השקת הסרט "חתונה בהפתעה" שהתקיימה אמש (ב') בסינמה סיטי גלילות הצליחה לגייס שניים מהאנשים המדוברים ביותר בביצה בחודש האחרון, האחת היא השופטת לשעבר אתי כרייף ,שעמדה במרכז פרשת "מין תמורת מינויים", והשני הוא השחקן יהודה נהרי, שעלה לכותרות כשטען כי מנחה הטלוויזיה אסי עזר הטריד אותו מינית.
כזכור, לפני חודש בדיוק סיפר נהרי לאתר "וואלה" על מפגש בין השניים לפני כעשר שנים, במהלך ההכנות לסדרת הטלוויזיה של עזר, "להיות איתה". נהרי אמר שעזר הזמין אותו לביתו למה שהוא תפס כפגישת עבודה, ובמקום זאת, מנחה הטלוויזיה התחיל לגעת בעצמו.
בסופו של דבר החשיפה יותר פגעה או עזרה לך?
"אני לא יודע ברמת הקריירה. ברמה האישית שלי אחרי החשיפה אני נמצא במקום יציב ושלו ואני זכיתי בחיים שלי מחדש. אני מאוד שמח שעשיתי את מה שעשיתי".
2 צפייה בגלריה
אירוע מתוקשר ראשון. יהודה נהרי
אירוע מתוקשר ראשון. יהודה נהרי
אירוע מתוקשר ראשון. יהודה נהרי
(צילום: אור גפן)
כאמור, נהרי הגיע לפרמיירה המתוקשרת של הסרט החדש של ג'ניפר לופז בחסות מותג האופנה הבינלאומי GUESS, כסלב לכל דבר ואף שלשל לכיסו צ'ק על סך עשרת אלפים שקלים עבור האירוע. כשהוא נשאל בנושא, הוא מיתמם לרגע.
השאלה המתבקשת היא למה להגיע לאירוע מתוקשר?
"הוזמנתי לראות סרט. הרבה זמן לא ראיתי סרט", הוא אומר בחיוך ולאחר עוד רגע מוסיף: "וכן גם לקדם את קמפיין 'מן טו' שנועד להעצים גברים ולגרום להם להתאחד".
כשהסיפור נחשף, אמרת שהוצאת אותו כדי להשתחרר ממנו, אבל אתה עדיין פה כדי לדבר עליו.
"אני רוצה לחזור אחורה לגיל שמונה כי הסיפור מתחיל שם, בילד שבגיל 8 חווה תקיפה מינית וניצול והמקרה עם אסי רק חיזק את אצלי את הרצון להשתחרר מהמשקולת הזאת. ואז גם הגיעה קריאה פנימית שאני צריך לדבר את זה החוצה ולתת לגיטימציה לגברים לעשות גם כן. כי אני יודע עד כמה זה מעיב על הנפש וכמה זה כואב ומעכב ואני רוצה לאפשר לגברים לדבר ולהתחבר לרגשות שלהם".
הרבה אנשים שאלו למה היית צריך להוציא את זה בתקשורת ולא מול אסי.
"ניסיתי. הוא התעלם ממני. שלחתי לו וואטסאפ אחרי שהשתתפתי ב'נינג'ה'".
מה חשבת כשראית את הפוסט שהוא כתב, התגובה הראשונה למקרה?
"מה, שזו הייתה פגישה ידידותית וחברית ובסופה התנשקנו? אז הוא רק חולם שהוא ינשק אותי. הוא כנראה פינטז את זה. לא היה ולא נברא".
2 צפייה בגלריה
פגש חברה. עם אתי כרייף
פגש חברה. עם אתי כרייף
פגש חברה. עם אתי כרייף
(צילום: אור גפן)
צילום: אור גפן