כשדנה אינטרנשיונל פגשה את לברן קוקס (בזום): מפגש ענקיות התרחש לאחרונה בשיחת וידאו, כשהזמרת דנה אינטרנשיונל בתל אביב והשחקנית לברן קוקס בלוס אנג'לס, אבל זה לגמרי הצליח לעלות לנו חיוך ענק על השפתיים. השיחה בין השתיים התקיימה במסגרת הקמפיין העולמי של חברת "סודה סטרים", שבחרה בכוכבת "כתום זה השחור החדש" - מהטרנסג'נדריות המוכרות והמצליחות בעולם - להוביל את קמפיין הגאווה החדש של המותג הישראלי המצליח.
בשיחה שהתקיימה בין השתיים במסגרת קידום הקמפיין החדש, שוחחה הזמרת הישראלית עם השחקנית האמריקאית שחגגה לאחרונה את יום הולדתה ה-49 ואף נבחרה לאייש את הג'וב הנחשק של ג'וליאנה רנסיק ככתבת השטיח האדום של ערוץ E!, ומסתבר שקוקס היא מעריצה בעצמה. "זה כבוד אדיר להכיר אותך", אמרה קוקס לזמרת הישראלית והוסיפה: "אני מכירה את הסיפור שלך כבר 23 שנים, מאז שזכית באירוויזיון וזה הפך לחדשות בינלאומיות שאישה טרנסג'נדרית עשתה היסטוריה".
השתיים דיברו במשך דקות ארוכות, בין היתר על שוויון זכויות לקהילה הגאה ובאופן ספיציפי, לטרנסג'נדרים. "אני חושבת שאנשים עדיין לא מבינים שאנחנו בני אדם, שטרנסג'נדריות הן נשים וטרנסג'נדרים הם גברים, שיש אנשים לא בינאריים", אמרה קוקס והוסיפה: "המוסדות צריכים להתאים לזה, המדיניות צריכה להתאים לזה, איך שאנחנו מתקשרים עם אנשי קהילת הלהטב"ק ובעיקר הטרסנג'נדרים צריכים לעשות את זה". קוקס גם נתנה את אינטרנשיונל ואת עצמה כדוגמה לטרנסג'נדריות מוכרות שכבר לא סובלות מאפליה, אך הדגישה: "האנשים המודרים יותר, האנשים הלא מפורסמים, האנשים ממעמד הפועלים - הם מקבלים יחס גרוע מאוד ואותם צריך לרומם באמצעות כבוד ואהבה".
"חשוב להגיד לאנשים שאנחנו לא שונות מהאחיות שלנו", הסכימה איתה דנה ואמרה: "אני מאמינה בשוויון זכויות לכל אחד, זאת המטרה שלי". הזמרת הישראלית התייחסה גם להחלטה של חברת "סודה סטרים" לקחת לקמפיין כוכבת טרנסג'נדרית. "זה דורש הרבה אומץ מחברה, את יודעת, כדי לעשות את זה למעננו". קוקס הסכימה ואמרה: "אני חושבת שזה חיוני. לתאגידים יש הרבה כוח וכשהם מחליטים לתעדף זכויות אדם ולתמוך בכולם מבחינה מוסרית - אני חושבת שזה שולח מסר שלפיו אפליה זה לא בסדר".
השתיים המשיכו ודיברו עוד דקות ארוכות, ודנה אף הזמינה את קוקס להגיע לישראל, "את תידהמי מהאווירה, מהבחורים היפים, מהדרך שבה מתייחסים לקהילה הגאה", היא אמרה לה והשחקנית הודתה לה נרגשת: "אני רוצה להודות לך שהגשמת את החלומות שלך, שהתעקשת על האנושיות שלך ולכן גם על האנושיות שלנו. אני אסירת תודה לך ולכבוד גדול הוא לי לפגוש אותך היום".
המותג הישראלי שכבר זכה לפרזנטורים מוכרים בדמות סקרלט ג'והנסון, סנופ דוג, מסי ועוד, בחר כאמור בקוקס לקחת חלק בקמפיין שנקרא "סיפור הגאווה שלי", והפרסומת מציגה אותה כגיבורת על שלוקחת את הצופים למסע בתחנות שעיצבו את חייה. "כשהייתי ילדה, היה לי חזון איך אני רוצה להיות כשאהיה גדולה, ואכן הפכתי לגיבורת העל של החיים שלי", אמרה השחקנית על סט הצילומים והדגישה כי המסר שהקמפיין צריך להעביר הוא "שכל ילד וילדה צריכים לחיות בגאווה גדולה על מי שהם, שיהיה להם חלום ושישאפו תמיד להגשים אותו".