משרד הבריאות הוציא הבוקר (ה') מכתב אזהרה רשמי לציבור נגד רגישת המוצר אלכוהול ג'ל קריסטלי לשמירה על היגיינת הידיים של אלין כהן. "משרד הבריאות מזהיר את הציבור מצריכה ורכישה של המוצר 'אלין כהן - אלכוהול ג'ל קריסטלי לשמירה על היגיינת הידיים', המיוצר ע"י חברת קאופמן תמרוקים בע"מ", נכתב בהודעה הרשמית שקוראת להפסיק לשווקו. "מבדיקת מעבדה שנערכה למוצר הנ"ל נמצא כי המוצר מכיל כ-25% אלכוהול בניגוד מוחלט למצוין על תווית המוצר (70%) ולא בהתאם להרכב התמרוק שאישר משרד הבריאות". עוד נכתב בהודעה הרשמית כי הודעה נמסרה לנקודות המכירה וניתנה הנחייה להסרת המוצר מהמדפים. "לקוחות אשר ברשותם המוצר הנ"ל מתבקשים להפסיק את השימוש במוצר. הציבור מתבקש שלא לעשות שימוש במוצר זה, ולהחזיר את המוצרים לנקודות המכירה".
כוכבת הרשת ומי שכבר מזמן הפכה לאושית קוסמטיקה ואיפור בישראל, אלין כהן בת ה-19, השיקה כבר לפני שלוש שנים וחצי מותג איפור על שמה, ולאחרונה, במהלך תקופת הקורונה, הוציאה גם את האלכוג'ל המדובר.
מטעמה של אלין כהן שוחרר לתקשורת וידאו קצר ובו היוטיוברית אומרת למצלמה: "בזמן שיש כל כך הרבה אנשים מורדמים ומונשמים במצב קשה, כלכלה הרוסה ובתים הרוסים כנראה שלמשרד הבריאות אין משהו אחר להתעסק בו חוץ מחברת אלין כהן. אני שילמתי לחברת קאופמן תמרוקים בע"מ לייצר לי אלכוהול ג'ל המכיל 70% אלכוהול. בפועל קיבלתי מוצר אחר המכיל 25% אלכוהול וכל זה והמוצר מאושר על ידי משרד הבריאות. אני ברגע שהבנתי את הסוגיה הוצאתי את מוצר מהמדפים ללא בכלל פניה או דרישה של משרד הבריאות. אבל במקביל דרשתי שכל האלכוהול ג'ל המיוצר על ידי קאופמן תמרוקים בע"מ יצא על מנת לא להטעות את הציבור. משרד הבריאות לא עשה את זה והחליט להעלים עין, אתם האשמים כאן. בקרת האיכות שלכם גרועה ולא עומדת בכלל על הדעת. אני עשיתי כל שביכולתי כדי שהציבור לא יפגע כמו שאני נפגעתי. הכל מתועד ומסודר וחברת אלין כהן עבדה בדיוק לפי הנהלים, חבל שמשרד הבריאות וחברת קאופמן תמרוקים לא עשו את זה. אני רומתי והונאתי ברמה הגבוהה ביותר ואני לא אשתוק עד שהצדק ייעשה. מבטיחה לכל הלקוחות שלי".
כהן, יוטיוברית, ביוטרית, כוכבת אינסטגרם וטיקטוק, היא גם אשת עסקים ומובילת דעה שבגיל 17 כבר החזיקה בליין של 41 מוצרי איפור וטיפוח תחת שם המותג Alin Cohen שאותם היא מוכרת באתר שלה, באתר ביוטי ובחנות ג'יימס ריצ'רדסון של הדיוטי פרי. כל מוצר חדש ששיווקה הפך לסולד אאוט תוך ימים ספורים ובחודש מאי של שנה שעברה, היא חתמה על הסכם עם רשת שופרסל ומאזמוכרת את מוצרי האיפור שלה בסניפי הפארם Be.
הסיפור שלה ידוע לכל טינאייג'רית והיא מתוארת לא אחת כ"קיילי ג'נר הישראלית": בגיל שמונה היא נפגעה בתאונת דרכים וסבלה חבלת ראש משמעותית שהובילה לפגיעה מוחית. הצלקת הגדולה שהותיר בה הניתוח, היא זו שדירבנה אותה להיכנס לעולם הביוטי: "האהבה שלי לאיפור התחילה מהרצון לכסות את הצלקת", סיפרה בריאיון.