אם יש אישה בתעשייה הזו שהשם שלה מזוהה עם השקות, זו ליהיא גרינר, ולכן היינו קצת מופתעים לגלות שדווקא בהשקה של הבסטי, נעמה קסרי, אין יותר מדי סלבס. אבל אל דאגה, לא מדובר בנידוי מהתעשייה, להפך, מלכת הטיפולים הקוסמטיים לא רצתה שיגיעו סתם אנשים לאירוע שלה. "אני הסלב!", היא אומרת בלי להתבלבל ומוסיפה: "אני לא אזמין אנשים שיגיעו כדי שיהיה את מי לצלם, אני לא אשלם לאנשים לבוא לאירוע שלי". יותר מזה, קסרי מבהירה כי היא רוצה רק "אנשים שבאמת מתרגשים בשבילי, מפרגנים, אמיתיים וכנים".
אין הרבה כאלה בתעשייה?
"יש פה, אבל כשמגיעים אנשים להשקות שהם לא מחוברים רגשית להשקות, הם מגיעים כי משלמים להם, ופה אין אף אחד ששילמתי לו. הם אפילו ישלמו על הבושם".
הבושם הוא הסיבה לשמה התכנסנו כאן אתמול (ג'). קסרי השיקה בקבוקון בשיתוף ספרינג שעל הריח שלו לדבריה היא עבדה כמעט שנתיים, ולא, היא ממש לא מפחדת שהמיזם ייכשל. "אני מסמנת וי על החלומות והשגעונות שלי ומה כבר יכול לקרות? מקסימום יש לי בושם. עדיף כשלון מפואר מחלומות במגירה", היא אומרת וגרינר מוסיפה: "לפני שזה יצא אפילו היא כבר קנתה בית".
נזכיר שקסרי חוללה מיני סערה לפני חמש שנים, כשסיפרה שהיא שולחת את בתה הקטנה, שהייתה אז בת ארבע וחצי, לגן עם בושם. הטוקבקים זעמו, התגובות נכתבו, וקסרי לא הנידה עפעף (ולא רק בגלל הבוטוקס). גם היום, היא עומדת מאחורי הדברים: "כל הילדים שלי וגם הילדים של ליהיא, מהרגע שהם נכנסים למסגרות הולכים עם בושם לגן. זו עובדה, אני לא המצאתי את זה ואולי זה לא נעים לשמוע אבל קיבלתי המון הודעות בפרטי אחר כך מאנשי חינוך - ילדים שמריחים טוב, בא לך לנשנש ולהסניף אותם". וגם - האם צפוי בושם של ליהיא על המדפים? צפו בווידאו בראש הכתבה.