לא ראינו את זה בא: קרן פלס ונועם טור הודיעו כי הם נפרדים אחרי 12 שנות זוגיות, שני ילדים משותפים - אורי (11) ולונה (9) ובת נוספת שאימצו, נועה בל, כך חשפה הלילה (ד') הזמרת בעמוד האינסטגרם שלה.
"זאת התמונה הראשונה שלנו יחד. עודד צילם אותה ב-20 במאי 2011 בשעה 08:46, על רקע קשת של אופטימיות, כפי שהאמנו שצריך לחיות וכפי שאנחנו מאמינים גם עכשיו", כתבה.
3 צפייה בגלריה
קרן פלס נועם טור
קרן פלס נועם טור
קרן פלס נועם טור
(צילום: אינסטגרם)
"החיים ואהבת החיים הביאו לעולמנו שני תינוקות שגדלו להיות שני עולמות ומלואם ואת אחותם, שאימצנו ואימצה אותנו בחזרה. מאז ולתמיד המשפחה שלנו שלמה. כל שבר או משבר רק קרבו אותנו, הפכו אותנו להיות חברים יותר טובים, להבין את חוסנה של אהבת אמת ולהיות משפחה שתמיד ניצבת מול עינינו, לפני הכול, גם עכשיו כשדרכנו כזוג נפרדות.
"אנחנו, נועם ואני, נפרדים מהזוגיות הרומנטית אבל מתחברים בעוצמה מוגברת לקשר ההדוק בינינו ונשבעים שוב אמונים - כהורים, כחברים, כמשפחה וכבני אדם, בשותפות אמיתית ואיתנה. מחוייבים לברית החברות, ההורות ולשמירה הדדית על הפלא שיצרנו. בטוב או ברע, נמשיך לבחור תמיד בטוב".
3 צפייה בגלריה
קרן פלס נועם טור
קרן פלס נועם טור
אנחנו עדיין המומים!
(צילום: אינסטגרם)
קרן ונועם הכירו במהלך חופשת סקי באיטליה בשנת 2011, חודשים אחדים לאחר מכן עברו לגור יחד ובשנת 2012 הכריזו על היריון ראשון. בשנת 2014 הביאו לעולם את בתם השנייה. לפני טור הייתה פלס בזוגיות עם איתי פרל, עליו נכתב השיר "איתי", לאחר שנפרדו נישאה פלס לאיש העסקים תומר גרנצל. השניים התגרשו לאחר כשנה.
3 צפייה בגלריה
עצוב לנו בלב
עצוב לנו בלב
עצוב לנו בלב
(צילום: ענת מוסברג)