4 צפייה בגלריה
הנשים בחייו של אוהד בוזגלו
הנשים בחייו של אוהד בוזגלו
הנשים בחייו של אוהד בוזגלו
(צילום: אינסטגרם, מוטי קמחי)
אמש (ד'), הביצה הוכתה בתדהמה כשכוכב הריאליטי אוהד בוזגלו ("הישרדות VIP", "הבוזגלוס") חשף כי הוא מנהל זוגיות עם שתי נשים שונות בפוסט שפירסם באינסטגרם. "בשנים האחרונות יש לי אהבה לאישה אחת! אלכסה, היא אישה אחת למיליונים, אין דברים כאלה", כתב בוזגלו על זוגתו בשלוש השנים האחרונות. "שילוב של יופי חיצוני מהמם, טוב לב, צניעות ועדינות. הולכת איתי ולצידי באש ובמים, פשוט בחורה חלומית".
עד כאן נשמע רומנטי, נכון? אלא שאז הכדורגלן הוסיף: "לפני כחודשיים פלוס הכרתי בחורה מהממת מהקריות בשם מריה (23). מהרגע שהכרנו התאהבנו כמו נער ונערה על כל המשתמע מכך, 'זיקוקים וניצוצות באוויר', לא משהו שגבר בן 40 חווה"!
בהמשך הפוסט, בוזגלו פירט: "למי ששואל מה קרה לאהבה שלי לאלכסה התשובה היא חד משמעית, אוהב אותה מאוד ואפילו יותר לאחר שהכרתי את מריה...כן כן אמיתי לגמרי". הוא המשיך והעלה בעצמו את השאלה שכולם ישאלו: "האם 2 נשים יכולות להיות 2 בתים ויציבות? ימים יגידו! לסיכום אומר שכרגע המצב הוא שאני אוהב את שתיהן ושתיהן אוהבות אותי. שתיהן מכילות את הסיטואציה שאני חי בה ומקבלות אותי כמו שאני".
4 צפייה בגלריה
אוהד בוזגלו ואלכסה
אוהד בוזגלו ואלכסה
אוהד בוזגלו ואלכסה
(צילום: אמיר מאירי)
אחרי שהתגברנו על התדהמה, היינו חייבים לבדוק מה חושבים חברי משפחת בוזגלו על הבן הסורר. אבא יעקב הודה שזה קצת הצחיק אותו. "אם שתי בחורות רוצות להיות איתו זה כבר נחמד, סימן שהוא שווה משהו", אמר בוזגלו והוסיף הבהרה: "הוא ילד גדול. הוא רשאי לעשות מה שהוא רוצה כל זמן שהוא לא משקר לאף אחת והוא הולך עם האמת שלו, אז אני בעד".
יותר מזה, בוזגלו טען שמדובר בצביעות של מוסכמות החברה, היות ואוהד פשוט עושה בגלוי את מה שאחרים עושים בסתר. "אני לא חושב שהוא שונה משאר הגברים שעושים הכל בסתר, אצלו זה קצת יותר מוחצן", אומר האב הנאמן ומוסיף: "אני ושאר ילדיי, אנחנו הולכים עם הנורמה. אם אתה שואל אותי ואני אומר את זה בכנות מרובה - כמעט כולם עושים את זה, אבל בסתר".
בוזגלו גם ביקש להבהיר ש"לכל אחד יש את הדעות שלו. אני לא רואה דבר אסור, אני לא רואה בזה פסול, אני לא רואה את זה כלא חוקי". לסיום, הוא סיכם: "תמיד אני אוהב את אוהד, תמיד אני אתמוך בו לא משנה מה הוא יעשה. יש מקרים שבהם אנשים טועים, שפועלים בצורה לא נאותה בלשון המעטה ואנחנו כהורים מגבים. אין לנו ברירה, אני לא הולך להחליף את אוהד היום בילד אחר".
יעקב גם הודה שכואב לו הלב על אלכסה. יותר מזה, שהוא שאל אותה לא פעם למה היא עדיין עם בנו. "אתה יכול להסתכל על זה בצורה שאני כאילו ממליץ לה להיפרד ממנו, אבל היא בשלה, היא זורמת עם זה וטוב לה עם זה והיא טוענת שהוא מאוד אוהבת אותו ומאוד רוצה אותו, אז מי אני? כמו שאתה בטח יודע, ואוהד לא מתבייש להגיד את זה, הוא לא רק עם אלכסה והשנייה, לא יודע איך קוראים לה אפילו. הוא הולך עם מי שהוא רוצה, מתי שהוא רוצה, אני לא חושב שאלה החיים או הערכים שאנחנו גדלנו איתם. הוא כאילו ממציא את העולם מחדש".
אלכסה לא הייתה מעוניינת להגיב לדברים.
גיסתו של בוזגלו, מירן, שנשואה לאחיו מאור, הודתה שגם לה לקח כמה רגעים לעכל את הפוסט. "אני לא שופטת אף אחד בחיים, אבל אני לא חושבת שזה משהו נורמטיבי".
מירן בוזגלו הודתה שהיא לא הופתעה ("זה אוהד, הוא לא מסתיר כלום"), אך הבהירה שאצלה בבית זה לא יקרה ("ממש ממש ממש לא").
היא תבוא איתו עכשיו לארוחות משפחתיות?
"האמת שיש עוד שבוע קידוש משפחתי עם כולם, אני לא יודעת מי יבוא, אם הוא יגיע עם שתיהן או לא, אין לי מושג".
4 צפייה בגלריה
בבית שלה זה לא יקרה. מירן ומאור בוזגלו
בבית שלה זה לא יקרה. מירן ומאור בוזגלו
בבית שלה זה לא יקרה. מירן ומאור בוזגלו
(צילום: ענת מוסברג)
מי שדווקא הביעה תמיכה בכוכב הריאליטי והכדורגלן במיל' היא אשתו לשעבר, פאני בר מוחא. "אוהד לא בן אדם סטנדרטי, הוא שבר את כל תקרות הזכוכית האפשריות מבחינתו לפחות ואני בעד שבן אדם יעשה ויגשים את עצמו על הצד הטוב ביותר ואם זה מה שעושה לו טוב, ואם יש נשים שנמצאות סביבו ואוהבות את מה שהן מקבלות ממנו, אז בעצם למה לא.
"אמנם זה נשמע משהו שהוא לא לגיטימי למה שאנחנו גדלים בו במאה ה-21 ואיך יכול להיות שגבר מרשה לעצמו לנהל מערכת יחסים אוהבת עם שתי נשים במקביל, זה משהו שלא נתפס אבל אם יש כאלה שחושבות אחרת ומרגישות אחרת, אז זה גם בסדר, אנחנו צריכים היות 'אופן מיינד' ולקבל את השונה".
בתור אבא של הילדים שלך, הפריע לך המהלך הזה? להעלות פוסט שיש לו ילדים שרואים את זה?
"לא, מהסיבה הפשוטה שהילדים מכירים גם את אלכסה וגם את מריה ורואים כמה שטיב הקשר הוא נורא קרוב, כי הם חולקים איתן זמנים משותפים. הילדים נורא אוהבים את שתיהן ואוהד כמו אוהד, הסביר את עצמו לא פעם ולא פעמיים והילדים בסדר עם זה. אני מניחה שהתאומים, שהם בני כמעט 14 יקבלו את הדעות של החברים שלהם. בואו נגיד שאנשים ישמיעו את דעתם ולא תמיד זה יהיה לחיוב וזה בסדר".
איזה תגובות קיבלת מאז אתמול?
"וואו אני מקבלת המון הודעות, בקטע של 'איזה אלופה את', 'איזה נונשלטיות', 'כמה איפוק', מנגד יש את התגובות הפחות טובות של 'איזה מזל שעזבת בזמן', 'איך יכולת להביא ילדים עם בן אדם כזה', הדעות הן לפה ולפה".
בר מוחא מבהירה שהיא שמחה שהיא ובוזגלו התגרשו, אך לא מצטערת על התקופה שהיו יחד. "אני שלמה לחלוטין עם המהלך שעשיתי לפני חמש שנים, אני לא מתחרטת עליו בשום צורה. אני ואוהד התפתחנו מאז, התפתחנו ועברנו המון דברים, כל אחד בחר דרך. אני מכבד את המקום שלו ואת הדרך שלו, אמנם אני לא מסכימה עם זה, אבל אני מכבד את זה. זה לא נראה לי לגיטימי לאורח החיים שלי, אבל אני מקבלת את השונה. אם זה עושה טוב לאנשים מבלי לפגוע בהם אז קטונתי".
את יכולה להבין, כמי שהייתה נשואה לו שנים, איך שתיהן מסכימות? מה יש באוהד שכל כך מושך אותן?
"אוהד בן אדם מאוד סוחף, יש לו לשון חלקלקה, הוא יודע להשמיע את מה שאישה רוצה לשמוע, הוא גורם לה להיות מיוחדת בדרך שלו, הוא באמת מעריך ומכבד נשים עם כל ההשתובבות שלו. אם זה לא היה ככה הוא לא היה סביב נשים כל הזמן. בוא נודה על האמת, זה משהו שהולך איתו, הוא צ'ארמר, בן אדם עם ביטחון, וזה משהו שלא נמצא בכל גבר".
את נורא מפרגנת לו.
"אנשים אומרים לי 'מה זה הבולשיט הזה, איך את יכולה לפרגן לגרוש שלך?', אז מה? אתה יודע כמה פעמים ראיתי אותו במקומות בילוי עם בחורה? באתי וחבקתי אותן והכי הרמתי לו, הרבה פעמים פרגנתי לו ליד בחורות כדי לנסות לעזור לו לכבוש אותן, שהוא בא לי מהצד ואומר לי 'פאני בואי תעזרי לי עם זאתי', אמיתי לגמרי. אם אני שמתי את הפרק הזה מאחורי, אז למה שלא אפרגן?"
4 צפייה בגלריה
האקסית מפרגנת. פאני בר מוחא ואוהד בוזגלו
האקסית מפרגנת. פאני בר מוחא ואוהד בוזגלו
האקסית מפרגנת. פאני בר מוחא ואוהד בוזגלו
(צילום: אוהד קב)