בתחילת השבוע פרסמנו לראשונה כי השחקן אושרי כהן ובת זוגו סשה שוטורוב מצפים לבן ראשון. כהן עבר הרבה מערכות יחסים רומנטיות לאורך השנים, כיכב במדורי הרכילות ואף נחשב לעיתים בתור "הרווק ההולל והלוהט של תעשיית הבידור", אך כעת הוא התמסד ומתכונן לתפקידו כאבא.
אמש (ג') נערך אירוע השקת קולקציית הריזורט של מאור ומירן בוזגלו לחברת האופנה ״רנואר״. בין האורחים שהגיעו לפרגן למותג, הגיעו גם כהן ושוטורוב, שנמצאת בחודש החמישי להריונה. השניים סיפרו על ההחלטה להביא ילד משותף, על התגובות שקיבלו מהציבור וחשפו אם בכוונתם להתחתן.
"אני מופתע מכמות אהבה וה׳בשעה טובה׳ שאנחנו מקבלים, זה ממש כיף", סיפר כהן. "בהתחלה נלחצתי מזה, אבל עוטפים אותי בהרבה אהבה. אני חושב שזה קשור לעובדה שלא חשבתי שאהיה אבא, זה לא היה בראש מעייניי, לא חשבתי שזה הדבר הכי חשוב עלי אדמות כמו שכולם נוטים לחשוב. אבל זה קורה ואני מאוד שמח על זה ומקווה שזה יוציא אותי לדרך חדשה ואחרת בראייה שלי על העולם".
למה לא רצית להיות אבא? "כי חשבתי שזה עולם לא מספיק טוב להביא אליו ילדים. גם עכשיו אני די חושב ככה. אני קולט שאני הולך להיות אבא בעולם מטורלל ומטורף שכזה, אז אין לי ברירה אלא לחנך את הילד שיציל את העולם".
מה עם חתונה? זה בתכנון? "ילד זו התחייבות הרבה יותר גדולה מטבעת או חתונה, אז כרגע זה לא יקרה. מה יהיה בעתיד אנחנו לא יודעים, אבל זה לא הדבר הכי חשוב עבורנו. אני לא בקטע של חתונות וחוזים באופן כללי, יש לנו חוזה מאוד גדול בינינו שזה ילד ומשפחה".
צפו בריאיון המלא בווידיאו שבראש העמוד!
5 צפייה בגלריה
רנואר
רנואר
מצפים לבן בכור. אושרי כהן וסשה שוטורוב
(צילום: אור גפן)
5 צפייה בגלריה
רנואר
רנואר
באו להשיק. מאור ומירן בוזגלו
(צילום: אור גפן)
5 צפייה בגלריה
רנואר
רנואר
עושים מיקונוס בישראל. מאור, מירן, אושרי וסשה, דנית גרינברג וטל מורד
(צילום: אור גפן)
5 צפייה בגלריה
רנואר
רנואר
יאללה, צריך לקום מוקדם מחר. ירדן הראל
(צילום: אור גפן)
5 צפייה בגלריה
רנואר
רנואר
אחים לנשק. אוהד בוזגלו
(צילום: אור גפן)
צילום: אור גפן