1 צפייה בגלריה
קולולו. מעיין אדם ואסיף אלקיים
קולולו. מעיין אדם ואסיף אלקיים
קולולו. מעיין אדם ואסיף אלקיים
(מתוך עמוד האינסטגרם של אסיף אלקיים)
אחרי שלושה חודשים בהם שמענו את אסיף אלקיים מדבר בלי סוף בבית "האח הגדול" על אהבתו הלא ממומשת למעיין אדם, נראה שמגיע להם מזל טוב: השניים סוף סוף חזרו זה לזרועותיה של זו!
השניים נפרדו בחודש אוקטובר האחרון אחרי שנה וחצי של זוגיות, ובריאיון בתוכנית הבוקר של ניב רסקיו אדם אף פרצה בבכי וסיפרה כי הסיבה לפרידה היא מכיוון שאלקיים, הצעיר ממנה במספר שנים, עוד לא בשל להביא ילדים לעולם.
מאז עברו הרבה מים בנהר, אדם הקדישה את זמנה לחיטוב הגוף ואילו אלקיים נכנס כאמור לבית "האח הגדול", שם ככל הנראה הבין כי אדם היא אהבת חייו. במהלך שידורי התוכנית אלקיים דיבר על אדם בכל הזדמנות, ואילו אדם, מצידה, שיתפה פעולה.
בחודש מרץ האחרון העלתה אדם סטורי ובו תמונה שלה מסניפה חולצה ישנה של אלקיים, וכתבה: "חולצה שלו עם הריח שלו. העיניים מגיבות בהתאם". אלקיים, שהגיע לגמר התוכנית, סיפר כי לאחר שיצא מהבית אחד הדברים הראשונים ששאל את אדם זה אם היא גאה בו.
מסתמן שהתשובה הייתה חיובית, כי בדקות האחרונות אלקיים פירסם תמונה זוגית טרייה בעמוד האינסטגרם שלו, ולצדה כתב: "אחרי שנים שבתי מהמעמקים, מקווה שהפעם לא לזמן קצר. ואולי הגיעה העת לקפל את המפה כי אני יוצא מנצח ובידי אוחז אוצר". היא, בתגובות, ענתה: "אוצר שלי, אהבת חיי. מקווה שלנצח". גם אנחנו!