אמש (ד'), סמוך לשעה שש בערב, מטה משפחות החטופים פרסם את סרטון החטיפה של התצפיתניות שנחטפו מבסיס נחל עוז, כפי שתיעדו מצלמות הגוף של מחבלי חמאס בשביעי באוקטובר.
הסרטון הקשה לצפייה לא השאיר את הזמרת נסרין קדרי אדישה, ובסרטון בשפה הערבית שכבר חצה את רף 700 אלף הצפיות ואלפי שיתופים - היא פונה במסר חד וברור לעולם הערבי ודורשת שיתעורר ויסייע בשחרור הבנות החטופות.
נסרין קדרי קוראת להחזרת התצפיתניות החטופות
(קרדיט: אינסטגרם)
"איפה אתם, העם הערבי? תראו אתם בעצמכם, אתם לא מתביישים בעצמכם? אתם מדברים על האסאלם, זה האסלאם?" אומרת קדרי. ""תתפללו לנביא, אה? באיזה נביא מדובר?" היא שואלת ומוסיפה: זו לא דת, זו בושה".
בסיום דבריה, קדרי מפצירה בצופים לא לשכוח מה עוברות הבנות בשבי: "הבנות האלה, שמונה חודשים לא ראו את ההורים שלהן, שמונה חודשים שהן סובלות, שמונה חודשים שאונסים אותן, שמונה חודשים בלי אוכל ושתייה. תתעוררו! תחזירו אותן הביתה עכשיו!"
בסרטון נראות חמש התצפיתניות כשהן נאזקות ואחד המחבלים קורא לעברן: "יא כלבים, נדרוך עליכם", כשברקע צעקות. "צלם אותן, צלם אותן", אומר אחד המחבלים על הבנות המבוהלות. נעמה לוי סיפרה על "חברים בפלסטין" ולירי אלבג ביקשה: "מישהו שמדבר אנגלית". המחבל השיב להן: "שקט!".
הסרטון שהופץ הוא גרסה ערוכה, קצרה ומצונזרת של הקטע המלא, שפורסם לאחר אישור הורי התצפיתניות וכחודש וחצי לאחר שחלק משרי הקבינט המורחב סירבו לצפות בו, כפי שנחשף ב-ynet.
1 צפייה בגלריה
נסרין קדרי
נסרין קדרי
"איפה אתם, העם הערבי?" נסרין קדרי
(צילום: טל עבודי)