אמש (ג') פורסם בתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס" תחקיר על מפורסמות שמשתפות בהרגלי הנידה שלהן - כחלק מקמפיין ממומן ללא גילוי נאות. יעל בר זוהר, שי מיקה, מיכל אנסקי ומירי כהן קיבלו עשרות אלפי שקלים כדי לדבר על ההחלטות הכי אינטימיות שלהן מחדר המיטות - באדיבות אשת העסקים רותי לבייב, מקימת מיזם "שעשני אישה".
אלא שבניגוד לפרסומות אחרות למוצרי צריכה ברשתות החברתיות שגם מגיעות עם האשטג שמבהיר כי מדובר בפרויקט שיווקי (כפי שהמליץ היועץ המשפטי בינואר 2021), הסרטונים של "שעשני אישה" מציגים עניין רוחני אישי ולכאורה לא מסחרי, כך שהרבה יותר קשה לזהות אותו כקמפיין שיווקי. במיוחד כשהדברים שנאמרים על ידי מובילות דעת הקהל החילוניות - לא מגיעים עם ההאשטג הנדרש.
שי מיקה יפרח הגיבה לדברים: "לא משלמים לך בשביל להגיד. לא מדובבים אותך. אם אני מאמינה בזה וזו הדרך שלי, אז למה לא? צריך להתפרנס בסופו של יום". מטעמן של בר זוהר ואנסקי סירבו להגיב לדברים אך הפוסט שהעלתה בר זוהר עם הריאיון של שי מיקה נערך ונוסף בו הגילוי הנאות הנדרש.
יש לציין כי בכתבה שעלתה ב"ערב טוב", הודתה לבייב כי אכן שילמה למפורסמות החילוניות כדי שיקדמו את המסרים. "שילמנו להן כמו שנהוג במשק".