2 צפייה בגלריה
נפרד ממנה במסרון. אבשלום קור ונאוה בודק
נפרד ממנה במסרון. אבשלום קור ונאוה בודק
נפרד ממנה במסרון. אבשלום קור ונאוה בודק
(צילום: דנה קופל)
ד"ר אבשלום קור, מר עברית בשבילכם, התגרש מאשתו נאוה אחירון בודק בקיץ האחרון, אחרי שבע שנות נישואים. בני הזוג לא חשפו יותר מדי פרטים מחייהם האישיים לתקשורת, אך השבוע אחירון בודק פרסמה פוסט בפייסבוק לציון שנה ליום שבו קור נפרד ממנה. ואיך הוא עשה את זה? בהודעת סמס.
"היום לפני 74 שנים, בכ"ט בנובמבר 1947, החליט האו"ם על סיום המנדט הבריטי בארץ ישראל. להבדיל אלפי הבדלות, בכ"ט בנובמבר 2020, החליט בעלי לשעבר על סיום המנדט שלו בחיי והודיע לי זאת במסרון. היום אני מבינה שהצלתי את נפשי".
לפוסט החשוף היו כ-250 תגובות, רובן תומכות ומעודדות, וחלקן קראו לאחירון בודק לא לשתף את חייה האישיים ברשת החברתית. הגדיל לעשות אחד המגיבים שכתב לה ש"זה רק קורא לבן זוגך להגיב ולהשמיע את עמדתו". על כך הגיבה אחירון בודק: "אשמח". מגיב אחר כתב לה שזה לא לעניין לערב עניינים אישיים עם אירועים פוליטיים, ועל כך ענתה אחירון בודק: "אין שופטים אדם בצערו".
2 צפייה בגלריה
הפוסט של נאוה בודק
הפוסט של נאוה בודק
הפוסט של נאוה בודק
נזכיר שמדובר בגירושים שניים עבור קור. הוא התגרש ב־2011 מאשתו הראשונה זהבה, אחרי 30 שנות נישואים ושישה ילדים משותפים, והתחתן ב-2014 עם אחירון בודק, שממנה נפרד כאמור לפני שנה.
נאוה, את עדיין כועסת?
"אני לא חושבת שעצם זה שהייתי נשואה לידוען פירושו שעליי לשתף את הציבור בחיי. א' קור ואני חלקנו 14 שנים נפלאות (שראשיתן שותפות מקצועית ורק אחר כך הפכנו לזוג ואף נישאנו). חיינו היו משולבים מקצועית ומשפחתית, נכדיו קראו לי 'סבתא', הוא אמר להוריי שהם כמו הורים בשבילו... ואז האיש החליט לסיים את הקשר במסרון".
מקורבים לאשתו לשעבר אף הגדילו ואמרו לנו שכדאי ש"עם ישראל יידע שמר עברית שמטיף לאהבת ישראל נאה דורש אך לא נאה מקיים".
עו"ד סיגל בלינסון שפרן המייצגת את קור מסרה: "למרשי אין עניין להגיב".