הכי חרוץ: "אלכסה דול מאוד חרוצה ומשקיעה. תמיד יש לה פרויקט או קמפיין והיא מאוד מסורה ורצינית, רוסייה אמיתית. היא יכולה להתאמן כל יום ובין לבין גם לעשות פילאטיס, יוגה וריצה".
המבריזן הכי יצירתי: "אין כאלה, הם מפחדים ממני פחד מוות. יש חוקים - מי שמבריז יותר מפעמיים אני לא מקבלת אותו שוב. הזמן שלי, כמו שלהם, מאוד יקר, ואם אני מוצאת להם זמן ומקום אז שיעריכו. לא סתם קיבלתי את הכינוי פוטין".
תרגיל אהוב על סלב: "שני גולדשטיין אוהבת את הדד ליפט, תרגיל שבונה טוסיק יפה ומעולה לדוגמניות. יורדים עם המשקולת עד הרצפה כשהגב והרגליים נשארים לגמרי ישרים. מורן מזור אוהבת את הפלאנק הסטטי שעובד נהדר על הירכיים והבטן".

כאבי הגב של עמוס תמם נעלמו

ניקולאי מלכוב הוא זה שאחראי לגוף של שיר אלמליח, וכל מילה מיותרת
7 צפייה בגלריה
ללא ספק שיר אלמליח זו הפרסומת הכי טובה. ניקולאי מלכוב ושיר אלמליח
ללא ספק שיר אלמליח זו הפרסומת הכי טובה. ניקולאי מלכוב ושיר אלמליח
ללא ספק שיר אלמליח זו הפרסומת הכי טובה. ניקולאי מלכוב ושיר אלמליח
שם: ניקולאי מלכוב
גיל: 28
מתאמנים מפורסמים: שיר אלמליח, עמוס תמם, לי לוי, ערן זהבי.
קריירה: מגיל 18 התמקצע כמדריך כושר במגוון מועדונים במרכז הארץ, וכבר ארבע שנים שהוא מנהל תפעול ומנהל חדר כושר במועדון הכושר זאוס בראשון לציון.
מי עבר את השינוי הכי דרסטי: "עמוס תמם, שהגיע עם כאבי גב וצוואר ונכנס לתוכנית של אימוני חיזוק, שבסופם כל הכאבים עברו".
המתאמן הכי חרוץ: "שיר אלמליח. היא מגיעה ארבע פעמים בשבוע ועושה המון משקולות. אימוני כוח רציניים".
תרגיל אהוב על סלב: "שיר אלמליח אוהבת סווינגים וסקווטים כי זה כי מחטב את הישבן ואת הרגליים ומשפר את היציבה".

אורי פפר כבר עשה טריאתלון

גונדה הוא האיש שגורם ליהודה לוי, אורי פפר ואיתי אנגל לרוץ, לרכוב ולשחות
7 צפייה בגלריה
לאן רוכבים? גונדה ויהודה לוי
לאן רוכבים? גונדה ויהודה לוי
לאן רוכבים? גונדה ויהודה לוי
שם: גונדה (יניב כתר)
גיל: 36
מתאמנים מפורסמים: יהודה לוי, מושיק גלאמין, נופר מור, אורי פפר, איתי אנגל, מאיה ורטהיימר.
קריירה: גונדה החל את הקריירה בחיי הלילה, והיה הבעלים של צינה, ועד הבית ומרחב ירקון. כשהבין שאין לו זמן לשמוע מוזיקה (שזה הדבר האהוב עליו) התחיל לרוץ, ודרך הריצה הגיע לעולם הטריאתלונים. בהמשך עשה קורס מאמני טריאתלון והחל לאמן. חוץ מזה, הוא גם שותף בחברת סטארטאפ ומפיק אירועים (למשל, הוא הפיק את החתונות של יעל פוליאקוב ושל אנגל).
הסלב הראשון שלי: "מושיק גלאמין. הכרתי אותו בבר שלי, הצינה, והתחלנו לדבר. התחלנו לרוץ ביחד ועד היום אנחנו מתאמנים לטריאתלון. רוב המפורסמים אחרי זה הגיעו מפה לאוזן. יהודה הגיע דרך אורי פפר. אני לא מקבל כל אחד. הקריטריון היחידי הוא התמדה".
מי עבר את השינוי הכי דרסטי: "אורי פפר - הוא כבר עשה טריאתלון, שזה קילומטר וחצי שחייה, 40 קילומטר באופניים ועשרה קילומטר ריצה".
המתאמן הכי חרוץ: "מאיה ורטהיימר. היא מתאמנת אצלי ברכיבת אופניים והגיעה לקצבים שלי במהירות, היא מדהימה".
המבריזן הכי יצירתי: "הם מפחדים להבריז, אבל מי שבאמת נכנס לתקופה עמוסה ממשיך להתאמן איתי דרך האפליקצייה שלי Coach Goonda, ואולי יאמן גם את קונאן: "ישבתי במסעדה בתל אביב וקונאן אובראיין ישב עם חבר. ראיתי שיש לו אותו שעון של גרמין, שזה שעון טריאתלטים, והתחלנו לדבר על השעון ועל רכיבה. הוא סיפר לי שגם הוא רוכב על אופניים, החלפנו אימיילים וסיכמנו שכשאני אגיע לאל.איי אני אבוא לרכוב איתו".

ליהיא התחייבה לאימון לייב בפייסבוק

שלום סלטו התחיל כמדריך קפוארה לילדים בשינקין וההורים הסלבז חשקו בו לעצמם
7 צפייה בגלריה
עם התוצאות של מיס סאנשיין קשה להתווכח. שלום סלטו וליהיא גרינר
עם התוצאות של מיס סאנשיין קשה להתווכח. שלום סלטו וליהיא גרינר
עם התוצאות של מיס סאנשיין קשה להתווכח. שלום סלטו וליהיא גרינר
שם: שלום סלטו
גיל: 31
מתאמנים מפורסמים: ליהיא גרינר, אלי פיניש , נטלי דדון, עפר שכטר, שלומי קוריאט, מושיק גלאמין, ליאון רוזנברג, אמירם טובים, אקי אבני, אביבית בר זוהר, מורן אייזנשטיין, אורנה דנינו, ג'ולייטה, זהבה בן, מיטל דה רזון.
קריירה: מוסמך וינגייט ובעל תעודות הסמכה בקפוארה, חדר כושר וקיקבוקס. סלטו הוא גם מייסד שיטת הפיירבוקס, שפותחה מחמש אומנויות לחימה שונות. הוא מאמן פרטי ומאמן קבוצות שהוותיקה מביניהן היא בתיכון חדש בהרצליה, ומעביר אימונים אישיים במכון של אנרג'ים ספורט הרצליה. מאמנים רבים שהכשיר עובדים תחתיו בשיטת הפיירבוקס.
הסלב הראשון שלי: "עפר שכטר. רוב הקשרים שלי עם סלבריטאים נוצרו מפה לאוזן כשעבדתי כמדריך קפוארה בשינקין. הרבה ילדים של סלבז התאמנו אצלי ולאט לאט התחלתי לאמן גם את ההורים שלהם. אחר כך הצטרפו גם החברים של ההורים".
מי עבר את השינוי הכי דרסטי: "ליהיא גרינר .היא מגיעה פעמיים בשבוע ומתאמנת מכל הלב, בגלל זה השינוי שעברה היה משמעותי כל כך. אני זוכר את המפגש הראשון שלנו: ליהיא הגיעה לפגישת ייעוץ אצלי והתפלאה מהמשקל שאמרתי לה שהיא תהיה בו בעוד כמה חודשים. בהתחלה לא ראו שינוי משמעותי, ולהיכנס לתהליך לא היה פשוט. חשבנו ביחד איך להעלות את המוטיבציה שלה להתמסר לתהליך ואז עלה הרעיון לעשות שידור בלייב לפייסבוק. היא הסכימה וזה היה מאוד אמיץ מצדה, ומאותו היום היא התחילה להתאמן באופן רציני ולא פספסה אימון אחד. היא ירדה 27 קילו בארבעה חודשים".
המבריזן הכי יצירתי: "נטלי דדון. היא תמיד בהפקות, צילומים או קמפיין. הבחורה היא אמא טרייה ובכל זאת לא נחה לרגע, מדהים".
מי יעדיף קוביית שוקולד על קוביות בבטן: "מושיק גלאמין. אני חולה עליו, כל אימון איתו זו חוויה ואין רגע משעמם, הבחור פשוט אגדה!".
תרגיל אהוב על סלב: "ליאון רוזנברג אוהב מאוד לעבור מברפיט (שכיבה על הבטן) לסופרמן (קפיצה באוויר עם זרוע קדימה), תרגיל מאוד קשה שהוא מבצע נפלא".

כולן חיות קטנות

בר רפאלי ושני כהן עשו את השינוי הכי משמעותי אצל תומר טנצר
7 צפייה בגלריה
האמא הכי לוהטת בסביבה. בר רפאלי בסטודיו של תומר טנצר
האמא הכי לוהטת בסביבה. בר רפאלי בסטודיו של תומר טנצר
האמא הכי לוהטת בסביבה. בר רפאלי בסטודיו של תומר טנצר
שם: תומר טנצר
גיל: 41
מתאמנים מפורסמים: בר רפאלי, שני כהן, מור סילבר, מיה קרמר, דנית גרינברג, דאנה איבגי, דנה פרידר, רותי אסרסאי, יעל בר־זוהר.
קריירה: מקריירה זוהרת בחיי הלילה כמנהל של הקלרה והגלינה, תומר טנצר עבר אל חדרי הכושר. הוא למד בווינגייט והחל את הקריירה במועדון בקולנוע פאר. הוא מאמן כושר כבר שבע שנים, ובשלוש וחצי השנים האחרונות יש לו סטודיו משלו שבו הוא מאמן קבוצות קטנות של עד שמונה משתתפות, נשים בלבד, באימוני TRX משולבים עם אימוני כוח ושיווי משקל.
הסלב הראשון שלי: בר רפאלי. "אני מכיר אותה מהעבודה הקודמת שלי בחיי הלילה, אבל בשלום שלום. כשהתחלתי לעבוד בקולנוע פאר פגשתי אותה בחדר הכושר ונוצר ביננו חיבור, התחלתי לאמן אותה כמאמן פרטי, ומאז אנחנו יחד". מיכל אנסקי, שהייתה בין המתאמנות הראשונות שלו, אמרה עליו לפני כשנה בראיון ב"את": "כולם מכירים את התחושה של להירשם לחדר כושר ולא ללכת. תומר עזר לי לעבור את המהמורה הזאת, זה משהו באישיות שלו. הוא חזר על המנטרה 'אין גוף שלא יכול,
יש נפש שלא מוכנה'. הדינמיקה שנוצרה בינינו הייתה לבדוק את גבולות היכולות ומלא לרצות לאכזב אותו זה הפך עם הזמן ללא לאכזב את עצמי".
מי עבר את השינוי הכי דרסטי: "בר עשתה שינוי מאוד גדול וגם שני כהן. היא הגיעה אליי מיד אחרי ההריון הראשון שלה ומאז היא אצלי. עכשיו היא חזרה אחרי ההריון השלישי".
המתאמן הכי חרוץ: "כולן חיות קטנות, כולן נותנות בראש והן אדיקטד. המינימום אצלי זה להגיע פעמיים בשבוע, ויש כאלה שמגיעות גם חמש פעמים אם יש סדרה חדשה או צילומים. אין שבת ואין חג. חיות".
המבריזן הכי יצירתי: "הן מפחדות להבריז אצלי, אבל אם כבר הן לא מגיעות, אז אין תירוצים, אומרים את האמת כי אני מעדיף שלא יחרטטו אותי".
מי יעדיף קוביית שוקולד על קוביות בבטן: "אף אחת. מי ששורדת אצלי זאת מישהי עם אופי חזק. האימונים אצלי הם מאוד אינטנסיביים ומאוד חזקים. כבר היו סלבריטאיות שהיו אימון-שניים ולא שרדו, זה לא לכולן".
תרגיל אהוב על סלב: "הבנות מאוד אוהבות לעבוד על ישבן ובטן. אלו האזורים שאנחנו מתרכזים בהם, זה עקב האכילס של כל הבנות".

לאהוב, להתעמל, לאכול

ליקי רוזנברג סחפה אחריה את כל הסלבריטאיות וגם הפכה אותן לחבורה מגובשת
7 צפייה בגלריה
מאמנת וחברה. ליקי רוזנברג עם לירן כוהנר
מאמנת וחברה. ליקי רוזנברג עם לירן כוהנר
מאמנת וחברה. ליקי רוזנברג עם לירן כוהנר
שם: ליקי רוזנברג
גיל: 32
מתאמנים מפורסמים: יעל גולדמן, שלומית מלכה, יובל שרף, שלומי שבן, ג'קי אזולאי, מיה דגן, לירן כוהנר , שביט ויזל, קרן מור, מאיה ורטהיימר.
קריירה: מגיל 5 וחצי רוזנברג מתאמנת בהתעמלות מכשירים והתעמלות קרקע, ומאז ועד היום עוסקת רק בספורט. היא למדה לתואר ראשון בחינוך גופני בווינגייט ופתחה את סטודיו ליקי'ס בנמל תל אביב.
הסלב הראשון שלי: שלומית מלכה הגיעה לסטודיו ב־ 2014 והתאהבה: "עד שהגעתי לליקי", סיפרה מלכה בראיון ב"את" לפני שנה, "הייתי עושה כאילו אני מתאמנת. תמיד חשבתי שזה עול והיא גרמה לי להתאהב. היא הופכת את הכל למעניין וכיף. שמה מוזיקה, בונה תחנות, מרימה אימון דינמי שכיף לעשות. אכפת לה מהמתאמנים שלה - היא מלווה אותם גם אחרי שעות העבודה, במרתונים ובתזונה".