"אני אוהבת להצטלם מגיל קטן, אני תמיד מרגישה בנוח", מספרת לנו אמירה בוזגלו (40) כשאנחנו נפגשים על סט הצילומים, אבל למרות זאת, את רוב זמנה היא מעבירה דווקא מאחוריה, בתור אשת תקשורת ואחת המלהקות המובילות בתעשייה. היא גילתה וליהקה אינספור שחקנים, וגם הפכה לכוכבת בעצמה לאחר שהגישה מספר תוכניות טלוויזיה. היא אפילו הייתה אושיית ריאליטי לזמן קצר, כשבשנת 2011 כיכבה בתוכנית "בקרוב אהבה" בניסיון – כפי שמרמז שם התוכנית – למצוא סוף סוף זוגיות.
היה לך לחץ חתונה?
"ברור! גיז'דרתי. בגיל 30 הייתה לי זוגיות אבל היא לא הייתה הנכונה. מצאתי את עצמי שוב רווקה בגיל 32, ואז זה בער בי. הרגשתי כמו מניה שהערך שלה יורד. בגיל 30 את עדיין אומרת לעצמך 'יש לי את כל החיים לפניי'. בגיל 32 מתחיל הלחץ ובגיל 34 גיז'דרתי סופית! לא הפסקתי לבכות. הייתי מקבלת עוד פרויקטים בקריירה והייתי אומרת שאלוהים מנסה לבחון אותי, ואז שאלתי אם יכול להיות שהקריירה באה על חשבון אהבה".
ואפילו חיפשת אהבה מול כל המדינה. היית עושה את זה שוב?
"בוודאי, בלי שום צל של ספק. יש משהו בתוכנית הזו שלימד אותי על עצמי, מה ששנתיים על ספת מטפל לא עשו. יש משהו מרפא כשאת מחויבת לעשות דברים מול המצלמות. הרי למי יש כוח ברווקות לקום ולצאת לדייטים? עדיף להיפגש עם חברות ולהעביר את הזמן. הדבר הזה של למצוא אהבה ברווקות הוא מאוד קשוח, ואני חושבת שכל רווקה תזדהה איתי. אף אחד לא נהנה מזה, מי אוהב לצאת לדייטים?"
7 צפייה בגלריה
(צילום: אור דנון)
זה לקח כמה שנים, אבל בסופו של דבר היא אכן מצאה את האהבה המיוחלת: ב-2016 היא התחתנה עם בן זוגה משה בן שימול והפכה לאם חורגת לשני ילדיו מנישואיו הקודמים. שלוש שנים לאחר מכן נולד להם גם בן משותף, יונתן. כפי שהיא מגדירה זאת, היא הגשימה את החלום. "טפו טפו. אני במקום טוב, אני מאושרת. אתה הרי הכרת אותי בחיי הרווקות שלי"
ההוללים!
"אל תגיד את זה, מבחינת בעלי התחתנתי בתולה".
ועד שהתחתנת לא היית מאושרת?
"הייתי מאוד מאושרת עד שזה הגיע לגיל מסוים. היום כשאני פוגשת רווקות באודישנים אני מאוד מזדהה עם המקום שלהן, כי היו הרבה שנים שבהן רק רציתי להגשים את עצמי: קריירה, קריירה, קריירה. אני לא מתחרטת על זה, וזה לא שהייתי מתחתנת בדיעבד בגיל 25, אבל יש את הרגע הזה שאת אישה ומבינה שהשעון הביולוגי מתקתק לך ואת כמהה לאהבה, וזה לא תמיד עובד כמו שאת רוצה".
כשפגשת את משה ידעת שהוא האחד?
"אני חושבת שזו הייתה הפעם הראשונה בחיי שלא סיפרתי לאף אחד על הדייט הזה, כי ידעתי שהוא יהיה בעלי. ברגע שהוא התקרב אליי, ידעתי שזה זה".
והוא גם ידע?
"כן. בזכות התוכנית שהשתתפתי בה נחרטתי לו בזיכרון, וכשהוא הפך שוב לרווק הוא מיד כתב לי הודעה בפייסבוק. ולא היה סיכוי שהוא היה מכיר אותי אם לא הייתי בתוכנית הזו, כי אין לנו מכרים משותפים".
7 צפייה בגלריה
"גנזתי אודישן של שחקן שגיליתי שהטריד מינית. הבמאי לא ראה אותו"
"גנזתי אודישן של שחקן שגיליתי שהטריד מינית. הבמאי לא ראה אותו"
"גנזתי אודישן של שחקן שגיליתי שהטריד מינית. הבמאי לא ראה אותו"
(צילום: אור דנון)
ואת גם אמא.
"אין מתנה גדולה בחיים מלהיות אמא, ויונתן הוא המתנה הכי גדולה שאלוהים יכול היה לתת לי".
איזו מן אמא את?
"מה, שאני אעיד על עצמי? אני יחסית קולית, לא מההיסטריות, אבל אני כן אמא מאוד פעילה, מאוד מגוננת. אני בוועד של הגן, אני משקיעה בימי ההולדת שלו ובתחפושות משפחתיות".
פעם אלו היו ימי ההולדת שלך שהיו הכי נוצצים ומדוברים בעיר.
"בדיוק! כולם שואלים אותי על הפקת יום ההולדת שעשיתי לו לגיל שנתיים, ומה יהיה בבר מצווה. אז אני מספרת שפעם הייתי מפיקה לעצמי את המסיבות הגרנדיוזיות האלה".
בוזגלו דיברה בעבר רבות על כך ששנות ילדותה לא היו קלות. אביה עזב את הבית והיא ואמה חיו ללא אמצעים רבים. פעם סיפרה בריאיון ל"לאשה": "אין לי שום זיכרונות ממנו ומעולם לא ביקשתי לברר עליו. אני לא יודעת איפה הוא וזה לא מעסיק אותי". כשאני מעלה את הנושא, היא חושבת לרגע ואומרת: "אני חושבת שמשה ויונתן וכל התא המשפחתי שלי, זה התיקון שלי".
"גדלתי בלי אבא והתא המשפחתי שלי הוא של אמא ובת. אני לא יודעת מה זה כשיש נוכחות של גבר בתוך הבית. זו המתנה הכי גדולה שלי וזה גם האתגר הזוגי הכי גדול שלי. זה מצחיק שרוב האימהות היחידניות או החברות שלי אומרות 'הלוואי ובעלי היה עוזר לי' ואני, לא רק שמצאתי בעל, מצאתי גבר שעוזר לי. אנחנו לפעמים יכולים להתווכח על מי יעשה את הטקס שינה, כל אחד רוצה לעשות את זה בעצמו. בגלל שגדלתי בתא משפחתי שהיה מאוד מאוד קטן, אני צריכה ללמוד לשחרר ולאפשר לגבר שלי גם. להגיד שהצלחתי, בניגוד מה שראיתי בבית, להיות נאהבת ולאפשר לילד שלי שיהיה לו גם אבא".
היא מספרת שהגשימה את החלום להקים משפחה, אך כעת עובדת על הגשמת החלום החדש: להרחיב אותה ולהביא ילד נוסף לעולם. אל הנושא הזה אנחנו מגיעים לאחר שאני שואל אותה על יום הולדתה ה-40 שחל בתחילת השנה. כשאני שואל אותה בחיוך אם היא חוותה את משבר הגיל הידוע, אני מקבל תשובה הרבה יותר מרגשת וכנה ממה שציפיתי לה: "האמת שבדרך כלל אני לא מאלה שחוות משברים, אני אוהבת לחגוג, ודווקא הפעם בגיל 40 קצת אכלתי סרט, קצת ירדו דמעות, אבל בדיוק ל-24 שעות ואז עבר לי".
7 צפייה בגלריה
"אין לי בעיה עם ליקוקים. אני בעד שאנשים ילקקו, רק תלמדו לעשות את זה נכון"
"אין לי בעיה עם ליקוקים. אני בעד שאנשים ילקקו, רק תלמדו לעשות את זה נכון"
"אין לי בעיה עם ליקוקים. אני בעד שאנשים ילקקו, רק תלמדו לעשות את זה נכון"
(צילום: אור דנון)
על מה היו הדמעות?
"אולי זה היה גם בגלל הסגר, כי לא יכולתי לחגוג כמו שרציתי. אתמול אני רוצה להיות אמא לשניים והלוואי וזה יקרה. מותר לדבר גם על דברים עצובים? אז באמת נכנסתי להיריון וחוויתי את ההפלה הראשונה. זו הייתה טראומה עבורי, ופעם ראשונה בחיי שנכנסתי לחדר ניתוח. ואז שוב פעם ניסינו וחוויתי שוב פעם הפלה. בסך הכל עברתי חמישה הריונות ולידה אחת, וזה מפח נפש מאוד גדול. אני לא ידעתי שזה קיים, הייתי בטוחה שאני היחידה שחווה את זה, אבל עוד נשים עוברות את זה ואף אחד לא מדבר על זה".
וכשהתחלת לדבר על זה?
"אז גיליתי שכמעט כל אישה שנייה חוותה הפלה, ושיש הרבה נשים שנמצאות בסיטואציה כמו שלי. זה נורא, זה אבל לכל דבר".
והיום החלום שלך הוא להיות אמא לשניים.
"הלוואי שכשהכתבה תצא אני אהיה בהיריון".
את מזהה אצל יונתן ניצנים של כוכב?
"הוא הצטלם איתי לשער כשהיה רק בן חודשיים והרגיש ממש בנוח, הוא אפילו השתין לי על השמלה. הוא אוהב להצטלם, לא מוגזם כמו אמא שלו אבל הוא יודע להסתכל למצלמה ומבין עניין".
היית שולחת אותו לסט צילומים? לאודישנים?
"לא הייתי מתנגדת, אבל יש הבדל בין תינוק לבין ילד. כילד לא הייתי דוחפת אותו לעולם הזה, ואפילו הייתי מרגיעה, אלא אם הייתי מגלה שיש לי ילד שהוא ממש שחקן בנשמתו ואז לא הייתי עוצרת אותו מלהגשים את החלום שלו. אבל כן הייתי מבקשת ממנו להמתין מעט עם החלומות שלו".
כאמור, בוזגלו עשתה לעצמה שם כאשת תקשורת מובילה, אולי היחידה מבין המלהקים בארץ ששמה הולך לפניה ופניה מוכרות לא רק בתעשייה אלא גם לכלל הציבור. במהלך השנים היא התקדמה מאחורי הקלעים אל קדמת הבמה, השתתפה כפאנליסטית בתוכניות כמו "הדיבור" עם אלירז שדה, "עולם הזהר" עם איציק זהר ו"ג’ודי ואלירז" לצד שדה וג'ודי שלום ניר מוזס. היא הנחתה בעצמה מספר תוכניות בערוץ 24 ואפילו סימנה וי על מושא נפשו של כמעט כל סלב: קמפיינים - אחד לחברת האופנה "פיפה" ואחד נוסף לרשת לבני הנשים "את".
מה השתנה ב-16 השנים שבהן את בתעשייה?
"היו כל כך הרבה שינויים. מהפכת 'מי טו' למשל. אני זוכרת שהיינו יושבים בחדרי ישיבות, ואני לא מדברת על הטרדות מיניות שקרו על סט צילומים, אלא על השפה הייתה הכי סקסיסטית שיש. היינו צופים באודישן ואנשים היו מתבטאים בצורה נוראית, 'מה הייתי עושה לה' למשל. היום אף אחד לא מעז לדבר ככה.
7 צפייה בגלריה
"עברתי חמישה הריונות ולידה אחת. זה מפח נפש גדול מאוד"
"עברתי חמישה הריונות ולידה אחת. זה מפח נפש גדול מאוד"
"עברתי חמישה הריונות ולידה אחת. זה מפח נפש גדול מאוד"
(צילום: אור דנון)
יש שינוי?
"יש שינוי עצום! יש כאלה שיגידו שזה מפחד, שזה לא מהפנמה גברית אמיתית, אבל אני חושבת שככה בדיוק יוצרים מהפכות, קודם תפחדו ואחר כך תפנימו".
באותן ישיבות שישבת בהן ושמעת את אותן הערות סקסיסטיות, היית מגיבה?
"לא פעם שמעתי דברים שאנשים אמרו, וכואבת לך הבטן ואת מבליגה כי ככה עושים כולם. והיו לא מעט פעמים שבהם עניתי וחשבו שאני מוגזמת, פחדו ממני".
שילמת מחיר על זה שדיברת?
"אני לא יודעת אם שילמתי מחיר, אבל יכול להיות שיש כאלה שלא רצו לעבוד אותי בגלל שדיברתי. אני זוכרת שפעם אחת ישבתי במשרד ושמעתי מישהו שדיבר עליי במשרד הסמוך, אמר 'תעיף אותה, היא ככה וככה'. ואני זוכרת שיצאתי אליו, ואמרתי לו שאם הוא לא רוצה שכל התעשייה תדע איך הוא דיבר עליי, שיחזור בו ויתנצל מיד. הוא נבהל, אמר 'אל תגזימי'. פעם ראשונה שראיתי בן אדם רועד ואני שמחה שעשיתי את זה, כי הוא כל החיים יזכור את הפריים הזה".
גברים מפחדים ממך?
"אני לא חושבת שהם מפחדים ממני, אבל הם יודעים שאסור להם להתעסק איתי. אבל יש לי גם לב מאוד גדול. אני לא חושבת שאני נתפסת כביצ'ית, אין בי גרם ביצ'יות".
דיברנו על מי טו, חווית בעצמך גם הטרדות?
"אני חושבת שאין אישה שיכולה עם יד על הלב להגיד שלא חוותה הטרדה מינית".
יש שחקניות ששיתפו אותך?
"כן, בטח. אני לא אגיד שמות, אבל שחקנית סיפרה לי באודישן שהיא ראתה בחדר ההמתנה שחקן שהטריד אותה מינית. החלטתי לגנוז את האודישן שלו ולא להראות אותו לבמאי. למה צריך שהוא יעשה דבר כזה לעוד מישהי על הסט?".
7 צפייה בגלריה
"אני יודעת שיש שחקנים שממררים על מר גורלם, אבל אני לא בעד שום שיח של אכלו לי שתו לי, לא מזרחים ואשכנזיים ולא שחקנים מול כוכבי רשת"
"אני יודעת שיש שחקנים שממררים על מר גורלם, אבל אני לא בעד שום שיח של אכלו לי שתו לי, לא מזרחים ואשכנזיים ולא שחקנים מול כוכבי רשת"
"אני יודעת שיש שחקנים שממררים על מר גורלם, אבל אני לא בעד שום שיח של אכלו לי שתו לי, לא מזרחים ואשכנזיים ולא שחקנים מול כוכבי רשת"
(צילום: אור דנון)
משה איבגי לצורך העניין, יגיע אלייך לאודישן אחרי שישתחרר מהכלא?
"להגיד לך את האמת, זו שאלה קשה. אני לא חושבת שהתשובה היא חד משמעית. כואב מאוד מה שקרה וטוב שטיפלו בו. מצד שני, אי אפשר לקחת ממנו את הכישרון ואת העובדה שהוא אחד השחקנים הכי מוכשרים בארץ אם לא המוכשר שבהם. אני לא יודעת, אני אמביוולנטית בנושא, האם בן אדם ששילם את המחיר יכול לחזור לעשייה? אני באופן אישי חושבת שבלי קשר אליי, התעשייה לא תסלח והוא כבר לא יחזור לעבוד. זו שאלה קשה, ואני חושבת שזו שאלה מוסרית שצריכים לדון בה, האם בן אדם ששילם את עונשו יכול וראוי לחזור".
אייל גולן יגיע אלייך לאודישן?
"עם אייל גולן אין לי בעיה, כי יש משהו אחד שצריך לזקוף לזכותו וזה החוק. יש את הרשתות החברתיות, יש את המהפכות, אפשר להדיר רגליים מהופעות, אבל אסור לנו לתת יד לסקילה תמידית כשבן אדם עוד לא הוכח שהוא אשם. אני חושבת שאסור לנו לסקול כל הזמן ברמה החברתית ולמנוע מאנשים עבודות כל עוד הם לא הואשמו".
מה היית רוצה לומר לשחקניות ושחקנים שהוטרדו?
"אני חושבת שהיום כל אחת מבינה שהיא חייבת להתלונן ולשים לזה סוף, כי אחרת זה יעבור לעוד ועוד נשים. חייבים לתת על זה את הדעת. אני גם מבינה נשים שלא רוצות להתלונן, עם בתי המשפט, המשטרה. החקיקה בארץ היא לא ברמת ענישה גבוהה, אבל רק אם כולנו ניתן לזה יד זה ייפסק".
חברה שחקנית שיתפה אותי ואמרה שהיא לא תתלונן, כי זה כמו כתם שיילך איתה וילווה אותה בקריירה.
"אני לא חושבת שזה ככה היום. היום הכתם עבר להיות על הגבר המטריד. אני לא שמעתי על מישהי שבגלל שהיא התלוננה, היא לא הוזמנה אחר כך לאודישנים או שלא רצו לעבוד איתה".
עוד שינוי מרכזי שבוזגלו ראתה קורם עור וגידים במהלך שנות הקריירה שלה, הוא השתלטות הרשתות החברתיות על חיינו והפיכתן לאחת הפלטפורמות המובילות לאמנים בתחילת דרכם. כשאני שואל אותה אם הטיקטוק והאינסטגרם באמת משפיעים על העבודה שלה, היא מודה: "בתור מלהקת, אני חייבת לעמוד בקצב ולהיות מעודכנת בכל מה שקורה שם. אני מגלה שם את הכוכבים. אני גם מסבירה את זה בסדנאות לשחקנים שאני עושה, אומרת להם שהם יושבים על זרי הדפנה. סיימתם בית ספר למשחק, ואתם מחכים שמישהו יגלה אתכם? אל תחכו! תגרמו לי לחשוב איך לא גיליתי אתכם. היום בן אדם בטיקטוק או באינסטגרם, יכול לייצר לעצמו קריירה עוד לפני שאנחנו ייצרנו לו אחת כזו. הוא יכול להיות כוכב רשת ואנחנו נגיד 'מה, זה היסטריה, אנחנו רוצים אותו אצלי'".
זה לא זלזול באנשים שהלכו ולמדו שלוש שנים בבית ספר למשחק?
"לא, כי העולם השתנה ואני רואה בזה רק את הצד החיובי. אני יודעת שיש שחקנים שממררים על מר גורלם, אבל אני לא בעד שום שיח של אכלו לי שתו לי, לא מזרחים ואשכנזים ולא שחקנים מול כוכבי רשת. למה אתם בתור שחקנים לא מנצלים את הרשתות החברתיות לטובתכם? תיצרו סרטונים!".
מסקרן אותי לדעת איך נראה האינבוקס שלך.
"כמות הודעות מטורפת, מציפים אותי. פעם ביומיים אני עוברת על הבקשות וגם שם אני לא יכולה לענות לכולם, אז לפחות אני עושה דאבל קליק על ההודעה, שיראו שקראתי".
איך יודעים להבדיל בין אנשים שבאמת מעריכים אותך ואיכפת להם ממך, לבין אותם אנשים שמתחנפים אלייך ומלקקים לך?
"אין לי בעיה עם ליקוקים. אני בעד שאנשים ילקקו, אני גם מלמדת את זה בסדנאות שלי, איך ללקק. תלקקו! רק תלמדו לעשות את זה נכון".
תסבירי.
"העולם מלא באנשים שרוצים להצליח, אבל אם אני אהיה נחמדה ואדע לעשות את המינגלינג כמו שצריך, אני אצליח יותר. זה חלק מעסקי השעשועים, וזה תקף לכל תחומי החיים. מינגלינג וחנופה נכונה תעבוד לך, בטח במקצוע שלנו. יש הבדל בין ללקק בצורה מטופשת לבין ללקק בצורה אסטרטגית שתפתח לך עוד דלת".
7 צפייה בגלריה
"אין מקום למגישה שמנה בפריים טיים, זו האמת"
"אין מקום למגישה שמנה בפריים טיים, זו האמת"
"אין מקום למגישה שמנה בפריים טיים, זו האמת"
(צילום: אור דנון)
יש לך גם קורס שלמלמד אנשים איך להיות כוכבים.
"כן! זה קורס אונליין שבניתי בתקופת הקורונה. ב-15 עד 20 שיעורים אני מלמדת אותך את כל רזי המקצוע, כל מה שאתה צריך כדי להתפוצץ על המסך. לא משנה אם אתה רוצה להיות כוכב רשת או כוכב ריאליטי, לככב על שערים או להיות שחקן".
כל אחד שעובר את הקורס הזה יכול להיות כוכב?
"לא כל אחד, אבל אם יש לך את הניצנים אני יכולה לגרום לך למקסם את היכולות ולהגיע לשם".
את גם אומרת לאנשים שחבל להם על הזמן והכסף, ושזה לא יקרה?
"ברור שיש אנשים שאני אגיד להם לשחרר. אני תמיד זוכרת להישאר בגובה העיניים, ומאחורי המצלמה יש לנו כוח ואף אחד מאיתנו לא אלוהים, זה נשק להיות מאחורי המצלמה. אבל גם אני יכולה להגיד למישהו שזה לא זה, והוא יכול להפתיע אותנו בעתיד. אוי ואבוי אם אני אטעה הרבה".
והיו מקרים כאלה?
"שהפתיעו אותי? עוד לא, אבל אני בטוחה שיכולים להפתיע... אנשים שמגיעים לא מוכנים לאודישנים".
דובר הרבה בחודשים האחרונים על סערת הפוטושופ, על משקל. את יכולה להגיד למישהי באודישן שכדאי לה לעשות דיאטה?
"אני בחיים לא אגיד את זה, זה נוגד את האג'נדה שלי. שאני אגיד את זה? מכל האנשים בעולם, שאני אגיד למישהי להוריד במשקל? אני אגיד למישהי להוריד במשקל רק אם היא מרגישה רע עם עצמה, אם היא זו שרוצה לעשות את השינוי. באותה מידה כמו מישהי שמסתכלת במראה ולא אוהבת את האף שלה, ורוצה לנתח אותו. יש שמנופוביה וברור שיותר קל להצליח כשרזים, אבל אני בעד אנשים שעפים על עצמם באופן כללי. אני יכולה לעשות דיאטות ולהוריד במשקל, אבל אני אוהבת את עצמי בכל משקל.
"זה לא שאני חיה באגדה וחושבת שמקבלים את כל השמנים. היו הרבה אנשים מאחורי הקלעים שאמרו לי שאם הייתי מורידה במשקל הייתי מקבלת שערים, הייתה נפתחת לי הקריירה, והם לא טועים. אני לא מכירה מנחה בפריים טיים שהייתה פלאס סייז. אני יודעת את זה על עצמי, אמרו לי 'מה, לא בא לך על טלוויזיה?'. בא לי, אבל אני יודעת את מסגרות הגבולות ואיך אפשר לפרוץ ומה לא נכון להיום. תמיד ישימו אותך כסייד קיק, את תהיי הכי חכמה, הכי מצחיקה, אבל אף פעם לא בפרונט".
אז אין מקום למגישה שמנה על המסך?
"היום, לא. אני הנחתי תוכניות בערוצים 10 וב-24, אבל בפריים טיים לא, זו האמת".
הסתכלו לך פעם בצלחת? העירו לך על מה שאת אוכלת?
"אני רוצה לראות למי יש את האומץ להעיר לי? זה לא יקרה אצלי. יש לי חברות שהן נשים מלאות והעירו להן, ואני שומעת על זה ובא לי ללכת לענות בשמן. מה זה שרופא מעיר לנשים שהן מלאות? את באה בגלל אנגינה והוא מעיר לך על משקל?"
ההצלחות שלך בקריירה ובחיים האישיים נותנות לך תחושת ניצחון?
"אני זוכרת משפט שקראתי שחנוך לוין אמר, אני לא מצטטת במדויק אבל המהות שלו הוא 'היו לי את כל הסיבות בעולם לבכות, אבל בחרתי לשמוח'. ברור שאני יכולה להוציא כינור, ולספר שגדלתי בשכונת התקווה בלי אבא ועם אם יחידנית, בבית בלי כסף ובלי ירושות. אבל לא! החיים שלי יפים, השגתי את מה שרציתי. הקמתי בית, יש לי ילד, אני מרוויחה כסף, מסתכלת במראה ואוהבת את מה שאני רואה. זה לא מובן מאליו שאני מקבלת הודעות באינסטגרם מאנשים שכותבים לי כמה הם אוהבים אותי וכמה אני מהווה עבורם השראה. מה צריך יותר מזה? אם יש מישהי אחת שישבה בבית וקיבלה בזכות הנוכחות שלי ביטחון, אז עשיתי את שלי".
מה הלאה?
אני מקווה שזו רק ההתחלה. גם פוליטיקה זה חלום פנימי, אבל עם איך שהפוליטיקה נראית היום אני נזהרת. הצבתי לעצמי פעם מטרה להיות ראשת העיר תל אביב עד גיל 40".
איפה את רואה את עצמך בעוד שנה מהיום?
"אמא לשניים! מלהקת את הדברים הכי גדולים ועם הפנים לחו"ל.
גל גדות.
"וונדר וומן של מאחורי הקלעים".
7 צפייה בגלריה
"התעשייה לא תסלח למשה איבגי, הוא לא יחזור לעבוד"
"התעשייה לא תסלח למשה איבגי, הוא לא יחזור לעבוד"
"התעשייה לא תסלח למשה איבגי, הוא לא יחזור לעבוד"
(צילום: אור דנון)
צילום: אור דנון
סטיילינג: דניאלה קפלוטו לסוכנות Artbook
ע.סטיילינג: רון וייסבין
איפור: גלית ורטהיים
שיער: אבישי מסטי
הפקה: ערן רחמני
צלם וידאו: ניצן דרור
לוק השער: שמלה - אלמוג טורנר, עגילים - Daniella Capelouto Jewellery
לוק 2: בגד גוף שחור - בוטיק NOEMI PLUS, עגילים - H&M;
לוק 3: שמלת זברה - Queen Size Fashion, עגילים - אסף ותומר
לוק 4: חלוק ושמלה מסאטן שחור - MY BOO, חנות הלבשה תחתונה ברחוב בזל 37 תל אביב, עגילים - אסף ותומר
לוק 5: בלייזר כחול רויאל - חנות וינטג' שרון סטאר גבעתיים, עגילים - H&M;, בגד גוף - NOEMI PLUS