אגם בוחבוט החלה את מסעה לכיבוש עולם המוזיקה לפני כמעט עשור, כשעוד הייתה ילדה קטנה עם קול פעמונים בתוכנית "בית ספר למוזיקה". מאז היא הוציאה להיטים, כיכבה במדורי הרכילות והפכה לאחת מהכוכבות הבולטות והמסקרנות בסצנת המוזיקה הישראלית. אמש (ד') היא רשמה הישג נוסף, כשהשיקה את אלבום הבכורה שלה "אין קונספט" במופע מיוחד.
ההופעה, שנערכה ברידינג 11 בחסות סמסונג, כללה את שבעת שירי האלבום שבוחבוט ביצעה לראשונה בלייב לעיני קהל רב, בו נכחו חבריה מהביצה שהגיעו לפרגן לה, החבר הצמוד בר ברימר ובני משפחתה הנרגשים. לאחר מכן שוחחנו איתה על האלבום החדש, על הגיוס הקרוב וכמובן על בן הזוג.
"התחלתי את הדרך שלי בגיל מאוד צעיר, גיל 8, ובזמן הזה אספתי חומרים ושירים, עיצבתי אישיות וקו מוזיקלי", מספרת לנו בוחבוט. "עכשיו בגיל 18, החלטתי שזה הרגע הנכון להוציא אלבום בכורה ואני כל כך גאה. זה הכי מרגש בעולם".
השירים החדשים די שונים ממה שעשית עד היום.
"נכון, לאלבום קוראים 'אין קונספט' והמסר שרצינו להעביר פה הוא שאין קונספט! אני לא רוצה שיתייגו איזו זמרת אני, אני הכל ומרגישה שאני יכולה לעשות הכל. לכן האלבום מגוון ומתאים לכל הקהלים. אני מקווה שאנשים יאהבו את מה שיש לי בידיים".
2 צפייה בגלריה
אין קונספט, תרקדו! אגם בוחבוט
אין קונספט, תרקדו! אגם בוחבוט
אין קונספט, תרקדו! אגם בוחבוט
(צילום: לירז אגם)
אם לא מספיקה ההתרגשות סביב האלבום החדש, לאגם יש ממש בקרוב אירוע משמעותי נוסף בחייה: בשבוע הבא היא תהפוך לחיילת בצה"ל ותשרת - ניחשתם נכון, בלהקה צבאית.
איך ההרגשה?
"וואו, מעורב רגשית. גם מפחיד, גם מרגש, גם משמח. זה הכל ביחד. זו תקופה שאני לא יודעת איך להתכונן אליה. אני מחכה לחוויה הזאת".
האלבום רק יצא וכבר הגיוס בפתח. אין חשש ששני העולמות יתנגשו ושהקריירה תיפגע?
"לא, הוצאתי את האלבום ברגע, ביום, בשעה המדויקת שבה הרגשתי הכי שלמה עם עצמי. אין סיבה שהצבא יפריע לקריירה, אני מתרגשת להתגייס ולעשות את המחויבות האישית שלי. זה משהו שמאוד חשוב לי. היו יכולים להגיד לי 'בואי תעשי יומיות ותלכי הביתה'. בחרתי בכבוד גדול להופיע בבסיסים, לחרוש את הארץ להופיע בפני חיילים שסוגרים שבתות ולשמח אותם. מצאנו את הדרך שבה אוכל להופיע בצבא, לתת את כל כולי וגם לקדם את קריירה שזה חשוב, ואני מאמינה שיהיה בסדר".
מוכנה להיות עכשיו שנתיים על מדים? "אמאל'ה, לא יודעת! אין לי ברירה אחרת".
מעבר להיותה אחת הזמרות המצליחות בארץ, בוחבוט כיכבה השנה במדורי הרכילות לא מעט בזכות הזוגיות עם הדוגמן והשחקן בר ברימר.
אתם אוטוטו שנה ביחד. האמנת?
"זה פשוט קרה, באופן טהור ולא תכננו את זה. מרגישים שיש אנרגיה, שהכל הסתדר ואנחנו מאוד מאושרים".
השניים סיפרו בעבר על לוחות הזמנים העמוסים של שניהם שמונעים מהם להתראות. כעת עם שגרת הצבא החדשה של בוחבוט, ההזדמנויות שלהם להיפגש יצטמצמו אף יותר. בוחבוט דווקא לא מוטרדת: "לא, אנחנו מוצאים את הזמן שלנו, הכל טוב".
גם ברימר מנסה לשמור על אופטימיות: "מטורף אה? עדיין לא נגענו בתחושות האלה כי היא הייתה עד עכשיו מרוכזת בהשקה של האלבום. ממחר יתחיל הבלגן", הוא צוחק. "אם כרגע אין לנו זמן להיפגש, אז מעכשיו יהיה אפילו יותר קשה. אבל יהיה בסדר".
לריאיון המלא, צפו בווידיאו שבראש הכתבה!
2 צפייה בגלריה
אגם בוחבוט
אגם בוחבוט
אגם בוחבוט
(צילום: לירז אגם)