למרות שעל האי נתפס כחזק, שקד קוממי חזר מפורק מהפיליפינים אחרי צילומי "הישרדות VIP" (רשת 13). הוא לא הצליח ליצור, להופיע או לישון, גנז קליפים והיה בדאון מנטלי לא פשוט עד שהצליח להרים את עצמו מחדש. בראיון מהלב הוא מספר על התקופה הקשה, על החווייה החזקה שעבר בתוכנית, על בשורת האיוב שקיבל שם, על החברות עם ג'וזי זירה ועל מה שקורה לליבידו בזמן הצילומים, כשהראש עמוק במשחק והגוף לא ראה סבון מזה זמן מה.
"כשהסתיימו הצילומים והגעתי הביתה, עשיתי קאט. מה שהיה באי נשאר באי - מבחינת הקאסט והחברויות. אבל מבחינת החיים עצמם? לא הצלחתי. כשחזרתי הביתה, לא הצלחתי לשחזר את מי שהייתי לפני. ניסיתי לשבת על הפסנתר, לכתוב ולהלחין שירים - ולא יצא לי כלום. היו לי גם שירים שהקלטתי לפני התוכנית, התיישבתי לשמוע אותם, והם לא עברו לי באוזן - אז גנזתי אותם. ותבין שאלו היו שירים מוכנים עם קליפים".
4 צפייה בגלריה
"התרגל לישון על הרצפה"
"התרגל לישון על הרצפה"
"התרגל לישון על הרצפה"
(צילום: דניאל אלסטר)
כמה כסף השקעת בחומרים שגנזת?
"כל שיר וקליפ, וכל מה שמסביב יכול להגיע ל-60-70 אלף שקל. ועדיין גנזתי. לא יכולתי לשמוע אותם".
ומה בנוגע להופעות?
"כשחזרתי לארץ לא היה לי קול, וכבר נקבעה לי הופעה. התקשרתי למנהל שלי, אמרתי לו שאני לא יכול להופיע והוא הסביר לי שאי אפשר לבטל. אז לקחתי כדור סטרואידים, כזה שנותן לך אפשרות לשיר, אבל בסוף ההופעה - אתה חוזר לקול הצרוד. הבנתי מחברים לקאסט שגם להם זה קורה ושזה עניין של זמן, ועדיין לא ידעתי איך לאכול את זה. הייתי בטוח שלי זה לא יקרה. חשוב לי לומר שההפקה מלווה בכל העניין, אם צריכים עזרה בהסתגלות או תמיכה".
4 צפייה בגלריה
"אני לא רווק הולל"
"אני לא רווק הולל"
"אני לא רווק הולל"
(צילום: דניאל אלסטר)
סיפרת בעבר שלא רצית ללכת לריאליטי, מה בכל זאת הביא אותך ל"הישרדות"?
"מ'הישרדות' קיבלתי פניה שבהתחלה שללתי, אבל בעצתו של עופר מנחם, איש יחסי הציבור שלי, הלכתי בסוף לפגישה. שם היה חיבור טוב אבל המשא ומתן הכספי נפל. ואז נכנסתי לתקופה של פרידה, סיימתי מערכת יחסים של 6 שנים, והדבר היחידי שרציתי זה לברוח ולנקות את הראש. רציתי שקט. הייתי בטוח שאם אני אלך לחוויה הזו, אני אתנתק מהכול ואהיה רק במשחק - אז ביקשתי מהמנהל שלי שיסגור את כל הפינות, אפילו שהיו לנו הופעות סגורות שהיה צריך לבטל ואפילו לשלם פיצויים".
וזה היה שווה את זה?
"בוא נגיד שהכסף של 'הישרדות' לא כיסה הכל, אבל הסתדרנו ועובדה שאנחנו יושבים פה היום. זו הייתה חוויה מדהימה וחד פעמית. אני לא ממליץ עליה לכל אחד. רק לאנשים חזקים מאוד".
מסתבר שהחוזק הנפשי שקוממי מדבר עליו לא נמדד רק בהתמודדויות והקשיים המתרחשים על האי עצמו כחלק מהמשחק, אלא גם על אלו שמזמנים במקביל החיים האישיים. "בשבוע הראשון על האי, קראו לי מההפקה ואמרו לי שיש להם הודעה מהבית בשבילי. והם לא חייכו," הוא מספר. "לקחתי שניה, ידעתי שמשהו לא טוב קרה, ירד לי הלב למטה. ישר אמרתי להם: 'סבא?', והם אמרו לי שכן, שהוא נפטר. הרגשתי כאילו שחרב עלי העולם. הלכתי הצידה, ישבתי ולא הפסקתי לבכות, רציתי למות. כל מה שרציתי היה רק לחזור הביתה. עד אז, לא חוויתי מקרה של מוות במשפחה הקרובה, וזה היה המקרה הראשון. לכן הרגשתי שאני חייב להיות בבית. לא הצלחתי לדמיין איך המשפחה שלי ישבו שבעה בלעדי, וכולם ישאלו עלי, וצריך לעזור להם - ולכן ביקשתי מההפקה לחזור לארץ".
4 צפייה בגלריה
"הישרדות זה יותר קשה מאיך שזה נראה"
"הישרדות זה יותר קשה מאיך שזה נראה"
"הישרדות זה יותר קשה מאיך שזה נראה"
(צילום: דניאל אלסטר)
מי שזיהתה במהירות את האסטרטגיה של קוממי, ואת הברית החזקה שנרקמה בינו לבין ג'וזי זירה הייתה לא אחרת מאשר ליהיא גרינר. אחרי שזו צלחה משימה סודית שהביאה במכוון להדחתה, קיבלה גרינר את הכוח לבחור שני מתמודדים לדו קרב, כשהמפסיד מביניהם מודח מיד. ונראה שהבחירה מעולם לא הייתה קלה יותר. "כששמו אותי ואת ג'וזי בדו קרב הדחה, זה היה רגע שבאמת מוטט אותי", משחזר קוממי. "הוא היה אחרי משימה והיה לו יותר קשה - אבל זה לא האישיו, האישיו זה שפאקינג שמים אותי מול החבר הכי טוב שלי, ואנחנו מבינים שאחד מאיתנו הולך, משמע אנחנו מדיחים אחד את השני. הייתי בסערת רגשות, כעסתי, הייתי מיואש".
ועדיין היה לך יתרון עליו, הוא היה אחרי משימה.
"לא חשבתי על זה, בראש שלי ידעתי שאחד מאיתנו הולך. אנשים חושבים שבאנו והכרנו על האי, ויאללה נגמר. אבל אתה יושב עם בן אדם 21 יום, בן אדם שאתה סומך עליו בעיניים עצומות, ובאותו רגע שאתה נלחם בבן אדם הזה וכשהוא הולך - אתה בדאון של החיים. הוא היה החצי שלי. באותו רגע לקחו לי 50 אחוז מהאנרגיה והכוח שלי במשחק. אין ספק שכשג'וזי היה איתי, הרגשתי הרבה יותר בטוח, הרבה יותר חזק. הברית שלנו הייתה חזקה ואין תחליף לג'וזי. כמו שהוא אמר: 'אני המוח והוא הכוח'. לקחו ממני דמות חזקה מאוד, שיש לה משקל גדול אצלי – וזה השפיע עלי גם מנטאלית וגם פיזית".
ועכשיו אתם מופיעים יחד, איך זה קרה?
"כבר על האי ידעתי שזו רק תחילת החברות בינינו. אני זמר, ג'וזי דיג'יי ופשוט הרמנו את הכפפה. עכשיו אנחנו בונים יחד מופע משותף, כזה שמשלב את העולמות שלי ואת העולמות שלו למסיבה אחת גדולה. קח את ה-Tomorrowland ומסיבה בקיסריה, תחבר את זה, ותן לדמיון שלך להתפרע. המופע הראשון שלנו הוא ב-7.7 ברידינג 3 עם נגנים שלי על הבמה וג'וזי בעמדה שלו. זו תהיה הפקה מדהימה".

הכתבה המלאה עם שקד קוממי וכתבות נוספות בגיליון החדש של פנאי פלוס - עכשיו בדוכנים!

4 צפייה בגלריה
עכשיו בדוכנים!
עכשיו בדוכנים!
עכשיו בדוכנים!
(צילום: דניאל אלסטר)