(צילום: רועי עידן )
העיניים של אנה זק כבר ראו הכל: קמפיינים. שתי תוכניות ריאליטי. תוכן שיווקי. השתתפות בלהקת בנות בינלאומית שמנהל האיש שהמציא את הספייס גירלז. בושם שנושא את שמה. וכסף. הרבה כסף. בגיל 16 הפעוט זק היא סחורה חמה: תמנון ששולח זרועות לדוגמנות, שירה, הנחיה וכל מה שביניהם. את שווי המותג העכשווי קשה לחלץ, אבל כמו שהסוכן שלה עומרי יערי מ־itm models מסביר: "בתחילת הדרך פוסט אצל אנה נע בין 5,000 ל־10,000 שקל. כשהיא הייתה ממוצבת יותר גבוה זה הגיע ל־20 אלף. והיום היא לא מפרסמת למי שהיא לא הפרזנטורית שלהם. לא תציע לי 20 אלף שקל ותקבל את אנה זק. זה כבר לא מספיק".
1 צפייה בגלריה
זק בקמפיין לטופ טן
זק בקמפיין לטופ טן
זק בקמפיין לטופ טן
(צילום: רפי דלויה)
בסרטון וידאו שצולם לרגל כתבה שהתפרסמה היום (ו') במוסף ״7 לילות״ של "ידיעות אחרונות", זק מתארת שהכול התחיל בשביל הכיף שלה. "לא חשבתי שזה משהו שאני ארוויח ממנו. ראיתי אפליקציה חדשה שנפתחה (מיוזיקלי), וראיתי בעיקר ילדים מחו"ל שעושים את זה. חשבתי שבארץ לא מכירים את זה ואולי אני אהיה הראשונה". עוד היא מספרת על קשיי הקליטה של משפחתה שעלתה ארצה מרוסיה לפני שבע שנים. "ברוסיה היינו במצב כלכלי ממש טוב, אבל כשהגענו לפה, בגלל שההורים שלי לא ידעו עברית, הם לא מצאו עבודה באותו המעמד". זק מודה שחלק מהכסף שהיא מרוויחה מהקמפיינים הרבים שלה הולך ישירות לאימה (אביה חזר לרוסיה כדי לפרנס את המשפחה משם).