הכוכבת החדשה של הרגע: אתי כרייף, השופטת לשעבר שעמדה במרכז פרשת "מין תמורת מינוי", ממנפת את 15 דקות התהילה שהעניק לה הריאיון לתוכנית התחקירים עובדה, ומגיעה כמו אחרונת כוכבות הריאליטי להשקה. אלא שמבחינתה, אין בכך דופי. "אני מעדיפה להיות הכוכבת של זכויות ומניעת המשך פגיעה בזכויות ושל רמיסת זכויות הפרט בחסות ה-D9 של המשטרה והפרקליטות".
כן, כך בלי שום הקדמה, כרייף לא עוצרת ולא מתנצלת, להפך. אמש (ב'), היא הגיעה להקרנת הסרט "חתונה בהפתעה" בחסות מותג האופנה הבינלאומי GUESS, ועל פי מקורות בתעשייה אף זכתה לשלשל לכיסה צ'ק על סך חמש ספרות. השופטת לשעבר עברה בין מיקרופון אחד לשני של גופי התקשורת ולא חסכה את דעתה מהפרקליטות, המשטרה, ופרשת NSO שמרחפת בימים אלו מעל כולנו. "זה מזעזע. זה מגה פיגוע בדמוקרטיה הישראלית. זה אסון, וראה איזה פלא, כל ארגוני הטהרנות קמים ואומרים עכשיו 'נו נו נו'. איפה הייתם כשזה קרה לי? למה שתקתם?"
הרבה אנשים מזדהים איתך עכשיו.
"בוקר טוב ישראל. יש הרבה אנשים שהביעו הזדהות. אני שבה ואומרת, אם מדינת ישראל חשובה לכם, אם זכויות אזרח חשובות לכם, אם פרטיות חשובה לכם, תעשו לזה סוף".
קיבלת גם תגובות שליליות?
"בטח. אני לא אתן להם במה עכשיו, אני מתביישת בעיקר במי שכותב אותן. אני מניחה שהכתיבה נובעת מכמה אפשרויות: אחת - צדקנות ומרירות. שתיים - הרצון לתפוס במה. ושלוש - הפוסל במומו פוסל. חברים, תתעוררו, מי רוצה שייקחו לו את הפלאפון? אם למישהו לא נעים ממני או מאורח חיי - זה בסדר. שלא יאהב אותי, שלא יתחתן איתי, שלא תהיה חברה שלי. אבל לא תגרמו לאף אדם להתבייש בגלל טעויות קטנות בחיים הפרטיים שלו".
וגם - מה באמת התוכניות שלה לפוליטיקה, איזו שופטת היא חושבת שהיא הייתה ומה קורה כשהיא לוקחת לכתב שלנו את הטלפון ומתחילה לקרוא אסמסים. האם גם הוא ירצה למחוק התכתבויות ישנות? צפו!
2 צפייה בגלריה
הכוכבת של הרגע בהא הידיעה. אתי כרייף
הכוכבת של הרגע בהא הידיעה. אתי כרייף
הכוכבת של הרגע בהא הידיעה. אתי כרייף
(צילום: אור גפן)
2 צפייה בגלריה
בן הזוג הגיע לתמוך בה
בן הזוג הגיע לתמוך בה
בן הזוג הגיע לתמוך בה
(צילום: אור גפן)
צילום: אור גפן