לפני כשבועיים דיווחנו לכםשהזמר ליאור נרקיס ואשתו ספיר נפרדים, אחרי משבר גדול ביחסים. רגע אחרי, הזמר העלה סטורי והרגיע את הרוחות אך כעת, לראשונה, ספיר מתייצבת מול המצלמות כדי לעשות סדר בשמועות.
אמש (ג'), הגיעה נרקיס לאירוע סוף השנה של רנואר, ללא בעלה וילדיה שנמצאים בחופשה מעבר לים. "שכחו אותי בבית", היא צוחקת, אך מאחר ובכל צחוק יש שמץ של אמת, היא ממהרת להבהיר: "היו לי התחייבויות, העסק שלי, העבודה, הלימודים... ליאור נסע לצורכי עבודה והילדים הפכו את זה לחופשה משותפת".
נרקיס גם ביקשה לעשות סדר בשמועות: "אנחנו לא פרודים, הכל בסדר. אין כל כך מה לספר, אנחנו בעצמנו לא יודעים מה קורה", אמרה אך הודתה כי אין עשן בלי אש. "יש משבר קטן בזוגיות בינינו ואנחנו עובדים על זה שהכל יהיה בסדר".
איך מתמודדים עם זה שידיעה כזאת יוצאת החוצה כשיש ילדים בבית?
"זה מאוד לא נעים, אבל אנחנו לוקחים את זה בחשבון כזוג מתוקשר, אנחנו לא נותנים לזה להפריע לנו. אנחנו באמת באמת פועלים רק למען הילדים והמשפחתיות שלנו וזה מה שחשוב לנו".
2 צפייה בגלריה
"המילה משבר היא מאוד גדולה". ספיר נרקיס
"המילה משבר היא מאוד גדולה". ספיר נרקיס
"המילה משבר היא מאוד גדולה". ספיר נרקיס
(צילום: אור גפן)
נרקיס ובעלה נמצאים בעין הציבור כבר שנים, הם ביחד מעל ל-12 שנה ויש להם שלושה ילדים משותפים. ובכל זאת, יש תחושה שאצלם המילה "משבר" שבה וחוזרת לעיתים קרובות למדי. "המילה 'משבר' היא מאוד גדולה. אני חושבת שאם היו מסקרים כל ריב שיש בין בני זוג - אתה יודע, התקשורת גם נותנת לזה המון נפח וזה הד תקשורתי - זה הופך למשהו מאוד גדול שיכול לקרות בכל בית. לכל זוג יש עליות וירידות, כולם חווים משברים, אצלנו זה קצת יותר יוצא החוצה וזה החלק הפחות נעים".
חשבתם לוותר פעם?
"זוגיות היא עבודה מאוד קשה. אבל שנינו רוצים שבסוף יהיה טוב לכולם. שנינו נורא אוהבים את הילדים ואחד את השנייה וליאור הוא אבא מהמם".
את בעצם "נקלעת לסיטואציה". את לא בחרת להיות מפורסמת.
"זה לא נעים שכל הזמן מחטטים, אבל אני לא נותנת לזה יותר מדי מקום בחיים שלי. אני ממש מנטרלת את זה ואני מחדירה את זה כל הזמן גם לילדים. זה רעשי רקע שלא צריכים להיות המהות. המהות זה החיים האמיתיים כל השאר זה נלווה".
2 צפייה בגלריה
אהבה זה דמעות. ליאור וספיר נרקיס
אהבה זה דמעות. ליאור וספיר נרקיס
אהבה זה דמעות. ליאור וספיר נרקיס
(צילום: אלירן אביטל)