בשנת 2017, אנה זק בת ה-16 כבר סימנה וי על ג'וב מאוד נחשק כשנבחרה להגיש פינה שבועית "בצנרת" של גיא לרר. לכבוד הבכורה הטלוויזיונית שלה, התיישבה כוכבת הרשת לריאיון ראשון מול גבי בר חיים למוסף "7 לילות".
"בפעם הראשונה פנו אליי בהצעה להיות מנחה על בסיס יומי לצד גיא, מאוד התרגשתי אבל הבנתי שאני בת 16‬ ואין לי ניסיון קודם. וכנגד כל ההתלהבות ושזה מחמיא ומרגש, בכל זאת יש לי בגרויות ודברים באל-איי ומופע שיוצא, אז החלטתי שאוותר לגמרי. אבל המערכת התעקשה. אז התפשרנו על פינה קבועה". סיפרה זק מעל דפי הכרומו.
2 צפייה בגלריה
עבדה קשה כדי להצליח. אנה זק
עבדה קשה כדי להצליח. אנה זק
עבדה קשה כדי להצליח. אנה זק
(צילום: שוקה כהן)
בכתבת וידיאו שליוותה את הריאיון, סיפרה הכוכבת לכתב יפתח כרמלי על החיים האמיתיים ללא פילטרים. "אנחנו גרים בשכירות, אמא שלי כל היום בעבודה", שיתפה על ההתנהלות בבית. "לא תמיד המשכורת מספיקה להכל, אז כאילו אני פה כדי לעזור ואז זה משלים את החסר".
אנה זק
(צילום: רועי עידן ז"ל )
עוד סיפרה זק, מי שהפכה במרוצת הזמן לאחת מהכוכבות הגדולות ביותר שצמחו בישראל בשנים האחרונות, על ההתחלה שלה ברשתות החברתיות - משם צמחה. "באינסטגרם יש לי כמעט מיליון עוקבים ובמיוזקלי יש לי כמעט שלושה מיליון. הדבר האחרון שחשבתי עליו שזה יהפוך למשהו עסקי שמרווחים ממנו כסף. לא חשבתי שהדברים האלה בכלל יכולים לקרות".
זק שעלתה עם משפחתה מרוסיה בגיל תשע שיתפה גם בחבלי הקליטה בארץ שלא היו קלים בכלל. "הגעתי לארץ לפני שבע שנים עם המשפחה שלי - אמא, אבא ואחותי. לא ידעתי מילה בעברית, לא היו לי פה חברים, לא היו לי פה אנשים שאני מכירה. ילדים לפעמים מאוד רעים כי הם שופטים אותך לפי מה שאתה ולא באמת מכירים אותך".
זק, כיום בת 23, היא חלק ממה שאנחנו מכנים "פאוור קאפל" כשהכוכבים הסתדרו והיא ויהונתן מרגי הפכו לזוג באופן רשמי. אבל בריאיון ההוא, כשנשאלה על הסטטוס הרומנטי, סיפרה: "אני לא בקטע של בנים עכשיו. אין לי זמן לזה. עוד לא היה לי חבר. נגיד ילדים בגיל שלי, לא מעניין אותי לדבר איתם. יש לי ידידים מבוגרים יותר ואיתם אני מדברת. אם יגיע מישהו כזה שגם יהיה בגיל סביר אז סבבה. בינתיים זה לא קרה".
נגיד שאת יוצאת עם מישהו, את מפחדת שכל מה שהוא יחשוב זה "התנשקתי עם אנה זק"? "אם זה מישהו מבוגר אולי יהיה לי קל יותר לסמוך עליו. אבל זה לא עובר לי בראש באותו זמן, כי אני כבר מזהה את זה. פיתחתי לזה כוחות על. אני יודעת להרגיש אם מישהו לא מתעניין בי אלא באנה זק".
2 צפייה בגלריה
"לא חשבתי שהדברים האלו יכולים לקרות באמת". זק בת ה-16
"לא חשבתי שהדברים האלו יכולים לקרות באמת". זק בת ה-16
"לא חשבתי שהדברים האלו יכולים לקרות באמת". זק בת ה-16
(אינסטגרם)