3 צפייה בגלריה
נגד קסטרו. יהונתן מרגי, רותם סלע וריף נאמן
נגד קסטרו. יהונתן מרגי, רותם סלע וריף נאמן
נגד קסטרו. יהונתן מרגי, רותם סלע וריף נאמן
(צילום: גיל חיון )
יהונתן מרגי וריף נאמן תובעים את "קסטרו" על סכום של 2 מיליון שקלים בגין אי תשלום והתחמקות ממילוי החוזה. הראשונה שהודיעה על התביעה הייתה הדוגמנית הצעירה, שהצטרפה אל צוות הפרזנטורים של קסטרו, מרגי ורותם סלע, בתחילת השנה הנוכחית.
היום (א') משרד יחסי הציבור של נטע הר לב, משרד היח"צ איתו עובדת נאמן, פרסם הודעה רשמית והודיע על כך שהדוגמנית תובעת את חברת האופנה: "ריף נאמן תובעת את חברת 'קסטרו' ואת בעליה גבי רוטר ואתי רוטר על אי תשלום והתחמקות ממילוי החוזה שנחתם בין הצדדים. החברה צילמה את הקמפיין האחרון בהשתתפות ריף נאמן, יהונתן מרגי ורותם סלע בקניה שבאפריקה, ואז, עוד לפני כל ההגבלות, ביקשו מהחברה דחייה של התשלום שהיה אמור להיות כבר בסוף מרץ. כשביקשו לדעת מטעמה של ריף מתי יתקבל התשלום שנדחה, ניסו ב'קסטרו' לדרוש שישלמו רק חצי מהתשלום. ואז, כשראו שלא יתאפשר להם, החליטו לפתע לבטל את החוזה".
עוד נמסר בהודעה: "במקביל להודעה שהתקבלה בצורה בוטה העלו ב'קסטרו' קמפיין בכיכובה של ריף, וממשיכים בשימוש תמונותיה של ריף באון ליין ובנכסים הדיגיטליים של החברה. ההסכם, שהיה לשנתיים, נאמד בכ-850 אלף שקלים. עו"ד עמית קרמון הוציא לחברה מכתב דרישה חריף לעמוד בתנאי ההסכם. יש לציין כי את רותם סלע החברה לא ביטלה. מקורבים לריף נאמן סיפרו שזה ניצול ציני של המצב שנוצר, חברות אופנה מתחרות, חברות קוסמטיקה ותקשורת והשוק כולו לא ביטלו הסכמים ואף משלמים בזמן. במה שונה 'קסטרו'?".
3 צפייה בגלריה
"את רותם החברה לא ביטלה"
"את רותם החברה לא ביטלה"
"את רותם החברה לא ביטלה"
(צילום: גיל חיון )
וזה לא נגמר בזה: דקות ספורות לאחר שפורסם כי נאמן יוצאת נגד החברה, המנהל האישי של יהונתו מרגי הודיע כי מרגי גם כן החליט לתבוע את מותג האופנה. "יהונתן מרגי הגיש המכתב תביעה דרך עו"ד עמית הורוביץ, בגינו הוא תובע את קסטרו על הפרת הסכם פרזנטור לשנתיים". הסכום שאותו תובע מרגע עומד על 1.2 מיליון שקלים.
מחברת "קסטרו" נמסר בתגובה: "חבל שבזמן שכל העולם עסוק במלחמה בקורונה מר מרגי והגברת ריף עסוקים בעצמם. העולם השתנה לנגד עינינו ואנו ב'קסטרו' חייבים להתאים את עצמינו לעידן אחר. מחובתנו לעשות שינוי מסוג זה. בזמן שהכוכב האגדי מסי הוריד 70% מהשכר שלו, מרגי פועל כנגד החברה וריף מסרבת לדון בכל שינוי לשכר, גם כשכל המשק מושבת ואין ביכולתם אפילו להצטלם לקמפיין. מוזר לנו שבימים קשים אלה, שהחברה בעצם סגורה, מרגי ונאמן לא מבינים את מצוקת החברה ומסרבים להירתם לעזרתה. מיותר לציין שאת הרבעון ה-1 שילמה החברה כמוסכם וכי אין היא עושה שימוש יותר בחומרים הכוללים את מרגי וריף. אנו קוראים למרגי להתעורר ולהבין את מצוקתה האמיתית והכנה של קסטרו. לא יעלה על הדעת שהוא יהיה רק בטוב ולא יכנס מתחת לאלונקה ברגע כל כך גורלי בחיי החברה.
בהמשך לתגובת "קסטרו", מנהליו של מרגי, יואב גרוס ואורון כלפון ("גאגא בוקינג") מסרו: "מרגי מאוד אוהב את משפחת 'קסטרו' וישמח לעזור להם וללכת לקראתם ברגעים קשים אלו שהם וכל בעלי העסקים בישראל חווים. אנו בטוחים שנמצא את הדרך להמשיך לשתף פעולה בעתיד".
3 צפייה בגלריה
כשהכל עוד נראה ורוד
כשהכל עוד נראה ורוד
כשהכל עוד נראה ורוד
(צילום: גיל חיון )