4 צפייה בגלריה
נתראה בבית המשפט. שי אביטל ובר זומר
נתראה בבית המשפט. שי אביטל ובר זומר
נתראה בבית המשפט. שי אביטל ובר זומר
(צילום: אינסטגרם)
אתמול (ב') הסכסוך בין הדוגמנית בר זומר לסוכנה לשעבר, שי אביטל, על מותג האיפור "ברביז", עלה שלב והגיע לבית משפט .אביטל ופרקליטיו, עורכי הדין ארז אסרף ואורון אביקסיס, הגישו בקשה במעמד צד אחד להוצאת צו האוסר על זומר לעשות כל שינוי בפעילות העסקית של המותג, לחייבה להשיב את כל תקבולי השותפות לחשבון השותפות בבנק דיסקונט ולחייבה להפקיד את כל הכנסות השותפות לחשבון הבנק של השותפות. בנוסף, בתביעה נטען כי "זומר רמסה ברגל גסה את אביטל וזכויותיו בשותפות 'ברביז' והכל עבור בצע כסף".
מנגד, עו"ד גדעון וינבוים ממשרד אפשטיין רוזנבלום מעוז (ERM) המיצג את בר זומר, אמר לנו כי: "התביעה טרם הומצאה לידינו ומטבע הדברים נוכל להגיב רק לאחר שנלמד אותה. עם זאת נציין כבר עתה, כי הטענות של שי אביטל, כפי שנמסרו לנו מהתקשורת, מקוממות במיוחד. בר זומר הקימה במו ידיה את המותג 'ברביז', אשר בבעלותה הבלעדית, מאפס, ועשתה ועושה לילות כימים למען הצלחתו".
עוד הוסיף וינבוים: "שי אביטל, לעומת זאת, לא רק שהפר את התחייבותו להשקיע מאות אלפי שקלים במיזם ואת האמון שבר זומר נתנה בו, ולא רק שכמעט שלא עשה דבר לקידום המיזם, אלא שהוא אף נטל סודות מסחריים הקשורים למיזם והתחיל לקדם מיזם מתחרה עם נטע אלחמיסטר. אין כל ספק, אם כן, שהתביעה שהגיש שי אביטל, עליה למדנו מהתקשורת, היא ניסיון ציני מצדו לגנוב את דעת הקהל על גבה של בר זומר לאחר שהתחיל להקים עסק מתחרה בניסיון להנות מכל העולמות. בר זומר בעצמה מתכוונת להגיש תביעה נגד שי אביטל בגין הנזקים שגרם ושהוא ממשיך לגרום לה".
4 צפייה בגלריה
הקריירה הביסה את החברות. עם אלחמיסטר
הקריירה הביסה את החברות. עם אלחמיסטר
הקריירה הביסה את החברות. עם אלחמיסטר
(צילום: אינסטגרם)
כזכור, זומר, שפרצה לתודעה בריאליטי "הישרדות", הצליחה למנף את ההצלחה ובשנים האחרונות הפכה לשם מוכר בביצה, כשהיא קוטפת קמפיינים למותגי אופנה, הלבשה תחתונה, נעליים וכמובן בגדי ים. השנה האחרונה הייתה משמעותית במיוחד עבורה, כשהשיקה את "ברביז" - מותג קוסמטיקה על שמה, המציג איפור חדשני ואת הטרנדים החמים בעולם הביוטי, ביניהם שפתון, פורמולה היוצרת מראה מנומש, סומק ועוד.
אביטל, ששימש כסוכנה במשך חמש שנים ועד ממש לאחרונה, נכנס כשותף במותג "ברביז", אך כשהבין את גודל ההצלחה, החליט לקחת את הרעיון צעד אחד קדימה והציע למיוצגת נוספת שלו, הדוגמנית נטע אלחמיסטר, לעשות כזומר ולפתוח מותג איפור משל עצמה.
הראייה העסקית שעמדה מאחורי הרעיון ברורה לכל: זומר מחזיקה בחשבון אינסטגרם המונה 677 אלף עוקבים - מספר מכובד לכל הדעות, אך אלחמיסטר עקפה אותה עם 1.7 מיליון עוקבים באינסטגרם ועוד 320 אלף בטיקטוק וסיפור הצלחה אחד לפחות ברזומה - מותג בגדי הים "בננהוט". יותר מזה, היא דיגמנה כבר לכמה מהחברות הגדולות ביותר בתחום האופנה, ביניהן "קסטרו", "fix", "אירוקה", "twenty four seven", "סקארה" ועוד. כאמור, אביטל הגיע למסקנה שאם המותג של זומר זוכה להצלחה גדולה - אי אפשר לתאר מה יעשה מותג של נטע אלחמיסטר.
4 צפייה בגלריה
מתכוונת להגיש תביעה נגדית. זומר
מתכוונת להגיש תביעה נגדית. זומר
מתכוונת להגיש תביעה נגדית. זומר
(צילום: ענת מוסברג)
אלא שלפי מקורבים, הפנייה של אביטל לאלחמיסטר נעשתה מאחורי גבה של זומר, שלא ידעה על שיתוף הפעולה החדש בין הסוכן והחברה הטובה לשעבר. יש לציין כי פרט לכך שזומר ואלחמיסטר היו מיוצגות יחדיו אצל אביטל, השתיים גם היו חברות טובות מאוד שהשתתפו בחתונות אחת של השנייה ואף במסיבות הרווקות שנערכו ואפשר למצוא תיעוד בלתי פוסק שלהן יחד לאורך השנים האחרונות. אלא שכעת, בנוסף לסכסוך בין זומר ואביטל, מסתבר כי גם הבסטיות לשעבר לא מדברות זו עם זו.
לפי אותם מקורבים, זומר נעלבה מהבגידה של החברה והסוכן וכעת העניין נמצא בבירור משפטי.
יש לציין כי לפני כמה שבועות, נודע כי אלחמיסטר, שהייתה הפנים של "סקארה", עזבה את מותג האיפור כדי להקים מותג משלה - ולנעליה תיכנס כוכבת הנוער אנה זק.
4 צפייה בגלריה
נטע אלחמיסטר בחתונה של בר זומר
נטע אלחמיסטר בחתונה של בר זומר
נטע אלחמיסטר בחתונה של בר זומר
(צילום: אמיר מאירי)