687 אלף העוקבים של הדוגמנית ואשת העסקים, נטלי דדון, רגילים לראות ברשתות החברתיות את הכוכבת מתוקתקת תמיד מכף רגל ועד ראש, תוך כדי שהיא משתפת אותם בכל צעד ושעל בחייה האישיים. אבל גם הם נתפסו לא מוכנים, כשדדון בחרה לחשוף לפני שבוע, קבל עם וסטורי, את הפנים האמיתיות שלה - ואנחנו לא מתכוונים כמטאפורה. דדון חשפה איך היא נראית בלי שכבות של מייק אפ ושיתפה את העוקבים בפצעי האקנה הרבים שמעטרים את פניה.
הסטורי הפך לויראלי מהר מאוד, ולצד התגובות המעודדות שקיבלה על החשיפה, דדון גם התמודדה עם עוקבים שפחות הבינו את הצורך שלה לשתף. כעת, בריאיון ראשון ללא איפור שמתקיים בצילומי קמפיין הקיץ של מותג הכפכפים הברזילאי Ipanema, מספרת הדוגמנית על ההחלטה שעמדה מאחורי הפירסום. אז למה היא בחרה לשתף את העוקבים, איך הפכה מחלוצת הפילטרים באינסטגרם לסמל של אותנטיות, ומה יש לה להגיד לכל הטוקבקיסטים שטוענים שהיא רק מחפשת תשומת לב. צפו בוידאו בראש הכתבה.