4 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט ג'ו אלווין
טיילור סוויפט ג'ו אלווין
תמונה למזכרת. טיילור סוויפט וג'ו אלווין
(צילום: Splashnews)
השמועות טענו בתוקף שהם התארסו ושאפילו התחתנו בסתר – אבל כנראה שזה לא נועד לקרות: טיילור סוויפט (33) ובן זוגה מזה 6 וחצי שנים, השחקן הבריטי ג'ו אלווין (32), נפרדו, כך מדווחים אתרי הבידור בחו"ל.
לפי אתר Page Six הפרידה התרחשה לפני כמה שבועות, ומקורב לשניים סיפר לאתר Entertainment Tonight שהיא נעשתה ברוח טובה: "לא הייתה שם דרמה, הם פשוט מיצו את הקשר".
מעריציה של סוויפט הבחינו שאלווין לא הגיע לאף אחת מהופעותיה של הכוכבת בסיבוב ההופעות הנוכחי שלה ותהו לפשר העניין, אך אתר People שוחח עם אחד ממקורביהם שהרגיע: "ג'ו יצטרף אליה ברגע שיתאפשר לו. הם נהדרים ביחד והוא מאוד תומך בקריירה שלה". ובכן, אותו מקורב התגלה כעת כלא אמין במיוחד.
4 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט ג'ו אלווין
טיילור סוויפט ג'ו אלווין
פפראצי נדיר
(צילום: Splashnews)
האקסים הטריים הכירו באירוע המט גאלה בשנת 2016, זמן קצר לאחר שסוויפט נפרדה מהשחקן טום הידלסטון. לאורך השנים הם שמרו על חשאיות כמעט מוחלטת ועל מרחק מאור הזרקורים: הם לא צעדו ביחד על שטיחים אדומים, ניסו להתחמק מהמצלמות כשהגיעו ביחד לאירועים ודיברו על הזוגיות שלהם לעיתים רחוקות מאוד.
כשאלווין התראיין למגזין Vogue בשנת 2018, הוא הסביר: "אני מבין שאנשים סקרנים לדעת לגבי חיים של אחרים, אבל זה לא משהו שאני רוצה לספר עליו ולתת לכאלה שאין להם שום קשר אלינו או ידע לגבינו אפשרות לדון בזה".
4 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט ג'ו אלווין
טיילור סוויפט ג'ו אלווין
לא מעוניינים שאחרים ידונו בזוגיות שלהם
(צילום: Gettyimages)
בשנה שעברה נפוצו שמועות על כך שהשניים התארסו, וכשאלווין נשאל על כך בריאיון הוא ענה: "אם היה לי פאונד על כל פעם שאמרו שהתארסתי, אז היו לי הרבה כאלה. והאמת היא שאם התשובה הייתה כן אז לא הייתי אומר, ואם התשובה היא לא – אז גם לא הייתי אומר".
אחת הפעמים הבודדות שסוויפט התייחסה לזוגיות הייתה בסרט הדוקו שלה Miss Americana, שכלל תיעוד של השניים ביחד. הזמרת אמרה שם שההחלטה להסתיר את הקשר מעין הציבור הייתה משותפת והוסיפה: "התאהבתי במישהו עם חיים נורמליים, מאוזנים ויציבים".
סוויפט ידועה (לשמצה?) בכך שנהגה לכתוב שירים על האקסים המפורסמים שלה (וכפי הנראה – עדיין עושה זאת, כפי שיעיד ג'ייק ג'ילנהול שלפי ההשערות זכה לאזכור באלבומה האחרון), אבל במקרה שלה ושל אלווין הם שיתפו פעולה במהלך הקשר שלהם, כתבו ביחד שירים לאלבומיה האחרונים והיא גם שרה כמה שירים רומנטיים במיוחד שסביר להניח שכתבה עליו. היא אף הודתה לו כשזכתה בפרס אלבום השנה בטקס הגראמי לפני כשנתיים (שנערך בתקופת הקורונה) ואמרה: "ג'ו הוא הראשון שאני משמיעה לו שיר שאני כותבת, והיה לי כל כך כיף לכתוב איתך שירים בזמן שהיינו בבידוד".
כאמור, לכוכבת יש רשימת אקסים מפורסמים לא קצרה, ביניהם ג'ו ג'ונאס, טיילור לאוטנר, ג'ון מאייר, קונור קנדי, הארי סטיילס וקלווין האריס – ואם להסתמך על שיריה, רובם שברו את ליבה או התייחסו אליה שלא כראוי. במידה וההיסטוריה תחזור על עצמה, סביר להניח שבאלבומה הבא נבין קצת יותר את הסיבות לפרידה הנוכחית.
4 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט
טיילור סוויפט
נחכה לשיר הבא כדי לדעת מה קרה שם. טיילור סוויפט
(צילום: Gettyimages)