"את נראית מעולה", זה היה המשפט הראשון שהצלחנו להוציא מהפה כשפגשנו את נטע ברזילי מוקדם יותר השבוע, בהשקה החגיגית של העונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים". "זה נכון", היא ענתה בחיוך, והוסיפה שהיא תמיד נראתה מעולה.
וזה בדיוק מה שציפינו לשמוע מנטע, האישה הכי מלאת כריזמה ונוטפת ביטחון עצמי שידעה תעשיית הבידור.
נטע ברזילי
(צילום: טל שחר)
בימים אלה ברזילי צפויה לככב על מסך הטלוויזיה שלנו כאחת מהמשתתפות הכי צבעוניות, מסקרנות ומעניינות של העונה - וכששאלנו אותה איך עולם הריקודים - גם פה קיבלנו תשובה מאוד כנה. "קשה לי", היא מכריזה. "לא קל לי! וזה חדש ומאתגר. אני לא נולדתי לעשות את הדברים האלה".
ברזילי הוסיפה: "הקושי הכי קשה בריקודים זה הקושי הפיזי. אני מודה. אני הייתי קצת ברוגז עם הגוף שלי ב-30 השנה האחרונות. לא כל כך הבנתי מה איתו - וזה אתגר מאוד מאוד גדול עבורי".
איך הולך בריקודים מלבד הקושי - איפה הכיף? "הכיף נמצא בתוך הקושי, בתוצאות. הכיף זה להצליח את הדבר הזה, זה להצליח משהו שכל החיים לא הצלחתי לעשות שזה לזוז כמו שאני רוצה. להיות חופשיה בגוף שלי.
2 צפייה בגלריה
רוקדים עם כוכבים
רוקדים עם כוכבים
לוהטת! נטע ברזילי
(צילום: אורטל דהן)
ירדת במשקל, זה לא סוד. איך ההרגשה? "אני עוברת משהו ענק והוא עמוק יותר ואני מרגישה שיש לי המון אחריות על הכתפיים - הרבה יותר מסתם להגיד לך 'וואי, אני נראית מהמם ואיזה כיף לי. זה לא ככה. זה מאוד מורכב".
לשאלה האם היא שמחה ומאושרת בימים האלה, התשובה של נטע - כנראה כמו כל שאר המדינה, די חצויה. "שאלה מאוד מורכבת - בטח בתקופה כזו. אני עשיתי את התוכנית הזו כי היה לי מאוד קשה לקום מהמיטה. לצאת מהדבר הזה, מהתקופה הזו. בוא, יש חטופים בעזה. אין לי הזדמנות לשאול את עצמי איך אני מרגישה בכלל. אנחנו עושים את כל הדבר הזה בשביל סוג של להרים ראש ולנשום טיפה אוויר".
צפו בווידיאו המלא שבתחילת הכתבה!
2 צפייה בגלריה
רוקדים עם כוכבים
רוקדים עם כוכבים
את ההצבעה שלנו קיבלתם
(צילום: אורטל דהן)