לפני כחודש, יוצרת התוכן דנית גרינברג התגרשה מבעלה ברק חקמט קצת יותר משנה אחרי החתונה ואחרי שהשניים היו פרודים כבר כמה חודשים. כזכור, אלו הם הנישואים השניים של גרינברג, שהייתה נשואה גם לאליאב אוזן. רגע אחרי שיצאה מהרבנות, היא גם יצאה לדרך חדשה - עברה לתל אביב ונהנית מהתואר "רווקה" מחדש.
לפני חודש התגרשת. זו לא חוויה נעימה. "לא, זו לא חוויה נעימה למרות שלקחנו את זה עם חיוך ואנחנו בקשר ממש טוב, רק הבוקר הוא איחל לי בהצלחה. אבל ברור שזה לא נעים, לא משנה בכמה חיוך נעשה את זה או כמה החברות טובה. אני יודעת שזה נראה כאילו אני לוקחת את זה בקלילות, אבל אלו גם גירושים שניים וזה לא דבר של מה בכך, זו חתיכת החלטה וגם שזה יהיה כל כך ציבורי".
את מרגישה שהסיום של הזוגיות היא הקלה באופן מסוים או שיש צער? "ברור שיש צער, מן הסתם לא התחתנתי כדי להתגרש ולא חשבתי שאהיה במצב הזה. אבל הגישה שלי מאוד אופטימית, אני מסתכלת על זה כעל הזדמנות והתחלה חדשה. עברתי עכשיו לתל אביב וזה מה שמסמן לי את השינוי והתחלה של תקופה חדשה, ואני באמת חושבת שיהיה טוב. בוא נגיד ככה, יהיה הרבה יותר טוב ממה שהיה. אני בשלב שאני עדיין אוספת את עצמי ועדיין יש לי מחשבות וריקושטים, אבל אני הרבה יותר בטוב".
יש משהו מלחיץ בלהיות גרושה פעמיים? "בכלל לא. אני מניחה שיש כאלה שאולי זה מרתיע אותם, אבל אתה יודע מה המזל שלי? מי שמתחיל איתי כנראה יודע איזה חבילה אני סוחבת איתי ואיזה תיק קטן אני לוקחת, אז כנראה שהוא יודע את הפרט הזה ובסוף זו בחירה שלו. לא אכפת לי, כנראה שאני לא אצא עם מישהו שזה מפריע לו מן הסתם. לי זה לא מפריע, אני בלי ילדים ורווקה לכל דבר. אז יש לי מנוי ברבות, בסדר?"
במבט לאחור על שני הנישואים ועל האופן שבו הם נגמרו, את יכולה להגיד למה, להצביע על סיבה? "שתי מערכות היחסים האלה היו כל כך שונות והסיבות כל כך שונות, אין אפילו משהו דומה אחד. עם אליאב הייתי נורא צעירה וזה היה גם אחרי "האח הגדול" והכל היה לא טוב. עם ברק זה משהו אחר לחלוטין, אני חושבת שלא סתם נכנסנו אחד לחיים של השנייה. ברק נכנס לי לחיים בתקופה שבאמת הייתי צריכה אותו והוא אותי. התאהבנו מהר והכל קרה מהר וזה שנשארנו חברים ואנחנו עדיין בקשר טוב עם המשפחות אומר הרבה. הזוגית נגמרה אבל אני כל כך אוהבת אותו בתור בן אדם, הוא תמיד יהיה חלק מחיי והוא תמיד יהיה חבר טוב שלי".
4 צפייה בגלריה
דנית גרינברג פנדורה
דנית גרינברג פנדורה
רווקה לוהטת. דנית גרינברג
(צילום: רפי דלויה)
למרות הסטטוס החדש כרווקה לוהטת, את הכוכבת פגשנו על סט צילומי פרסומת לכבוד ט"ו באב למותג התכשיטים הבינלאומי Pandora בישראל. הצילומים התקיימו למחרת יום השיבוש הגדול, וגרינברג אמנם לא השתתפה במחאות באופן פיזי, אך לא הייתה יכולה להתעלם מהנעשה: "לא הלכתי, העליתי סטורי על זה שאני פשוט מפחדת ללכת. מהבוקר התכתבנו החברות אם ללכת או לא ללכת, חשנו את הפחד הזה. אתה רואה את האלימות, גם האלימות ברחובות, הפיזית בהפגנות וגם האלימות ברשת, זה מרגיש שאיזה קו נחצה. אנשים פשוט מדברים בצורה מזעזעת".
איזה תגובות קיבלת? "היו הרבה קללות ומילים לא יפות והיו תגובות שאותן אני הכי מעריכה - 'אני לא מסכימה איתך אבל שמחה שאת נוכחת, שמחה שאת אומרת ואני עדיין אוהבת אותך ועדיין נהנית מהתוכן שלך'. התוכן שלי הוא ממש לא פוליטי, אבל כשקורה דבר כזה במדינה, איך אפשר להתעלם? איך אפשר לא להגיד משהו? אני לא אומרת קומו ותנקטו דעה, אבל אלימות ברחוב, הכל כאוס. איך אפשר להתעלם? אני לא יודעת".
צפו בריאיון המלא בווידיאו בראש הכתבה.
4 צפייה בגלריה
דנית גרינברג פנדורה
דנית גרינברג פנדורה
מתכוננת ליום צילומים
(צילום: רפי דלויה)
4 צפייה בגלריה
דנית גרינברג פנדורה
דנית גרינברג פנדורה
"אני לא יודעת אם יכול להיות יותר סוער ממה שהיה"
(צילום: רפי דלויה)
4 צפייה בגלריה
דנית גרינברג פנדורה
דנית גרינברג פנדורה
"זו החלטה גם להתחתן וגם להתגרש ולעבור את זה"
(צילום: רפי דלויה)
צילום: רפי דלויה