בחודש אפריל האחרון, הג'ודוקא לשעבר עטורת המדליות ירדן ג'רבי התארסה לבת זוגה עדי אמבר אחרי שנה של זוגיות צמודה. רק לאחרונה השתיים עברו לגור ביחד במגדל בתל אביב ובקרוב יתחילו לתכנן את החתונה. מה שמעכב את האירוע המרגש זה השתתפותה של ג'רבי ב"רוקדים עם כוכבים", שם היא עושה חיל ומסתמנת כאחת המתמודדות הבולטות בתחרות.
בינתיים שתיהן נבחרו להוביל קמפיין משותף לקולקציה המשפחתית של דלתא, ובין האיפור, שיער והצילומים - תפסנו את ג'רבי לשיחה על החיים המשותפים, התוכניות לעתיד וגם על המעבר מג'ודו לריקודים.
ירדן ג׳רבי ראיון זוגי
(צילום: עוז מועלם)
חשבתן שתעבדו ביחד על סט צילומים? ירדן: "תמיד דיברנו על זה שבחיים לא נעבוד ביחד כי כול אחת בתחום שלה, ובדיוק הבוקר חשבתי שאיזה קטע שאנחנו עושות את זה. אחר כך אשאל אותה איך היה לה, אבל נראה לי שעד עכשיו זה בסדר. אמרתי לה היום 'איזה כיף לי להתחיל את הבוקר איתך', שזה קצת מגוון לי את חיי הסטודיו ותמיד כיף לי להיות איתה".
3 צפייה בגלריה
דלתא ירדן ג'רבי
דלתא ירדן ג'רבי
"תמיד דיברנו על זה שבחיים לא נעבוד ביחד". ירדן ג'רבי ועדי אמבר
(צילום: רפי דלויה)
כבר התחלתן לתכנן את החתונה? "אנחנו מתכננות להתחתן בשנה הבאה. כנראה שיהיו שני אירועים, אחד מאוד מצומצם למשפחה הקרובה ולחברים, ואחריו האירוע הגדול יותר. נלבש שמלות כלה ואני מאמינה שיהיו גם כמה שמלות לכל אחת. למה שתיים? כמה שיותר!"
הקונספט של הקמפיין הוא משפחתי. להקים משפחה זה משהו שאתן מדברות עליו? "לגמרי מדברות על זה. אני מוכנה כבר הרבה זמן להקים משפחה. חיכיתי לאחת שבאמת ארגיש איתה את מה מה שראיתי בבית. גדלתי להורים שהם מגיל שש עשרה ביחד, ארבעים שנות נישואים. ראיתי את המודל לזוגיות, והרגשתי שעם עדי זה בדיוק זה. זה בדיוק זה מהרגע הראשון, שהכול עובד, הכול חלק, הכול כנה, הכול מכבד והכול אוהב. הכול פשוט זורם, אז כן".
3 צפייה בגלריה
דלתא ירדן ג'רבי
דלתא ירדן ג'רבי
"הרגשתי שעם עדי זה בדיוק זה, מהרגע הראשון"
(צילום: רפי דלויה)
איך הולך ב"רוקדים עם כוכבים"? "תשמע, יצאתי מעולם האימונים וחזרתי אליו. טעמתי את החיים הטובים וחזרתי שוב. זה מאתגר בטירוף, כיף לי בטירוף, הרקדן שלי דני עושה לי כיף בחזרות, אנחנו עוברים את זה בצחוקים ובפאן. יש את עולם התחרות שמתלווה, אבל אני מרוכזת בעצמי. אני רוצה להיות הכי טובה שאני יכולה, שביום שאודח אני אעמוד מול השופטים ואגיד להם 'תקשיבו, זה הכי טוב שיכולתי, לא יכולתי להתאמן יותר, זה הכי הרבה'".
היית רגילה לחליפות ג'ודו ועכשיו את עם איפור ושמלות, איך ההרגשה? "העולם הזה הוא קצת יותר העולם שאני חיה אותו היום, האיפור, השיער, הלבוש, זה היום-יום שלי. אני אגיד לך מה השוני, בעיקר מבחינתי, זה לעלות ולרקוד מול כולם. בהתחלה זה היה קצת מביך, ואז אתה נכנס לדמות וכבר מתחיל לשחק את זה, אתה מתחיל לתת שואו וזה נבנה לאט לאט, אז זה מגניב. כמה פעמים בחיים אני יכולה להגיד שעשיתי חוויה כזאת? זו הרי חוויה של פעם בחיים, אני לא יודעת כמה אנשים יכולים להגיד את זה, אז זה נחמד".
צפו בריאיון המלא בווידיאו שבתחילת הכתבה!
3 צפייה בגלריה
דלתא ירדן ג'רבי
דלתא ירדן ג'רבי
יהיה פה איפון היום!
(צילום: רפי דלויה)
פורסם לראשונה: 09:19, 02.07.24