אחרי כמעט שנתיים של זוגיות שהחלה בבית "האח הגדול", טליה עובדיה ושחף רז התחתנו אמש (ג') בערב מרגש, בנוכחות מאות חברים ובני משפחה.
כמו שקורה לא מעט בחתונות יוקרתיות, הכלה לא הסתפקה בשמלה אחת לבנה ויפה אלא בשלוש, שאותן החליפה לאורך האירוע. השמלה הראשונה שימשה את טליה לחופה ולריקוד הסלואו, את השמלה השנייה היא לבשה למסיבה ואיתה קרעה את רחבת הריקודים, ואת הלילה היא חתמה עם הלוק השלישי: שמלה קצרצרה. השמלות נתפרו במיוחד עבור עובדיה וטווח מחיריהן נע בין 10 אלף ל-18 אלף שקל.

את השמלות עיצב המעצב המצליח אלון ליבנה, שסיפר לנו היום: "מה שליווה את כל התהליך היה הרצון לעשות משהו חדש, שייתן משב רוח מרענן בתחום של שמלות הכלה.
"טליה רצתה להיות נסיכה של דיסני, כלומר מראה מאוד נסיכותי וקלאסי, אבל עם טוויסט שהוא אופנתי ואחר. היא רצתה ללבוש שמלה שלא ראו כמותה בארץ. החלטנו ללכת על מחוך ארוך ומחטב שנגמר בצורה אלכסונית, עם חלק עליון שיש בו דיגום של פרסם מפוסל. אלמנט מאוד קלאסי".
3 צפייה בגלריה
טליה עובדיה שמלות
טליה עובדיה שמלות
קלאסית. טליה עובדיה בשמלה הראשונה שלה
(צילום: עידן חסון)
לבנה ממשיך: "בשמלה השנייה החלטנו ללכת על משהו יותר חצוף וסקסי, אבל במידה. בחרנו במשהו שקוף וצמוד יותר, שמזכיר מראה של בתולת ים. לא היה שסע והחלטנו שהיא תשאר סגורה".
3 צפייה בגלריה
טליה עובדיה שמלות
טליה עובדיה שמלות
עברה למוד קליל
(צילום: עידן חסון)
מה לגבי השמלה השלישית? "השמלה האחרונה היא סוג של הומאז' לראשונה. הלכנו על שמלה חלקה שהחלק העליון שלה הוא סטרפלס א-סימטרי ובחלק התחתון הוא מיני, ועם פרח שמזכיר את השמלה הראשונה אבל קצת שונה. מכיוון ששתי השמלות הראשונות היו ארוכות, בשלישית רצינו משהו קצר ונוח, לא שמלה שקשה לרקוד איתה, או כזו חשופה שבכל צעד אפשר לראות משהו".
אחרי אתמול, איך אתה מסכם את התוצאה? "טליה נראתה בשיא שלה ואני לא מפסיק לקבל הודעות ופרגונים. בנות כבר שואלות מתי אפשר לקבוע, זה ממש חריג".
3 צפייה בגלריה
טליה עובדיה שמלות
טליה עובדיה שמלות
שמלה לקרוע איתה את הרחבה
(צילום: עידן חסון)