סנדי בר הייתה אחת הדוגמניות והשחקניות הבולטות בישראל בסוף שנות ה-90 ותחילת האלפיים, עם פרסומות למותגים גדולים כמו "קסטרו" ו"מילקי", ותפקידים ב"כסף קטלני", "זבאנג" ו"זינזאנה". בהמשך, היא ובעלה דאז, אקי אבני, הפאוור קאפל של הביצה, נסעו להגשים את החלום באמריקה וכשחזרו, היא בחרה בפינצטה את התפקידים שהיא לוקחת. כיום, היא יודעת להגיד מאיפה הצעד הזה - שנראה מוזר כל כך אז - הגיע: "הרגשתי בתקופה שאחרי שנסענו ללוס אנג'לס, שזה היה אינטנסיבי מדי והייתי צריכה לנשום, לעשות פרויקטים ברמה מדודה. ואז, כשחזרנו, היו תהליכים אישיים... וזה היה ניסיון להבין מה אני רוצה לעשות כשאהיה גדולה".
בר גם מספרת על הימים שלה כדוגמנית מצליחה: "יש משהו מקסים בזה שהכניסה שלי לעולם הזה הייתה בן לילה, בגיל מאוד צעיר, בלי הרבה הכנה וידיעה וזה התגלגל למימדים שלא נתפסו בעיניי. לא הצלחתי לעכל את זה. לא ידעתי מי אני והיה לי קשה ליהנות מזה", היא מודה בכנות. "נהניתי מהעבודה עצמה אבל ההדף והריאיונות מאוד איימו עליי".
זה היה מבהיל?
"כן, הרגשתי לא בנוח וגם כשאת הופכת לדמות אהובה, את מרגישה שאת צריכה לשמר אותה ואז הניסיון לשמר לוקח את החופש להיות את. היום זה עידן אחר. היום ברור לכולם הצורך באותנטיות, ואני חושבת שזה כן עבר אצלי, אבל..."
2 צפייה בגלריה
איך את עדיין יפה כל כך? סנדי בר
איך את עדיין יפה כל כך? סנדי בר
איך את עדיין יפה כל כך? סנדי בר
(צילום: עידו איז'ק)
אבל אולי זו הסיבה שלקחת כמה צעדים אחורה?
"יכול מאוד להיות. להגיע לזה ממקום בוגר זה נעים. זו בחירה. והגיע הזמן לבחור בגיל 45".
אז סנדי בר בת 45 ועדיין יפהפיה עוצרת נשימה, וזו כנראה הסיבה שליהקו אותה להיות הפרזנטורית החדשה של מותג הטיפוח האורגני החדש חוחובה זהב The Organic Golden Jojoba המושק בימים אלה בישראל על ידי חברת "הרבה דרם". אנחנו פגשנו אותה על סט צילומי הקמפיין הדיגיטלי ושמענו ממנה על החזרה המדודה לעולם הדוגמנות בעידן האינסטגרם. "זה עולם שלם שאני מודה שאני לגמרי בפיגור בו", היא אומרת על הרשת החברתית. "אבל אם אני מסתכלת מהזווית האומנותית – כל אחד הוא משרד פירסום, לכל אחד יש את השפה האישית שלו שיכולה לבוא לידי ביטוי בערוץ סטרימינג פרטי וזה מאוד יצירתי".
את חושבת שבתקופתך זה היה קל או קשה יותר להצליח כדוגמנית?
"זה לא פייר לשאול אותי כי זה קרה לי כמו סינדרלה. נכנסתי וזה כבר קרה, אז אני לא יכולה להעיד על עצמי. מה שכן, אם הייתי דוגמנית היום, הייתי על הפנים. אני לא מתעסקת כמעט באינסטגרם, לא יודעת מה זה רילס. נו, ניינטיז!"
ומה היא יכולה לספר לנו על הזוגיות עם עודד ברק? צפו בווידאו בראש הכתבה.
2 צפייה בגלריה
לוהטת על הסט!
לוהטת על הסט!
לוהטת על הסט!
(צילום: עידו איז'ק)