2 צפייה בגלריה
לא מסתירה את דעתה. רוסלנה רודינה
לא מסתירה את דעתה. רוסלנה רודינה
לא מסתירה את דעתה. רוסלנה רודינה
(צילום: אמיר מאירי)
"איך אני 'אוהבת' לראות את הסרטונים של אנשים שנמצאו בסביבה של אדם חולה כי לא הפסיקו לחגוג ולהגיע לכל אירוע בקורונה, ופתאום התבקשו להיכנס לבידוד ואז הם מעלים סרטונים של 'לתת דוגמא' לשמור על הבריאות", כתבה היום (א') רוסלנה רודינה בסטורי שהעלתה. הדוגמנית, שברשותה מעל ל-700 אלף עוקבים, הוסיפה הבהרה עבור מי שלא הבין: "אדם שרוצה לשמור על הבריאות לא עובר מאירוע לאירוע ורק אז מתעורר על החיים. אני במשך חודשיים מוזמנת לאירועים ולא מגיעה, מעבר לעצמי יש לי ילד בבית, שהמחשבה היא קודם עליו. אז חבר'ה, עשו טובה. גיבורים נמנעים מבידוד ושמים מסכה גם אם זה לא סקסי".
2 צפייה בגלריה
מתוך הסטורי של רודינה
מתוך הסטורי של רודינה
מתוך הסטורי של רודינה
(צלום: אינסטגרם)
הסטורי של רודינה מגיע לאחר שנוכחנו לדעת שמגפת הקורונה לא פסחה על הביצה ותקפה את תעשיית הבידור ובגדול: טיילור מלכוב, טיטי איינאו, אירה דולפין, אלה איילון, סקאזי ועוד שלל סלבס נמצאו מאומתים לנגיף הקורונה, ועשרות מפורסמים אחרים נכנסו לבידוד לאחר שהיו במגע עם חולה מאומת. אותם מובילי דעה, בעלי מאות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות, זוכים בימים האחרונים לקיתונות של ביקורת על שלא הקפידו על ההנחיות. כעת כאמור, מצטרפים גם קולות מתוך הביצה עצמה.
אל דבריה של רודינה מצטרפת נטלי דדון, שהכניסה את עצמה לבידוד היום לאחר שחבר טוב שלה נמצא מאומת לנגיף. אושיית הרשת העלתה מיד אחרי זה סרטון בו היא אומרת כי מהרגע שהעלתה את הסרטון שבו צילמה את עצמה עושה את הבדיקה, אנשים מתקשרים אליה ושואלים אם זה נכון. "לא הבנתי, זה טרנד כאילו? זה מגניב להיות חולים?", שאלה דדון בסטורי.
גם מיכל (הקטנה) ויצמן, שנכנסה לבידוד לאחר שהייתה במגע עם חולה מאומת מכה על חטא, ומבקשת ממאות אלפי העוקבים שלה: "אני רוצה לפנות אליכם, כי זה הרבה מעבר ללשמור את כל הכללים של שמירת מרחק וחבישת מסיכה והיגיינה", היא אמרה וחידדה: "אם אין לכם למה לצאת מהבית, אז פשוט תעשו טובה לעצמכם ולמשפחה שלכם ואל תצאו מהבית".