2 צפייה בגלריה
שיר אלמליח בהיריון שני
שיר אלמליח בהיריון שני
שיר אלמליח בהיריון שני
(צילום: אינסטגרם)
כמעט שנה עברה מאז שהדוגמנית שיר אלמליח ובעלה מייקל זנזורי התגרשו, חודשים אחדים לאחר שהביאו לעולם בן משותף, רפאל דוד, וכעת השניים מפתעים בבשורה שהם מצפים לתינוק משותף נוסף.
בפוסט שהעלתה הבוקר (ו') בישרה אלמליח לעוקבים: "טוב, אז יש לי בשורה קטנה לכבוד השבת: אני בהיריון. אומנם בשלב מוקדם יחסית בשביל לפרסם את הנושא אבל לצערי כבר כמה וכמה כלי תקשורת פנו בנושא אז החלטתי לקחת את המושכות לידיים שלי ולשתף בדרך שלי".
עוד כתבה: "החלטתי להביא לרפאלי שלי עוד אח מאותו האבא. נכון, מייקל ואני התגרשנו, אנחנו חברים, אנחנו מסתדרים והולכים אפילו לטיפול זוגי בשביל להיות ההורים המושלמים לרפאלי ובעזרת השם גם לאח/האחות שבדרך. החלטנו להביא עוד ילד בהורות משותפת, ממקום שלם שהוא רק שלנו".
2 צפייה בגלריה
שיר אלמליח ומייקל זנזורי
שיר אלמליח ומייקל זנזורי
שיר אלמליח ומייקל זנזורי
(צילום: שוקה כהן)
כזכור, אלמליח, אחת הדוגמניות המובילות בביצה וגרושתו של הכדורגלן אלרואי כהן, פגשה את זנזורי - איש נדל"ן יהודי ורווק איטלקי. השניים התארסו אחרי זוגיות של כמה חודשים בלבד וב-15 ביולי 2019, התחתנו בחתונה מפוארת. כשלושה חודשים לאחר החתונה, בחודש אוקטובר הם בישרו שהם מצפים לילד ראשון וכחצי שנה אחרי נולד בנם רפאל דוד, אך לצערם הקשר לא צלח והשניים התגרשו לאחר חודשים אחדים. למרות הפרידה המתוקשרת, היום אמלמיח בישרה כי הם מצפים לילד משותף, אח קטן לרפאל דוד בן השנה וחצי.