שנתיים וחצי אחרי שהביאו לעולם ילד שני, הדוגמנית קורל סימנוביץ׳ והכדורגלן הספרדי סרג׳י רוברטו הודיעו בחודש שעבר שהם מצפים לילדם השלישי. המשפחה היפה שמתגוררת בימים אלו בספרד, הגיעה לאחרונה לביקור בישראל ואתמול (ב') פגשנו את סימנוביץ' על סט צילומי קמפיין מותג הטיפוח חדש ״אולייר פריז״, אליו הצטלמה לצד הדוגמנית בר זומר.
סימנוביץ', כבר עם בטן של חודש חמישי, סיפרה לנו על תקופת ההיריון הלא פשוטה בחו"ל בצל המצב בארץ, מדוע עד עכשיו לא דיברה בפומבי על המלחמה, על האנטישמיות שהיא ומשפחתה חווים בספרד ועל שומרי הראש שאיבטחו אותם שם לאחר אירועי שביעי באוקטובר.
קורל סימנוביץ' ראיון
(צילום: מיכאלה חזני)
קורל, איך את מרגישה? "גדולה! אבל עכשיו בסדר גמור. לפני כן היה קשה".
יש הבדלים בין ההיריון הזה לשניים הקודמים? "אני מסיימת עכשיו חודש חמישי, מתחילה שישי, ובהיריון שלישי אתה כבר לא עוקב בדקויות. האמת שאני אף פעם לא מוכנה להיריון, זה תמיד מפתיע ומלחיץ אותי, ובהתחלה מאוד קשה לי. יש לי הריונות קשים".
איך החיים בספרד בתקופה הזו? "תקופה מורכבת. האמת שאתה הראשון שמראיין אותי מאז שהכול התחיל. הרבה כתבים רצו לדבר איתי והעדפתי שלא, מסיבות ביטחוניות ואישיות. חשבתי שזה לא המקום שלי לדבר בתקופה הזו, אבל היום אני יכולה להגיד שזו הייתה תקופה קשה מאוד. במשך שלושה חודשים היינו עם שומרי ראש צמודים".
אתם ביקשתם? "השגרירות בספרד ביקשה מאיתנו, או בעצם חייבה אותנו".
3 צפייה בגלריה
קורל סימנוביץ'  סרג׳י רוברטו
קורל סימנוביץ'  סרג׳י רוברטו
בסוף הכי בטוח בישראל. קורל סימנוביץ' וסרג'י רוברטו
(צילום: אינסטגרם)
היו איומים? "הלכנו לתחנת משטרה בגלל איומים שקיבלתי. לכדורגל יש קהל מאוד רחב של אוהדים שלא אוהבים אותנו ואני ממש חלק מהעולם הזה, אז תתאר לעצמך כמה אני חשופה לאנשים האלו, ועל כל פוסט שאני מעלה לאינסטגרם אני יכולה לקבל איומים. אני גם אמא לילדים, בהתחלה לא שלחתי אותם לבית ספר. זה מלחיץ. זו אחת הסיבות שממש ביקשתי מסרג'י לא להעלות כלום, ובישראל היו אנשים שקיבלו את זה מאוד לא טוב".
מה אמרו? "דברים כמו 'יש לו אישה ישראלית, למה הוא לא תומך בנו?'. למה? כי אני חיה במדינה אנטישמית עם מלא אנשים אנטישמיים ויש לי שני ילדים קטנים, ואמרתי לו שלא יעז להעלות דברים. זה מסוכן וחייבו אותנו להוריד פרופיל. אנשים שלא גרים בחו"ל לא יבינו את זה. אני מרגישה הרבה יותר בטוחה בארץ מאשר בחו"ל".
3 צפייה בגלריה
קורל סימנוביץ'  סרג׳י רוברטו
קורל סימנוביץ'  סרג׳י רוברטו
מצפים לילד שלישי, המין עדיין לא ידוע
(צילום: אינסטגרם)
איך סרג'י קיבל את כל זה? "בהתחלה הוא ניסה להרגיע אותי, 'אל תלחצי, זה לא כזה ביג דיל', אבל בסוף הוא התחיל להבין. הוא ראה מה אנשים אומרים לנו, שהם מדברים בצורה מלחיצה, שולחים הקלטות".
הוא פחד על הקריירה? "לא חושבת. בעיקר רצינו לרדת מהרדאר מבחינת הסיטואציה הזאת, לא חשבנו על הקריירה. אני לא חושבת שמישהו חשב על הקריירה בזמן הזה".
צפו בריאיון המלא בראש העמוד!
3 צפייה בגלריה
קורל סימנוביץ' אולייר פריז
קורל סימנוביץ' אולייר פריז
מתוך צילומי הקמפיין לאולייר פריז
(צילום: יחצ)