2 צפייה בגלריה
רגע לפני. שיר אלמליח
רגע לפני. שיר אלמליח
רגע לפני. שיר אלמליח
(צילום: שי פרנקו)
סמסו "מזל טוב": שיר אלמליח היא אמא לשניים. אחרי שבקיץ האחרון הכריזה הדוגמנית שהיא מצפה לבייבי שני מהאקס שלה, איש העסקים מייקל זנזורי, זה הזמן לבשר שאלמליח הביאה לעולם בן שני, אח קטן לרפאל בן השנתיים. הדוגמנית ילדה היום (ג'), בבית החולים בילינסון.
כזכור, ביולי 2019 הדוגמנית שיר אלמליח התחתנה עם איש הנדל"ן מייקל זנזורי והם הביאו לעולם את בנם הבכור רפאל. בעודו בן שמונה חודשים בלבד, החליטו השניים לפרק את החבילה ולהתגרש, אך בחודש אוגוסט האחרון, הדוגמנית הכריזה על היריון שני וסיפרה כי האבא הוא לא אחר מאשר הגרוש מייקל. "החלטתי להביא לרפאלי שלי עוד אח מאותו האבא. נכון, מייקל ואני התגרשנו, אנחנו חברים, אנחנו מסתדרים והולכים אפילו לטיפול זוגי בשביל להיות ההורים המושלמים לרפאלי ובעזרת השם גם לאח/האחות שבדרך. החלטנו להביא עוד ילד בהורות משותפת, ממקום שלם שהוא רק שלנו".
בראיון ל-Pplus ,שבועות ספורים לפני הלידה סיפרה אלמליח על המורכבות בלהביא ילד נוסף עם האקס: "אני חושבת שכשיש ילדים, התמונה צריכה בראש להשתנות. בגלל שבסופו של דבר אנחנו צריכים לחשוב רק על טובת הילדים שלנו ועל איך שהם יגדלו, עדיף שהם יראו אבא ואמא בטוב כי זה ישפיע להם על הילדות".
2 צפייה בגלריה
מפיצה את הגנטיקה
מפיצה את הגנטיקה
מפיצה את הגנטיקה
(צילום: שי פרנקו)