מירן בוזגלו, כוכבת ״הבוזגלוס״ ואשתו של הכדורגלן לשעבר מאור בוזגלו, שיתפה ברשתות החברתיות כי בנה ליאו (5 וחצי) חווה אלימות מצד הסייעת המחליפה בגן.
בקטע וידאו שהעלתה שיתפה מירן כי מאור, יחד עם בנם ריי, הלך להוציא את התאומים שיין וליאו, שסיפר לאחיו שהסייעת הרביצה לו. "קשה לי אפילו להגיד מה הוא סיפר, אבל במשך 80 פעם הוא סיפר את אותה הגרסה. יש לו סימן בגב ושומעים כל הזמן על מקרים מזעזעים כאלה בחדשות ופתאום כשזה הילד שלי אני לא יודעת איך להתמודד, איך להתנהג. אמרתי לו 'יואו, בא לי ללכת אליה הביתה', והוא אמר לי 'לא אמא, היא תרביץ לך גם'", אמרה.
"הגננת הייתה בחוץ והוא נכנס פנימה למלא מים", סיפרה בוזגלו בקול רועד. "הדבר היחיד 'הרע' שהוא עשה זה שנשפכו לו קצת מים. הסייעת בדיוק ניקתה את השירותים וכנראה זה ממש עצבן אותה, היא יצאה וראתה את זה ועשתה את מה שהיא עשתה. שיין נכנסה לגם כשהיא שמעה את ליאו בוכה וצעקה על הסייעת שלא תיגע באח שלה".
3 צפייה בגלריה
מאור מירן בוזגלו משפחה
מאור מירן בוזגלו משפחה
מאור ומירן עם התאומים ליאו ושיין
(צילום: אינסטגרם)
לצד קטעי הווידיאו הוסיפה בוזגלו, וכתבה: ״כבר כמה ימים שהלב שלי כבד לא רציתי לפרט כדי לא לזעזע אתכם ואת עצמי כי אפילו קשה לי לחזור על זה אבל לאור החשיבות הרגשתי צורך לשתף בשביל אולי להצליח לגרום לנפשות תמימות לא להיפגע.
"כשזה מגיע אלייך, זה הסיוט הכי גדול של כל הורה. חשוב לי שהסייעת המחליפה הזאת לא תעבוד יותר עם ילדים. לעולם. היא פגעה לילד שלי בנפש ואתם יודעים איזו רגישות יש לי אליו. היום זה הילד שלי, מחר זה שלכם. תקשיבו לילדים ותהיו ערניים". בוזגלו הוסיפה כי אין מצלמות בגן וציינה שהסייעת המחליפה מחברת כוח אדם ולא שייכת לעירייה.
מטעם עיריית ראשון לציון נמסר: "מדובר בסייעת ממלאת מקום של חברת כוח אדם. עם היוודע המקרה, עיריית ראשון לציון החליטה להשעות את הסייעת באופן מיידי והואיל וההורים בחרו שלא להגיש עד כה תלונה למשטרה, העירייה תגיש תלונה בכדי לוודא שהמקרה נבדק באופן יסודי וממצה. עיריית ראשון לציון רואה בחומרה כל מקרה ולו החשד הקל ביותר לאלימות במסגרות החינוך שלה ותגיב לכך באפס סובלנות".
3 צפייה בגלריה
יום הולדת 40 משה פרץ
יום הולדת 40 משה פרץ
"הסיוט הכי גדול של כל הורה"
(צילום: אמיר מאירי )
3 צפייה בגלריה
מאור מירן בוזגלו משפחה
מאור מירן בוזגלו משפחה
בהרכב מלא
(צילום: אינסטגרם)