תחילת השבוע, גל חום פסיכי, שוק מחנה יהודה עמוס אנשים ואביב אלוש אחד שמצלם פרסומת וזוכה לצ'פחות על הגב מכל כיוון, כמו גם לבקשות סלפי מפה ועד להודעה חדשה. אם לרגע חשבנו שהעוברים ושבים רוצים תמונה עם עמוס דהרי מ"להיות איתה", או סגן יואב מזוז מ"שעת נעילה", אלוש מבהיר כי רוב האנשים דווקא רואים בו עדיין את קובי שביט מ"עספור". "מחזירים אותי אחורה, אחורה, אחורה", הוא אומר בחיוך ומודה: "האמת שהרבה זמן לא הייתי בהתקהלות כזו, אז אני מקבל הרבה חום ואהבה, זה כיף גדול, מרגש".
אלוש כאמור הוא אחד השמות החמים בביצה כבר שנים, ומלהטט בין שלל תפקידים על המסך הקטן והגדול. אבל בניגוד לדמויות המתחלפות שהוא מגלם בפרוייקטים השונים, הוא אוחז באותו תפקיד כבר כמעט שמונה שנים, הפרזנטור של "קפה טורקי". הפעם, תפסנו אותו על סט קמפיין למהדורה מוגבלת של "טורקי תבלינים" ואם תשאלו אותו, מדובר בחיבור טבעי ומתבקש. "אני אגיד לך, אבל באמת, שלמדתי להכין קפה בגיל שש כשהייתי בא עם אבא שלי לחנות שלו והוא לימד אותי כדי שכל ספק שנכנס, אכין לו קפה".
בשנים האחרונות, אלוש נמצא בתהליך של התחזקות, ולהבדיל מאחרים, שלא אוהבים את המילה, הוא דווקא מבסוט ממנה. "הביטוי הזה קיבל איזו נקודה שלילית, 'התחזקתי'. זה ממש לא שלילי. להתחזק זה דבר נפלא, כמו שאתה מתחזק בחדר כושר".
2 צפייה בגלריה
גם אנחנו רוצים לנהל איתך מערכת יחסים ארוכה. אביב אלוש
גם אנחנו רוצים לנהל איתך מערכת יחסים ארוכה. אביב אלוש
גם אנחנו רוצים לנהל איתך מערכת יחסים ארוכה. אביב אלוש
(צילום: תמר שומר)
איך אתה מגדיר את זה?
"השתפרתי. כן, מה זאת אומרת? זה בא לידי ביטוי בהכל - אני אבא יותר טוב, חבר יותר טוב, בן יותר טוב, אח יותר טוב ושחקן יותר טוב. אני גרסה יותר טובה של עצמי".
בשנת הקורונה, אלוש עבור לגור עם משפחתו במושב בצפון, ולו ולאשתו נופר נולד ילד רביעי .מאז השניים כבר חזרו למרכז, ויחגגו השנה גם עשור לנישואיהם, אבל פוסט שפירסם השחקן לאחרונה באינסטגרם, שדיבר על זוגות שבוחרים להפריד כוחות בלי לעבוד על היחסים - עורר עניין ברשתות. "בזוגיות יש המון קשיים, אתה יודע. אני ואשתי ברוך השם 16 שנה ביחד, עוד מעט אנחנו חוגגים עשר שנים, ויש לנו את הכלים ואת הרצון ואת העבודה ואנחנו הולכים ומשפרים את זה".
בביצה היו עכשיו כמה פרידות משמעותיות. למה אתה חושב שזה?
"אני לא נכנס לכל אחד בעניינים שלו, אבל אני אומר באוברול הכללי שיש איזושהי קלות דעת, אנשים חושבים שפשוט יותר לקום וללכת, מאשר לשבת ולעבוד ולפתור את זה. העניין הוא שאם אתה חושב שקשה לך עכשיו וזה שאתה תקום ותלך זה מה שיפתור את הבעיה - אז אתה טועה. זה משהו שהוא הרבה יותר עמוק מזה. אז אתה תקבל את זה בצורה אחרת. עם בן זוג אחר או בעבודה. זה לא משנה. בסופו של דבר תצטרך לפתור את העניין הזה".
וגם - מה דעתו על הממשלה החדשה, מה הוא חושב על הקולגות ל"להיות איתה", רותם סלע ואסי עזר ב"כוכב הבא" ומה מרגש אותו יותר מהכל? צפו בווידאו המלא בראש הכתבה.
2 צפייה בגלריה
זוכה לתשואות במחנה יהודה. אלוש
זוכה לתשואות במחנה יהודה. אלוש
זוכה לתשואות במחנה יהודה. אלוש
(צילום: תמר שומר)