בזמן שאנחנו עדיין מתלבטים אם לצאת לבליינד דייט עם הבן של השכנה, יש כאלה שיכולים לנוח בשקט על הספה ולהגיד תודה שהם היו מספיק חכמים וגם קצת אמיצים כדי ללכת לחפש את החצי השני שלהם מול כל המדינה. מי שעשו את זה ושרדו כדי לספר הם כוכבי "חתונה ממבט ראשון" הדר ברייר ודניס רוסקוב, שקוצרים עכשיו את פירות התהילה ומסמנים וי על קמפיין זוגי ראשון מתוק במיוחד.
בסוף השבוע האחרון הדר ודניס לקחו ברייק מהדיי ג'ובס שלהם ועמדו שוב המצלמות, הפעם בלי מומחים ברקע, כשכל הפוקוס מופנה אליהם בצילומי קמפיין מותג מעדני השוקולד YOLO מבית תנובה, שהשיק את הטעמים החדשים. את הסכום המדוייק עבורם הקמפיין אמנם סירבו לחשוף בפנינו, אבל תהיו בטוחים שהם לא עשו את זה בחינם. אז איפה אמרנו שנרשמים לעונה הבאה של "חתונה"?