3 צפייה בגלריה
אתם קולטים כמה הספיקה ב-17 שנים? נאיה פדרמן
אתם קולטים כמה הספיקה ב-17 שנים? נאיה פדרמן
אתם קולטים כמה הספיקה ב-17 שנים? נאיה פדרמן
(צילום: תום מרשק)
בגיליון שבועות של שנה שעברה, "פנאי פלוס" סימן את נאיה פדרמן כאחת מהבטחות השנה של עולם הבידור. בראיון קצרצר היא סיפרה על הסלפי הוויראלי שלה עם ג'סטין ביבר, שצולם אחרי שהפופ סטאר קלט אותה משתזפת על שפת הבריכה במהלך חופשה משפחתית בקליפורניה ואשכרה ניגש אליה. והנה, רק שנה לקח לשחקנית בת ה־17 לתפוס את מקומה על השער שלנו. פדרמן, מטר וחצי של יופי מרוכז, שדוף ושזוף, מגיעה לראיון היישר מהבגרות במתמטיקה (שלוש יחידות), האחרונה לשנה זו. הלך לה מעולה, אם תהיתם. כמעט כמו כל כוכבת ילדים שעודנה בסטטוס של תלמידת בית ספר, גם לפדרמן חשוב להוות דוגמה.
מכל מיליון תגובות ה"מהמממת", "מוש" ו"חיימשלי" שאת מקבלת, מה אחוז התגובות המעליבות?
"יש כל כך הרבה, אני כבר לא זוכרת. כותבים לי גם בפרטי ופה ושם אני רואה הודעות שנאה. מאחורי המסך מאוד קל לאנשים לכתוב דברים פוגעניים. אני לא לוקחת את זה ללב. אלה בעיקר ילדים חסרי ביטחון שעדיין לא הבינו מה זה כבוד כלפי אנשים ומנסים להוריד אחרים כדי להרים לעצמם. אני יודעת למה להתייחס ולמה לא".
3 צפייה בגלריה
יודעת למה להתייחס ולמה לא
יודעת למה להתייחס ולמה לא
יודעת למה להתייחס ולמה לא
(צילום: תום מרשק)
מה הקווים האדומים שלך? מה מותר ומה אסור מבחינת ההורים?
"ההורים שלי מייעצים לי מה נכון ומה לא נכון, אבל הם לא אוסרים עליי כי הם סומכים עליי. יש תפקידים שאני מסרבת להם, כמו תפקידים קטנים של כמה ביטים, אני הולכת על תפקידים ראשיים או משניים. וכמובן, לא אעשה תפקידים שהם פרובוקטיביים כי אני לא בגיל המתאים. הייתי באודישן שהייתה בו סצנה מינית מדי והעדפתי לא לעשות אותה".
התעשייה מלאה בהטרדות מיניות. נכווית מזה בעבר?
"כן, לפני שנתיים באחד הפרויקטים שעשיתי. הרגשתי מאוד לא בנוח עם שחקן מבוגר שהעיר לי הערות, שהתחילו כציניות, ומהר מאוד הוא גרם לי להרגיש לא בנוח לעמוד לידו. נגיד, בחדר ההלבשה, השחקן הזה לא אמור להיות שם, ביקשתי כמה פעמים שיצא ובסוף אני יצאתי. הייתי קטנה יותר ופחדתי לדבר על זה עם ההפקה כי חשבתי שאולי זה יגרום לי לנזק, שיגידו שאני קטנה ולא יכולה להתמודד עם דברים. אז פניתי לאבא שלי ולאחת השחקניות המבוגרות ולעוזרת הפקה. כמובן שאבא שלי בא איתי למחרת לצילומים ודיבר עם אנשים מההפקה, ומאז ליוו אותי לכל מקום ושמרו עליי".

הריאיון המלא עם נאיה פדרמן בגיליון פנאי פלוס החדש - עכשיו בדוכנים

3 צפייה בגלריה
(צילום: תום מרשק)