9 צפייה בגלריה
שער Pplus - נתנאל רודניצקי
שער Pplus - נתנאל רודניצקי
נתנאל רודניצקי
(צילום: מור צידון)
"הסוכנת שלך ביקשה שתחייך קצת", אני אומר לנתנאל רודניצקי והוא צוחק ומשיב: "אני תמיד מחייך!"
מי שעקב אחרי רודניצקי בעונה האחרונה של "האח הגדול", אולי באמת פחות יקשר אותו לחיוכים ולמצב רוח לבבי. רוב זמנו בתוכנית עבר עליו במריבות, סכסוכים ואווירה קודרת, בין אם מול שאר הדיירים ובין אם מול מי שהפכה לבת זוגו בבית וגם לאחר מכן, דיאן שוורץ. בין אם אהבתם אותו או קצת פחות – אין ספק שהוא היה אחד הדיירים הדומיננטיים והבולטים של העונה, מספיק כדי להגיע לגמר, שם יצא מהבית במקום החמישי.
הרגשת שהכניסו אותך לבית על תקן הדייר הבעייתי? זה שיעשה "אש" בעונה? "לא, אני גם לא חושב שליהקו אותי בגלל זה. אני חושב שגם האח הגדול לא ידע שאלו הצדדים שיראו. שברגע שיגעו לו באוכל אז הוא יתעצבן, או שיגן בחירוף נפש על מישהי שהוא אהב. האמת שגם אני לא ידעתי שזה מה שיצא ממני".
תכף נחזור לנושא האהבה, אבל קודם נלך קצת אחורה. איך בכלל הגעת לתוכנית? "הזמינו אותי ביום הולדת שלי לבוא לאודישן, וביום למחרת חזרתי לאודישן נוסף מול האח הגדול".
היית בעניין או שהיה צריך לשכנע אותך? "הייתי בסוג של אופוריה, לא באמת ידעתי, פשוט זרמתי. זה קרה כל כך מהר שלא באמת עיכלתי מה קורה, גם כשנכנסתי לתוך הבית לא באמת עיכלתי מה הפורמט ומה צריך לעשות. אני חושב שרק אחרי כמה ימים בתוך הבית, כשאתה סגור עם קבוצה של אנשים, שאתה אוהב יותר ואוהב פחות, רק אז זה הצליח להתעכל לי".
איפה היית לפני זה? "לפני שנה עוד הייתי בעבודה, במשמרת. עבדתי בעיריית תל אביב, על ההגה".
מיד עם תחילת העונה, רודניצקי צוות לדיירת דיאן שוורץ בטוויסט שקבע שהשניים יועמדו להדחה כדייר אחד וגם יעמידו ביחד אחרים להדחה. הצעד הזה התגלה כבעל השפעה לא רק על העונה עצמה אלא על חייהם של השניים בתוך הבית ומחוצה לו, שכן השידוך התגלה כמוצלח במיוחד ועד מהרה הם הפכו לזוג.
אני מניח שכזו מערכת יחסים לא הייתה לך בעבר. "וגם לה לא היה מישהו כמוני. מצאנו אחד את השנייה בתוך התוכנית הכי גדולה במדינת ישראל".
תוך כמה זמן הבנת שאתה מתאהב בה? "וואו! בצורה מהירה מאוד".
הזוגיות הזו לא נועדה להוביל אותך עד לגמר? "חד משמעית לא, אין שום קשר. הזוגיות הזו לא הייתה קשורה להצלחה שלי בתוכנית ולא להצלחה שלה. אנחנו גם לא ידענו מה קורה מבחינת הצלחה, אם אנחנו טובים בתוכנית או לא. עובדה שאחרי שהיא יצאה מהבית היה סביבה את כל הבלאגן, שלא הייתי מודע אליו בכלל. אתה נמצא בתוך בית שאתה לא יודע בו כלום, אתה נמצא באי-ידיעה, בתוך סיר לחץ שאתה צריך להתמודד בו עם השדים הכי גדולים שלך".
9 צפייה בגלריה
שער Pplus - נתנאל רודניצקי
שער Pplus - נתנאל רודניצקי
"הייתי פתוח ב-100 אחוז וראו את השריטות שלי. היום אני יכול לעמוד מאחורי זה ולהגיד שזה אני. מי שלקח את זה למקום לא טוב ורואה בי בריון, חשוב לי להגיד שאני מתנצל אם מישהו נפגע"
(צילום: מור צידון)
ואיזה סיר לחץ זה היה: השניים רבו אחד עם השנייה כמעט ללא הפסקה, וכשלא רבו זה עם זו, פתחו חזיתות משותפות נגד הדיירים האחרים בבית. "לא חשבתי שיעמידו אותי בפינות, בסיטואציות מתקופה יותר ישנה, מהילדות", מסביר רודינצקי. "אני חושב ששמו אותי במצבים שלא הכנתי את עצמי אליהם, ובגלל זה גם איבדתי את עצמי שם".
אתה כועס על עצמך? "יש בי מן האכזבה. היו כל מיני מצבים שהייתי צריך לספור בהם עד 10 ולהזכיר לעצמי מי אני ומה אני. הבית הזה גורם לכל בן אדם שנמצא שם אחרי 107 ימים ללכת לאיבוד".
9 צפייה בגלריה
שער Pplus - נתנאל רודניצקי
שער Pplus - נתנאל רודניצקי
"אני רוצה מישהי שתכבד אותי דווקא כשרע. שם המבחן האמיתי. הייתי רוצה מישהי שתעמוד בזה בגבורה ולא תיכנע לסיטואציה"
(צילום: מור צידון)
ההתנהלות השנויה במחלוקת שלהם גרמה להדחתה המוקדמת והמפתיעה של שוורץ, שהודחה באמצע העונה והותירה את רודניצקי לבדו. ייתכן וזה עשה לו רק טוב, מכיוון שבעוד ששוורץ יצאה לציבור צופים לא אוהד בלשון המעטה, עם עזיבתה, רודניצקי נאלץ למצוא את עצמו מחדש בבית ובקרב הדיירים, ביטא את עצמו יותר והצליח כאמור להגיע עד לגמר הגדול.
בדיעבד, היית נכנס לתוכנית? "כן, חד משמעית. אני לא מתחרט על כלום. אני יכול להגיד לך שהייתי משנה דברים, אבל אנחנו אלופי הבדיעבד".
ואם עכשיו מציעים לך לחזור לעונה נוספת? "לא עושה את זה שוב, אין שום מצב! שום סיכוי!"
הדעות לגבייך הן מאוד חלוקות. שמעתי את המילים "אלים", "בריון". "זה נגיד משהו שמאוד חורה לי, באסה. מאוד עצוב לי שראו בן אדם מתוך 107 ימים בסיטואציה של איבוד עשתונות למשך חמש דקות. כל בן אדם עבר דרך מסוימת ויש כאלה עם צלקת יותר קטנה ויש כאלה עם צלקת יותר גדולה, ואני פשוט הייתי פתוח ב-100 אחוז וראו את השריטות שלי, את הרגעים היפים והפחות יפים שלי. היום אני פשוט יכול לעמוד מאחורי זה ולהגיד שזה אני. מי שלקח את זה למקום לא טוב ורואה בי בריון, אז חשוב לי להגיד שאני מתנצל אם מישהו נפגע".
אתה יכול להבין למה אתה נתפס ככזה? "הייתי יכול להבין אם הייתי רואה רק סיטואציה ספציפית. אבל אם הייתי רואה את כל העונה, הייתי מבין את נתנאל עד הסוף. אני לא מושלם, אף אחד לא מושלם ואני גם לא מתיימר להיות כזה. כן יש לי רגעים שאני מתעצבן, אם חבר שלי בבית יאכל לי מהעוגה, אז אני אצעק עליו".
בעולם האמיתי זה קרה לך? "לא. בעולם האמיתי אתה לא מגיע לסיטואציה שנותנים לך עוגייה אחת לכל השבוע ואומרים לך שאין לך אפשרות לקנות עוד. לא שמים אותך במבחנים שמחזירים אותך לגיל שנתיים-שלוש, ואתה לא מבין למה אתה צריך לחוות את זה שוב. אני חושב שבתוך הבית אתה נמצא בכל מיני מצבים שהם שנות אור מהמציאות ובגלל זה עצוב לי שאנשים חושבים שאני בריון".
9 צפייה בגלריה
שער Pplus - נתנאל רודניצקי
שער Pplus - נתנאל רודניצקי
"כתבתי לדיאן בערב הסילבסטר הודעה שאני מאחל לה שנה אזרחית טובה ושמחה והיא לא ענתה"
(צילום: מור צידון)
אתה מרגיש שאתה צריך לבנות את התדמית שלך מחדש? "לא. אני חושב שאנשים שמכירים וראו - מקבלים, אלו האנשים שאני רוצה בסביבה שלי. והאהבה והחיבוקים שאני מקבל אלו באמת אנשים שהבינו אותי עד הסוף. אנשים מתעצבנים ואנשים כועסים, פשוט בתוך הבית שמים לך מנגינת רקע".
העריכה הייתה נגדך? "לא ראיתי אפילו פרק אחד, רק סצנות בטיקטוק, אבל היה ריב בפינת עישון עם שחף ששמו מנגינה, ואני מסתכל עליו ואומר לו שעכשיו הוא לא נכנס לעשן. אז זה באמת לא יפה ולא כיף לי לראות את זה. אבל אם אנשים היו באמת בוחנים את הסיטואציה הזו מההתחלה ומבינים את כל המתרחש, ומבינים מה אני עברתי בשעות שקדמו לריב של שחף ושלי, אז אפשר היה להבין למה כעסתי והתעצבנתי. אבל צריך להבין שזה לא היה אישי נגד אף אחד, ואם מישהו נפגע ממני אז אני מתנצל ואותם אנשים ספציפית שרבתי איתי בבית קיבלו ממני את הסליחה ואת האהבה".
אם היית יכול לחזור אחורה, מה היית עושה אחרת? "אני חושב שהייתי מגיע אגואיסט נורא. הייתי נכנס לבית הזה בצורה הכי אגואיסטית של נתנאל, שחושב רק על עצמו. אלו דברים שאני מאחל לעצמי אבל אלו לא דברים שאני באמת יכול לעשות. אני פועל עם רגש. ראיתי בן אדם והתאהבתי, וזה לא משהו שהוא בשליטתי. נכנסתי לבית עם תוכנית שאני כל יום אשיר שיר בבוקר, ולקדם את המוזיקה שלי והקריירה המוזיקלית למשהו שאוכל למנף אחרי זה, וירדתי במדרגות וברגע אחד ראיתי את דיאן והתאהבתי".
מי זאת באמת דיאן? זו שזכית להתאהב בה ולהכיר מקרוב? "היא בן אדם טוב. מה אני אגיד לך, אני חושב שיש לה שפה מאוד ספציפית וברגע שאתה מבין אותה אז אתה מתאהב בה בצורה הכי קיצונית שיש. יש אנשים שלא מבינים אותה ואת הדרך שבה היא מתקשרת, אז הם יכולים לחשוב שהיא מתנשאת וצינית. אני מהיום הראשון הבנתי את השפה שלה וזה מה שגרם לי להתאהב ולהמשיך להיות איתה".
היא הטיפוס שלך? "תשמע זו שאלה, אני באמת לא יודע. בבית היינו צוחקים על זה שבחוץ זה כנראה לא היה קורה. אנחנו לא מבלים או מסתובבים באותם מקומות. יש לנו לייף סטייל שונה מאוד, והבית הזה הפגיש בינינו".
9 צפייה בגלריה
שער Pplus - נתנאל רודניצקי
שער Pplus - נתנאל רודניצקי
"שמו אותי במצבים שלא הכנתי את עצמי אליהם, ובגלל זה גם איבדתי את עצמי שם"
(צילום: מור צידון)
לאורך השנים, בית "האח הגדול" התמלא בזוגות שלא שרדו את כיבוי המצלמות ועם הדחתם הלכו לדרכיהם הנפרדות. בניגוד אליהם ובאופן שהפתיע רבים, עם סיום העונה רודניצקי ושוורץ התאחדו, נתנו לאהבה צ'אנס והפכו לזוג באופן רשמי – כולל מגורים משותפים. למרבה הצער, בנובמבר האחרון נודע שהם נפרדו, 5 חודשים לאחר סיום העונה.
"אני לא מתחרט על שום דבר, היה לנו טוב והיה לנו כיף ביחד. אני פשוט חושב שבחוץ לא הצלחנו להבין אחד את השנייה וזה גבר על הטוב", הוא מסביר.
בהתחלה זה היה נראה מאוד מבטיח, עברתם לגור ביחד מהר מאוד, הגעתם לאירועים, כיכבתם במדורי הפפראצי.
"לגמרי. אני גם הרגשתי ככה, זה לא היה משהו שזייפנו, הזוגיות הזו הייתה הכי אמיתית שיש".
ומה קורה בעולם האמיתי, כשזה רק אתם בלי כל המדינה שצופה? "בעולם האמיתי זה לא רק טוב. בתוך הבית קובעים לך את הכול, מה תאכל ומתי תלך לישון. בחיים האמיתיים אין מי שיעיר אותך בבוקר ושיגיד לך מתי אתה הולך לישון, ואין לך מי שיקנה אוכל הביתה. במציאות התקשורת הבינאישית פחות צלחה שם, פחות עבדה".
ואז הבנתם שאין לזה עתיד? "ברגע שהבנו אחד עם השנייה, עשינו שיחה מסודרת ובאמת הבנו שזה לא הולך למקום שאליו זה אמור ללכת. אני גם מבחינת הגיל שלי לא נמצא במקום של זמן ותהייה, אין לי באמת את הזמן הזה. בפברואר אני אהיה בן 33, אני כבר ילד גדול שרוצה להספיק עוד כמה דברים, שחולם על משפחה וילדים והצלחה באישי שלי".
אז זו הייתה הסיבה לפרידה? הרצון שלך להקים משפחה? "זו לא הייתה הסיבה העיקרית לפרידה. זו הייתה ההבנה שאני יכול לבזבז את הזמן שלי כמה שנים ואז פתאום לפרק את זה על שטות ואני לא שם, הלב שלי לא שם. אין בלב שלי יכולת לעשות ניסוי וטעייה".
זה נגמר באופן סופי? "רגשות זה לא משהו שנעלם ביומיים ולא בתוך חודש. אני מאוד אוהב את הילדה הזו והיא מאוד מאוד חשובה לי, וגם הקריירה שלה וההצלחה שלה. מבחינתי עד היום אני אמחא לה כפיים מהצד, אני מאחל לה רק טוב".
9 צפייה בגלריה
שער Pplus - נתנאל רודניצקי
שער Pplus - נתנאל רודניצקי
"אני לא מתחרט על כלום. אני יכול להגיד לך שהייתי משנה דברים, אבל אנחנו אלופי הבדיעבד"
(צילום: מור צידון)
למרות המילים החמות, הקשר שלהם לא ממש נגמר בצורה יפה. זמן קצר לאחר שנודע על הפרידה, השניים החלו לעקוץ אחד את השנייה ברשתות החברתיות ושוורץ אף האשימה את האקס הטרי בכך שהוא מנסה לקדם את הקריירה המוזיקלית שלו על חשבונה: "זה פוגע שמקדמים שיר על חשבון הנפש שלי, במיוחד כשזה מגיע מבן אדם שהיה הכי קרוב אלי בעולם. ראיתי שאתם מרגישים שמזלזלים באינטיליגנציה שלכם. מבינה אתכם, גם אני מרגישה ככה. רוצה להבהיר דבר אחד: אני לא קשורה לתעלול היח"צני הזה. מאחלת המון הצלחה בהמשך, ושהיא תהיה מבוססת על כשרון ולא על רפש כזה", כתבה בסטורי.
על פניו זה נשמע כמו פרידה בוגרת והדדית, אז איך פתאום זה הפך לקרב מלוכלך שמתנהל ברשתות? "זה עצוב לי שזה הלך לשם, אני לא אשקר לך, זה לא כיף".
היא בעצם האשימה אותך בכך שאתה רוכב על הגב שלה. "כן, הייתי מצפה ממנה, במיוחד מזו שהייתה איתי באולפן ועברה איתי את כל המסכת של השיר הזה, במיוחד שהיא ידעה מתי הוא אמור לצאת. השיר מוקדש לה באהבה ענקית. יש פה הבנה ואי הבנה. מצד אחד היא יכלה להבין אותי ב-100 אחוז ומצד שני אני צריך להגיד תודה שאת זוכרת שבכלל קוראים לי 'נתנאל', זה היה כזה קיצוני".
קצת מוזר. אתה מספר שהיא הייתה איתך בכל התהליך של השיר, ועדיין ככה היא הגיבה? "זה בדיוק מה שפגע בי. את לא אמורה לכתוב דבר כזה. אני לא אעלה עוד סטורי עם לבבות שבורים כדי להראות שכואב לי. אני חושב שראו את זה במשך עונה שלמה, גם כשהיא הייתה וגם כשהיא לא הייתה איתי בתוך הבית, כמה התגעגעתי וכמה היא הייתה חסרה לי. החלטתי שאני לא הולך לדבר ברשתות על הפרידה ורציתי שכולם יידעו שאני מוציא שיר, בתאריך שסיכמנו שאני אוציא אותו, והפרידה זה לא משהו שיעכב לי את זה".
נפגעת ממנה? "כן".
כתבת לה משהו אחרי? דיברתם? "כתבתי לה בערב הסילבסטר איזו הודעה שאני מאחל לה שנה אזרחית טובה ושמחה והיא לא ענתה".
אולי היא תיצור קשר אחרי הריאיון הזה. "אני חושב ששלחתי מספיק הודעות ודיברתי מספיק, ואני מרגיש שדיברתי עליה מספיק גם בכתבה הזו".
9 צפייה בגלריה
שער Pplus - נתנאל רודניצקי
שער Pplus - נתנאל רודניצקי
"סטטיק פירגן לי בטירוף, הרים לי טלפון והחמיא לשיר, זה עשה לי כיף"
(צילום: מור צידון)
זוגיות שדווקא כן שורדת בינתיים את מבחן המציאות, היא זו של זוכת העונה טליה עובדיה ושחף רז, שהגיע למקום השלישי. "אני מודה שאני הייתי פסימי לגביהם", אומר רודינצקי. "אתה חי עם זוג 107 יום בבית ורק אחרי 90 יום יש פתאום איזה ניצוץ, ואתה תוהה למה דווקא עכשיו? זה היה נראה לי מאוד תמוה. בדיעבד כשאתה רואה אותם עכשיו ביחד בחוץ אז הם הרבה יותר יפים, זה הרבה יותר עובד בחוץ מאשר בפנים. שרק יפרחו ויצליחו".
יש לך צביטה? שואל את עצמך למה אצלך ואצל דיאן זה לא הצליח ככה? "להגיד לך את האמת, הייתה לי צביטונת ביומיים הראשונים אחרי הפרידה. צביטה שאשכרה, שדווקא את ואני נפרדנו לעומת כל מה שקורה שם. זה היה בהתחלה אבל אחרי זה הבנתי שמה שלא שלי פשוט לא שלי, אני לא יכול להילחם בזה".
אתה יוצא לדייטים? "לא".
אני מתאר לעצמי שיש לך לא מעט מחזרות, במיוחד מאז הפרידה. "זה תמיד ככה כשיוצאים לשוק אחרי פרידה, 'אתה רווק אז בוא נדבר איתך'".
יש סיכוי למישהי שתכתוב לך באינסטגרם? "אנחנו ב-2023, אני לא חושב שיש עוד דרכים להכיר. אני גם בן אדם שלא יוצא יותר מדי מהבית שלו. אני לא אשב ברוטשילד לדייט על קפה הפוך".
הרבה פעמים אחרי פרידות אתה יודע להגיד לעצמך מה אתה לא רוצה במערכת היחסים הבאה, אתה כבר יודע להגיד מה אתה לא רוצה? "אני פשוט רוצה אישה אמיתית וטובה וכיפית, שתעשה לי טוב בלב לי נון סטופ בלי הפסקה, לא בימי שני וחמישי בלבד. שיהיה לנו טוב וכיף ביחד. אני לא רוצה מישהי שלא תכבד אותי בשעות הכעס, דווקא כשרע. כשטוב אז הכל בסדר, וכשרע, שם המבחן האמיתי. הייתי רוצה מישהי שתעמוד שם בגבורה ולא תיכנע לסיטואציה. מישהי שלא תוותר עלי כמו שאני לא אוותר עליה".
9 צפייה בגלריה
שער Pplus - נתנאל רודניצקי
שער Pplus - נתנאל רודניצקי
שער Pplus - נתנאל רודניצקי
(צילום: מור צידון)
כפי שרודניצקי אמר, מטרת הכניסה העיקרית שלו לבית "האח הגדול" הייתה לקדם את הקריירה המוזיקלית שלו, ונראה שגם אם בגזרה הרומנטית העניינים קצת הסתבכו, בכל הנוגע למוזיקה שלו המצב הרבה יותר ורוד: "על השיר האחרון שהוצאתי אני מקבל תגובות עד עכשיו, אני באופוריה. זה ממש משמח אותי. אני עובד עכשיו על אלבום שאני בעיצומו ואני מקווה לסיים אותו כמה שיותר מהר".
כשהחלטת להיכנס לתוכנית, זה המקום שבו חלמת להיות אחריה? "אני לא חושב ששמתי לעצמי יעד, אין לי תקרה. אני מסתכל למעלה, רואה שמיים ואני אמור לעוף כמה שיותר גבוה. אין לי מעצור, אני פשוט רץ".
למה לא פרצת לפני בעצם? למה היית צריך להיכנס לריאליטי? "הוצאתי סינגלים נון סטופ, והיה לי גם סינגל שנכנס לגלגל"צ שנקרא 'אותו דבר'. השקעתי המון כסף בזה, כל מה שהרווחתי בעבודה הלך למוזיקה. צילמתי קליפ בעשרות אלפי שקלים וכשהשיר הזה הצליח ברדיו, הייתי צריך עוד כסף כדי להוציא את הסינגל הבא".
אז למה לא הלכת לאחת מתוכניות המוסיקה? "אני חושב שזה היה מערער אותי ואת הביטחון שלי, משבש אותי מוזיקלית. גם החלטתי שקבוצה של שופטים לא תעביר ביקורת על המוזיקה שלי, במיוחד שאחד השופטים בזמנו היה גם חבר טוב שלי, אז הרגשתי שזה לא נכון".
אתה מתכוון לסטטיק. "הוא פירגן לי בטירוף, הרים לי טלפון והחמיא לשיר, זה עשה לי כיף".
עכשיו שהוא כבר לא בצמד עם בן אל תבורי, אולי זה הזמן שלכם לשיתוף פעולה.
"לירז מוציא את האלבום סולו שלו, שהוא עובד עליו עכשיו, ואני אתן לזמן להגיד".
איך אתה עכשיו? מאושר? שמח בחלקך? "שמח בחלקי זו ההגדרה כרגע".
מוכן לאהבה? "בחודש הקרוב - לא".
9 צפייה בגלריה
שער Pplus - נתנאל רודניצקי
שער Pplus - נתנאל רודניצקי
"אני פשוט רוצה אישה אמיתית, טובה וכיפית, שתעשה לי טוב בלב לי נון סטופ בלי הפסקה, לא בימי שני וחמישי בלבד"
(צילום: מור צידון)
צילום: מור צידון
סטיילינג: גל לוי (לסוכנות "סולו")
איפור, שיער: ענבל שומר (לסוכנות "סולו")
ע.צלם: רם לוי
צילום וידאו: אוראל לוי
ייצוג נתנאל רודינצקי: סוכנות "יולי"
יחסי ציבור: נתנאל מויאל
קרדיטים לבוש:
לוק חום: מעיל, גולף ומכנסי קורדרוי - h&m
לוק צהוב: חליפה וסריג - קנדיד
לוק שחמט: חולצה מכופתרת לבנה - קנדיד, עניבה (אוסף אישי) - רנואר, מכנסיים - h&m
לוק עור- מכנסי עור, מעיל אוברסיייז, וסט - במבי וינטג', חולצה מכופתרת - קנדיד
אוברול - ellesse של במבי וינטג'