"זה לגמרי כיף, סוג של אור בתקופה הזו", אמרה לנו אנה זק כששאלנו אותה, כמתבקש, על הזוגיות הטרייה עם יהונתן מרגי – ואת החיוך הרחב היה לה קשה להסתיר.
בשלושת החודשים האחרונים הזוגיות החדשה בין זק למרגי מעסיקה היטב את ערוצי הרכילות וכמובן שגם את המעריצים. כששוחחנו עם הזמרת המצליחה על סט הצילומים של רנואר ניסינו לדלות עוד קצת פרטים, בכל זאת, למקרה שפספסנו משהו.
איך הכול התחיל? "יהונתן ואני מכירים הרבה זמן, עשינו גם פרויקטים ביחד – אבל בזמן האחרון יצא לנו לדבר קצת יותר ולהכיר אחד את השני לעומק וגיליתי בן אדם פשוט מדהים וקסום, יש לנו קשר מיוחד וממש טוב לנו".
כידוע, מרגי מחלק את זמנו בין ישראל לארצות הברית, שם הוא עובד על קריירה בינלאומית, וזק מצידה מספרת כי הם בשלב שבו הם מנסים להבין איך זה עובד – אך מרגיעה: "היופי בזה הוא ששני הצדדים מביאים מעצמם כדי שזה יצליח ויקרה. זה יצליח, אנחנו נצליח".
בסוף השבוע האחרון נערך אירוע בינלאומי של ספוטיפיי, ובזמן שמרגי חטף קצת ביקורת על כך שהגיע לשטיח האדום ולא ענד את סיכת החטופים – זק מבהירה כי היא מאוד גאה בו. "כמישהי שמכירה את יהונתן, אני יודעת כמה זה כואב לו וכמה חשוב לו עניין החטופים – ואני יודעת גם שהוא מצטער שהוא לא ענד את הסיכה באותו אירוע, אבל בסוף אנחנו כולנו מנסים לעשות את ההכי טוב שיש".
2 צפייה בגלריה
אנה זק רנואר
אנה זק רנואר
"סוג של אור בתקופה הזו". אנה זק
(צילום: מאי ויצמן)
לטובת מי שחי על פלנטה אחרת ופספס – נזכיר כי מרגי הוא האקס, עם ה' הידיעה של נועה קירל, מי שלאורך השנים מנסים למתג כנמסיס של זק, וכמובן שהרומן החדש של השניים רק העצים את היריבות לכאורה.
פתאום את יוצאת עם האקס המיתולוגי של נועה, חשבת מה יגידו, מה יחשבו? "אני חושבת שכשזה מגיע לחיים הפרטיים שלך אתה לא חושב על זה. אתה רוצה לעשות מה שטוב לך, אתה רוצה להיות עם בן אדם שעושה לך טוב וכל השאר באמת לא משנה".
ואם כבר בקירל עסקינן, בחודש ינואר האחרון תבעה הזמרת את טיקטוק לאחר שהרשת החברתית טענה כי זק עקפה אותה ברשימת האומנים הישראלים המובילים של השנה וקטפה את המקום הראשון.
מה חשבת על התביעה? "הופתעתי לראות את זה, ממש כמו כולם. תראה, באמת שבסופו של יום אני מחליטה להסתכל על הדברים הטובים שזה בעצם הזכייה הזו, אני בכלל לא קולטת שאני חלק מהרשימה המדהימה הזו".
התבאסת לראות את התביעה? "אני לא חושבת שהתבאסתי, הופתעתי. לקחתי את זה למקום טוב ונשארתי עם האנרגיה הזו".
צפו בריאיון המלא שבתחילת הכתבה!
2 צפייה בגלריה
אנה זק רנואר
אנה זק רנואר
אנה זק
(צילום: מאי ויצמן)