כבר למעלה משני עשורים שמיקי בוגנים הוא אחד האנשים המסקרנים והמעניינים בתעשיית הבידור, מאז שהתפרסם בתור מעצב השיער של הכוכבות והפך לאושייה בפני עצמו. לאורך השנים הוא לקח חלק כשופט ופאנליסט בתכניות ריאליטי, היה פרזנטור של מותגים נחשבים והוציא מוצרים משלו – מה שעזר לו לבסס את עצמו כמותג של ממש.
אבל אפשר להגיד שהשנה זכה הקהל להכיר אותו לראשונה הרבה יותר לעומק, בזכות השתתפותו בדוקו-ריאליטי "מחוברים", בעונה שהגיעה לאחרונה לסיומה. השבוע התארח בוגנים בתוכנית הרדיו של בר זגה ב-ynet, וסיפר למה החליט להשתתף בסדרה, על הצילומים ועל התגובות שקיבל.
עכשיו בהסתכלות לאחור. אתה שמח שעשית את זה? "הכי שמח בעולם. מבחינתי זו הייתה חוויה מתקנת, טיפול נפשי. טיפלתי בנפש עשרות שנים וזה הכי טוב שהיה לי, מבחינת התהליך האישי שלי. מבחינת התוצר - אני חייב להודות שכשראיתי את הפרקים, הסתכלתי כמו כל אדם שאולי צריך לטפל באגו שלו, על כמה זמן מראים אותי ומי נמצא שם. אבל מכיוון שאני מאלה שרואים את הצד הטוב של החיים ומשתדל להקפיד על זה ולא רק מנטרה, זכרתי לאיזו מטרה באתי, והאהבה המטורפת שקיבלתי היא מסוג אחר שלא חוויתי".
איך זה התבטא? "מלא משפחות ואנשים שכותבים לי, גם סטרייטים שכאילו... אתה יודע אני בן אדם שמתפרנס מכל העם והייתי מאוד אהוב, אבל אני מכיר גם את האופציה של לא לחבב אותי אם לא מכירים אותי, וזה בסדר מבחינתי. אז מאוד נהניתי והייתה לי שמחה אמיתית לספר את הסיפור האמיתי שלי מהצד שלי, חשוף בלי פילטר ובלי פוטושופ. אגב בשיא השומנים שלי אי פעם. מבחינתי זה היה הדבר הכי אמיץ, אמיתי וכן שעשיתי. זה לא שלא הייתי אמיתי בעבר, אבל היו לי חומות הגנה ואני לא צריך אותם יותר. וזה נורא כיף לשחרר".
2 צפייה בגלריה
מיקי בוגנים בר זגה רדיו
מיקי בוגנים בר זגה רדיו
מיקי בוגנים מתארח בתוכנית הרדיו של בר זגה
(Ynet Radio)
היה משהו ספציפי שהיה חשוב לך להעביר, שהקהל יידע עליך? "אני אספר לך איך הגעתי לפרויקט. אמירה בוזגלו (מלהקת הסדרה; ב.ז) פונה אליי כבר שנים עם ההצעה הזאת, והיא יודעת שאני תמיד אומר לא. הפעם אמרתי כן. היה איזה דחף פנימי. היום אני יודע יותר מאי פעם שזה היה הדבר הכי נכון לי, להילחם במקומות הכי כואבים שלי מול הציבור. אני לא אעשה את זה רק כדי לתחזק את החיים שלי או את האינסטגרם או את העסקים שלי, אבל זו הייתה הזדמנות נהדרת עבורי לספר את הסיפור שלי מזווית אחרת. זו הייתה הדרך שלי להגיד - זה מיקי בוגנים של 2023".
היו תגובות פחות טובות שקיבלת? "אני אשמע נורא עכשיו, אבל הרבה אמרו 'אנחנו רוצים ממך עוד'. הנוכחות שלי הייתה מאוד קצרה ומקוצרת שם. היו מלא דמויות ו-97 פרקים על קרן פלס. אבל אמרתי לך, אני מסתכל על החלק הטוב. קיבלתי את האהבה הדרושה לי וזו הייתה הזדמנות טובה להילחם באגו".
במי הכי אהבת לצפות? "טוב, זה לא סוד שהפייבוריטית שלי הייתה אורנה בנאי שמאוד יקרה לליבי, היא דמות מסקרנת. ביעל (שלביה ב.ז) אני לא יכול לצפות. ברור ששמחתי עבורה שאנשים רואים פן אחר שלה ואני מכיר את הצד הזה שבה אבל זה כל כך ערוך. אני מכיר את יעל אז זה טבעי לי, אני יודע מה זה הנשמה שלה. דווקא ריגש אותי לראות את אורנה פותחת פצע מאוד גדול מול ההורים שלה".
אני לא יודע כמה אנשים באמת יודעים את זה לגביך, אבל אתה איש עסקים לכל דבר וגם סוג של אימפריה. "אני לא צועק 'יש לי את זה ויש לי את זה'. רואים לבד. מרגש אותי להיכנס לחנויות הגדולות ולראות את המוצרים שלי. אני יכול לייחצן את זה החוצה הרבה יותר, אבל אני נהנה מהעשייה ומתעסק בתוצר".
יש לך גם קצת זמן פנוי? "אני גם נהנה מהחיים. דווקא אחרי 'מחוברים' עצרתי לנשום. כל מה שמעניין אותי עכשיו זה לטפל במעטפת החיצונית שלי, לא ברמת יופי, אלא ברמה הבריאותית. כשהסתיימו הצילומים התחלתי להוריד רעל פנימי מהפיזיות הבריאותית שלי ועכשיו המתנה שלי לגיל 50 זה לדאוג לבריאות ולקלילות שלי וליהנות ממה שיש. וחבל שלא הבחנת שהפרצוף אבטיח שלי ב'מחוברים' הולך ומצטמק! עוד נדבר על זה".
לריאיון המלא, האזינו לתוכנית שבראש הכתבה. כל השערוריות, כל הרכילויות וכל מה שצריך לדעת על עולם הבידור - ב-ynet radio, ברביעי ב-13:00.
2 צפייה בגלריה
מחוברים
מחוברים
"מכיר את הנשמה שלה". בוגנים ויעל שלביה
(צילום: ענת מוסברג)