אמש (ב') נודע שבין משיאי המשואות השנה יהיו הזמרים עברי לידר, רביב כנר וחיים אוליאל, שישיאו את "ניצחון הרוח" בערב יום העצמאות, בשם האמנים הרבים שפעלו לחיזוק הרוח הישראלית מאז שביעי באוקטובר.
הבחירה בשלושת הזמרים לא נעדרה מעיניה של דניאל גרינברג, שביקרה בחריפות את העובדה שאייל גולן, בן זוגה ואבי ילדיה, לא נבחר גם הוא. "כשקופצים לי פרסומים שהוא מדליק וההוא נבחר וההוא ככה, זה מה שעובר לי בראש, נשבעת", כתבה בסטורי ובהחלט שיתפה את חצי מיליון עוקביה במה שעובר לה בראש.
"ביקום מקביל אייל גולן מדליק משואה בטקס הדלקת המשואות", כתבה ונימקה: "עובדתית! תנו לי אמן אחד שעשה או יעשה סולד אאוט על 180 אלף כרטיסים בחמישה ימים? זה מעבר, אלו ההמנונים שמתנגנים בבתים".
2 צפייה בגלריה
דניאל גרינברג סטורי תמיכה באייל גולן
דניאל גרינברג סטורי תמיכה באייל גולן
מסכימים? דניאל גרינברג עולה להתקפה
(צילום מסך: אינסטגרם )
"ההמנון" שעליו מדברת גרינברג הוא השיר "עם ישראל חי" של גולן, שיצא עם פרוץ המלחמה. היא הוסיפה: "ההמנון שהפך להיות של כל הילדים בהפסקות פעילות ובמוסדות החינוך, שלנו המבוגרים ואפילו תינוקות! ההמנון של העם היהודי בכל העולם".
בסוף דבריה, גרינברג מבקשת להזכיר את פועלו האישי של גולן מאז פרוץ המלחמה: "ביקורים בבתי חולים בלי סוף, הופעות בחצי מבסיסי צה"ל, תרומות בלי הפסקה, נתינה בלי סוף ומהלב. מה, רק אני ראיתי את כל זה כאילו? תתקנו אותי. כי על זה לא מדברים. פרקתי".
לסיום אגב - היא גם הוסיפה סקר שבו אפשר לתמוך בדבריה או להודיע לה שפחות התחברתם.
2 צפייה בגלריה
יום הולדת איציק זוהר
יום הולדת איציק זוהר
תארגני לו טקס משואות אלטרנטיבי. גולן וגרינברג
(צילום: אור גפן)