3 צפייה בגלריה
לונא מנסור
לונא מנסור
לונא מנסור
(צילום: ענת מוסברג)
"היי כולם, אני יודעת שזה לקח יותר מדי זמן. נעלמתי לכמעט חודשיים וכמה מכם שאלו איך אני מרגישה, אז החלטתי להעלות כאן ואני מוכנה לחזור לרשתות החברתיות ולחיים, לאט לאט", כך פתחה השחקנית לונא מנסור את הסטורי שהעלתה אמש (ב'), באנגלית.
בהמשך הסטורי הסבירה כי פיזית היא מרגישה בסדר, "אבל עמוק בפנים אני לא. החלטתי להתרחק מהרשתות החברתיות בשל בעיות של הנפש. כל המלחמה הזו היא יותר מדי, לא יכולתי לשאת עוד את החדשות והתמונות אז החלטתי להתרחק".
3 צפייה בגלריה
אופנה
אופנה
"כל המלחמה הזו היא יותר מדי, לא יכולתי לשאת עוד את החדשות והתמונות אז החלטתי להתרחק". מנסור ב"הישרדות"
(צילום: אוהד קב)
מנסור בת ה-31 פרצה לתודעה בסדרה "פאודה", בשנת 2018 נבחרה לאחת ההבטחות של עולם הבידור של מגזין "פנאי פלוס", ובהמשך הופיעה בריאליטי "הישרדות" ובסדרות "מלכת היופי של ירושלים" ו"מדרסה". לאורך השנים היא ניסתה להתרחק מפוליטיקה וגם בריאיונות העדיפה לא להיכנס לפינות. "אני לא נכנסת לפוליטיקה, לא רוצה שיתייגו אותי כפלסטינית, אני שחקנית. עכו הייתה ותהיה עיר מעורבת, אבל כשיש מלחמה זה בעייתי. האווירה מתחממת, הלהבה בוערת, וכל אחד בוחר את הצד שלו. היהודים לא קונים אצל הערבים, ולהפך. אבל כשהאש נגמרת חוזרים לחיים הרגילים, אין לנו אופציה אחרת, אנחנו חיים יחד", אמרה בריאיון ל"ידיעות אחרונות" בחודש מרץ האחרון.
הסטורי שהעלתה אמש מנסור, שבר כאמור שתיקה של כמעט חודשיים - השחקנית והדוגמנית לא התייחסה עד אז למלחמת "חרבות ברזל" או לטבח האיום שביצעו מחבלי החמאס ב-7 באוקטובר. יש לציין שלאורך השבועות האחרונים, מנסור - כמו ערבים ישראלים נוספים מתעשיית הבידור - חטפה לא פעם ביקורת על שתיקתה לנוכח הזוועות שביצעו מחבלי החמאס, כשהגדילה לעשות המשפיענית רומי גיאור, שציינה בשמה, כשלפני חודש העלתה סטורי עם תמונתה וכתבה: 'אני רק שאלה אני. איפה לונה מנסור? קצת שקטה לי מתחילת המלחמה. קצת עשתה כאן הישרדות, וקצת שיחקה בפאודה. השקט שלה מחריש אוזניים'.
הסטורי של לונא מנסור
בהמשך הסטורי של מנסור, סיפרה כי היא מתפללת עבור קרובים שנמצאים בבית חולים, אך הוסיפה כי הם מתמודדים עם מחלה. כלומר, לא מדובר בנפגעי טבח 7 באוקטובר או בחיילים שנפצעו במלחמה. בנוסף, היא חשפה שביטלה את החתונה עם בן זוגה, הכדורגלן הקולומביאני דניאל סיירה - בעקבות המצב. מנסור אמרה שהחתונה הייתה אמורה להתקיים לפני ארבעה ימים אך בוטלה (היא השתמשה במילה לבטל ולא לדחות, cancel; ב"ז) בעקבות המצב. "הייתה לנו תחושה שזה חוסר כבוד לרקוד ולחגוג בזמן שאחרים קוברים את היקרים להם. המצפון לא איפשר לנו לעשות משהו כזה. אני בטוחה שזו הייתה ההחלטה הנכונה אבל אני כן עצובה לגבי זה מכיוון שהכל כבר היה מוכן. מההזמנות, הלוקיישן ואפילו ירח הדבש".
כאמור, מנסור בחרה לפנות לעוקביה באנגלית ובערבית, ולהתייחס למלחמה באופן הכי כללי שאפשר, בלי לנקוט צד ובלי להגיד שום דבר באופן מפורש. את הסטורי היא סיימה בידיעה שהכל קורה מסיבה מסוימת, והטוב עוד יגיע, והוסיפה שהיא מרגישה טוב יותר ותמשיך לעדכן את העוקבים.
3 צפייה בגלריה
מתוך "פאודה"
מתוך "פאודה"
מתוך "פאודה"
(צילום: רונן אקרמן, באדיבות yes)