עדן דניאל גבאי הוא כבר מזמן לא "רק" כוכב רשת. בשנה האחרונה הוא הפך לאחד הפרזנטורים של מותג ההלבשה התחתונה FIX ועל סט הצילומים הוא כבר מרגיש מאוד בבית - אבל בכל הנוגע לביטחון העצמי, יש עוד על מה לעבוד. "זה מצחיק", הוא מסביר, "כשאני על הדמות של הדוגמנית ולא של הדוגמן - הצטלמתי עם חוטיני, חזייה וחצאית שקופה, אבל כשאני בן זה קצת יותר מביך אותי, מרגיש לי יותר חשוף".
חשבת פעם לעשות הלבשה תחתונה, לעמוד בתחתונים, בבוקסר בלבד? "אולי בעתיד, כרגע אני לא רואה את זה קורה".
3 צפייה בגלריה
קמפיין פיקס
קמפיין פיקס
עושים חיים על הסט. עדן דניאל גבאי ויולי ויצמן
(צילום: רפי דלויה)
דניאל גבאי מתחזק עמוד אינסטגרם פעיל עם 211 אלף עוקבים ובנוסף עמוד טיקטוק עם אחריו עוקבים 279 אלף משתמשים. וגם מי שעוד לא עשה ליוצר התוכן פולואו - ככל הנראה נחשף לסרטונים ותמונות של עדן, שזוכים לשלל שיתופים.
תמונה אחת כזו, מדוברת מאוד, שותפה בכל עמודי האינסטגרם לפני כשבוע, כשגבאי פרסם סלפי שלו כמעט מתנשק עם גבר. בהמשך העלה פוסט נוסף והסביר כי התמונה היא רק דרך להראות את החלום שלו לגבי זוגיות - הבהיר כי הוא עדיין רווק ופרסם את השיר החדש לו - "תשים ת'שיר".
"הייתי בזוגיות שנה וחצי, שהסתיימה לפני כמה חודשים, עם גבר בארון", הוא משתף. "הרגשתי כאילו זה מחזיר גם אותי לארון, אחרי שאני יצאתי ממנו אני צריך להסתיר את האהבה שלי, היה לי ממש קשה. הייתה שם אהבה גדולה, אני עדיין אוהב אותו מאוד ומעריך אותו, אבל זה לא בשבילי".
3 צפייה בגלריה
קמפיין פיקס
קמפיין פיקס
מדובר ברווק נחשק!
(צילום: רפי דלויה)
זה לא פשוט בשבילך. "בכיתי הרבה, עד היום קורה לי שאני בוכה, גם כתבתי עליו שיר שיצא לפני כמה ימים. מרגש, הוא שלח לי הודעה שהוא מאחל לי בהצלחה, אז זה עשה לי כזה רגשות מעורבים. קיבלתי מלא הודעות מגייז, לסביות, טרנסיות ואפילו מסטרייטיות שאמרו 'כל כך הרבה שנים הסתרתי את הזוגיות שלי, אני מבינה לליבך'. והשיר מאוד מדבר אליהם, כי זה באמת מדבר על זה שאתה מאוד אוהב בן אדם אבל זה לא יכול לקרות, לא בגלל שהוא עשה משהו לא בסדר או שאתה עשית אלא בגלל מוסכמות חברתיות. בגלל שאנחנו פשוט מחשבנים למה שהחברה תגיד, מה שיקרה לו או לך בעתיד, הזיה בעיניי".
אתה מרגיש רווק נחשק? "חד משמעית, כן. בעבר לא הייתי אומר את זה. אני מאמין בעצמי יותר ובגלל שאני רואה את האהבה של אנשים מבחוץ אני יותר מעריך את עצמי ואוהב את עצמי".
צפו בריאיון המלא שבתחילת הכתבה.
3 צפייה בגלריה
קמפיין פיקס
קמפיין פיקס
חולמים על הסימפסונים! עדן דניאל גבאי ושחר סאול
(צילום: רפי דלויה)