בשיתוף בנק הפועלים
"זה נראה שאנחנו קמות בבוקר, הולכות לחוף הים ומצטלמות, אבל זה ממש לא ככה", קובעת נועה בני, בעלת מותג בגדי הים המצליח BaNaNhot בנחרצות. אשת העסקים הצעירה (28) רוצה לנפץ את הבועה ולשנות את התדמית הנוצצת שמשתקפת במסך האינסטגרם, בכל פעם שאנחנו נתקלים בתמונה שלה או של החברה הטובה והשותפה לביזנס, נטע אלחמיסטר, בביקיני, בעוד יעד שטוף שמש.
"החיים הם רק לא רק פילטר פריז או מה שרואים באינסטגרם, יש הרבה עבודה מאחורי זה", היא אומרת בעודה מרפרשת את הפיד כדי לבדוק מה שלום 440 אלף העוקבים הנאמנים ברשת החברתית. "אנחנו לא מתלוננות, אנחנו אוהבות את זה", היא מספרת לנו בריאיון שמתקיים בסטודיו העיצוב של השתיים, שמשמש גם כחנות המותג ברחוב הירקון בתל אביב. "יש המון קשיים בדרך. זה נראה נורא קל, באינסטגרם זה נראה חלום. למשל הצילומים במלדיביים - זה אחד המקומות הכי יפים שהייתי בהם אבל לא יכולה לספר לכם שראיתי יותר מדי חוץ מסט הצילומים. זה צילומים שמתחילים בחמש בבוקר ומסתיימים ב-9 בערב".
במסגרת תחרות עסקים קטנים 13 של ידיעות אחרונות ו-ynet בחסות בנק הפועלים, ישבנו לשיחה עם בני כדי להבין איך התקיים העסק של השתיים בצל מגפת הקורונה והופתענו לגלות שהיא לא הרסה להן, להפך: "אנחנו עסק שעבד אונליין עוד לפני הקורונה, וברגע שהיא נכנסה, החלטנו שאנחנו משקיעות בפרסום באינסטגרם והאונליין הלך והתחזק. אנשים קנו לא מעט בגדי ים בתקופת הקורונה", היא אומרת בחיוך. אז מה עוד ברשימת החלומות המקצועיים שלה ואיך מצליחים לשמור על חברות בעסקים - כששמועות על סכסוכים עם הפרטנרית אלחמיסטר צצות לאורך השנים? צפו בוידאו בראש הכתבה.