חלק מהניסיון לצמצם את כמות הנדבקים בקורונה בישראל כולל גם לא מעט חיילים שסגורים בבסיסים כבר תקופה ממושכת, והמשפחות שלא ראו את יקיריהן שבועות ארוכים, מחפשות דרכים יצירתיות להראות לחיילים שהם חושבים עליהם כל הזמן.
משפחת פישר מירושלים, שבנה דביר הוא חייל בצנחנים, החליטה לנסות לשמח אותו ופנו לשלל מפורסמים ישראלים שיברכו אותו ואת הפלוגה שלו לקראת החג. אם בימים אחרים, לנסות להגיע אל אמנים כמו ערן זרחוביץ', בניה ברבי ועדן אלנה זו משימה לא פשוטה, תחשבו מה צריך לעשות כדי לקבל התייחסות מגל גדות. אבל נחשו מה, כל המפורסמים התגייסו בן רגע בהתנדבות מלאה. צפו בסרטון.
2 צפייה בגלריה
משער ווג לסרטון ברכה לחיילי צה"ל. ריספקט! גל גדות
משער ווג לסרטון ברכה לחיילי צה"ל. ריספקט! גל גדות
משער ווג לסרטון ברכה לחיילי צה"ל. ריספקט! גל גדות
(צילום: Getty Images)
נתנאל פישר, אבא של דביר, מאיפה הגיעה היוזמה הזאת?
"כולם מדברים על כל האנשים שתורמים להתמודדות עם המשבר שכולנו נמצאים בו, ואני הרגשתי שחיילי צה"ל פחות מקבלים את תשומת הלב הראויה להם. גם הם תורמים באופן אקטיבי – חלקם מסייעים למשטרה, חלקים ממשיכים להגן עלינו, והחיילים הקרביים משלמים מחיר לא קל וגם המשפחות שלהם. יש עוצר יציאות בצבא והבן שלי - כמו שאר החיילים הקרביים - לא היה בבית מעל לחודש וכמו שזה נראה זה יקח עוד כמה חודשים. אנחנו לא מתלוננים ומבינים את הצורך אז פשוט רצינו לחזק אותם, לעשות להם טוב על הלב ולתת להם תחושה שמעריכים אותם ואת מה שהם עושים".
ואיך הצלחת להגיע לכל המפורסמים האלה?
"דרך טלפונים שהשגנו, דרך האינסטגרם, אף אחד מהם לא חבר שלי ולא חייב לי כלום. לא כולם ענו, אבל מי שענה, ענה מהלב. גל, זרחוביץ' ודודו טסה, אורי ליזרוביץ', קובי אוז, גאיה באר גורביץ' שלחו לנו ברכות חמות מהלב. ההיענות ממש הפתיעה אותנו, שלחו לנו ברכות מחדרי הבידוד, הקליטו ושלחו".
איך הגעתם לגל גדות?
"כתבנו לה כמו להרבה אמנים באינסטגרם, כתבנו שאנחנו 'מצטערים על ההטרדה' אבל זה נראה לי מספיק חשוב והיא ענתה ישר. אני מצדיע לכל האמנים האלה שענו באהבה ובפתיחות, עם רגש. לא עשו חשבונות ובלי יחסי ציבור ופשוט שלחו לי באופן אישי. גם ראש עיריית ירושלים שמח לברך".
מה הייתה תגובת הבן שלך לסרטון?
"הוא היה קצת בהלם. אנחנו משפחה קצת משוגעת, עושים דברים לא שגרתיים מדי פעם אבל הוא לא ציפה לזה וגם לא החברים שלו, אבל היה לנו חשוב להראות לחיילים שרחוקים מהבית שאוהבים אותם, מתגעגעים אליהם ומעריכים את מה שהם עושים".
2 צפייה בגלריה
מי לא רוצה ברכה ממנו? ערן זרחוביץ'
מי לא רוצה ברכה ממנו? ערן זרחוביץ'
מי לא רוצה ברכה ממנו? ערן זרחוביץ'
(ענת מוסברג)